Zadelpasservice tweedehands zadels?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Zadelpasservice tweedehands zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-18 13:54

Ik kan zo snel geen topic vinden waar mijn vraag beantwoordt word, dus dan een nieuw topic.

Ik ben voor een vriendin op zoek naar een adres/service voor het passen en de aankoop van een tweedehands veelzijdigheidszadel. Ik kreeg de tip voor John Kool uit Leusden, maar ik ken hem niet... iemand daar ervaring mee?

Of waar ze tweedehands zadels verkopen met passervice, waar we heen kunnen met paard (dus met rijbak). Moet dan wel in de directe omgeving van de Duitse grens liggen ongeveer Enschede en Emmen, die hoogte.

Iemand ervaringen/tips/ideeen?

lucifertje

Berichten: 5608
Geregistreerd: 08-03-06
Woonplaats: in ut stedje van lol en plezeer

Re: Zadelpasservice tweedehands zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 14:02

Country Mill komt aan huis als het op de route ligt. Ik heb met ze afgesproken dat ze mij bellen als ik op de route lig zodat ze genoeg adressen af kunnen. Enige is dat je dan wel moet wachten totdat het hun uitkomt.

ikke

Berichten: 37539
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 14:03

Beetje zoeken levert je een heleboel hits op van John.

Voor John geldt wat voor bijna elk bedrijf geldt: je zult hier goede en slechte ervaringen vinden.

Ik laat al zeker 10 jaar hem met enige regelmaat komen, als ik de boel niet vertrouw of (en dat is de laatste jaren iets te vaak gebeurt) ik een ander paard heb, waar een zadel bij moet. Daarbij is het gebeurt dat ik een zadel niet weg deed maar dat hij het aanpaste zodat het weer correct op het andere paard lag.

Ik ben dus een tevreden klant.

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-18 15:35

Bedankt voor deze snelle reacties! Ik heb Kool inmiddels een bericht gestuurd.
Wachten totdat het een passervice uitkomt is nu niet (meer) wat ze zoekt, ze wil gewoon een afspraak kunnen maken op korte termijn. Door niet aan de afspraak houden bij verkoop paard wat betreft harnachement en vervolgens lange ziekte van zadelpasser hier, heeft ze geen goed zadel en paard loopt er slecht door. Dus niet rijden tot er een zadel is. En dat duurt nu al even.

ziezoziezo22
Berichten: 404
Geregistreerd: 13-10-13

Re: Zadelpasservice tweedehands zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-18 15:45

Cw zadels in Borne. Je kan denk ik daar in de omgeving wel een bak huren want ze heeft geen bak

GamblersCup
Berichten: 13427
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-18 15:57

Dank je! Ik ga ze een mail sturen, of zij dat kunnen regelen. Ik ken daar niets... ik neem aan dat ze dat vaker doen?!?