PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Mila983
Berichten: 32
Geregistreerd: 19-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 16:42

Zo jammer dat de pop-up shop weg is ik wilde net een dekje bestellen wat nu niet meer verkrijgbaar is ;(


Valerie_91
Berichten: 540
Geregistreerd: 28-11-07
Woonplaats: België - Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:02

Ik ben van plan om een nieuwe wedstrijdonderlegger te kopen (wit) en ik twijfel om er eentje van PS of Sweden te kopen. Iemand een goede website waar ik deze online kan kopen? Ik vind er niet direct eentje in het wit, wel in het prosecco.

Daarnaast vind ik de frontriemen van PS of sweden ook super mooi, maar zij werken met een universeel klik systeem als ik het goed begrijp? Kan ik deze ook op een gewoon kopstuk hangen dat niet van dat merk is? En werkt dat goed? Mijn paard heeft trouwens ook een cob size maar ik zag geen verschillende maten staan, klopt het dat het maar 1 maat is? En past dat dan op een cob size?

Mila983
Berichten: 32
Geregistreerd: 19-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:09

Valerie_91 schreef:
Ik ben van plan om een nieuwe wedstrijdonderlegger te kopen (wit) en ik twijfel om er eentje van PS of Sweden te kopen. Iemand een goede website waar ik deze online kan kopen? Ik vind er niet direct eentje in het wit, wel in het prosecco.

Daarnaast vind ik de frontriemen van PS of sweden ook super mooi, maar zij werken met een universeel klik systeem als ik het goed begrijp? Kan ik deze ook op een gewoon kopstuk hangen dat niet van dat merk is? En werkt dat goed? Mijn paard heeft trouwens ook een cob size maar ik zag geen verschillende maten staan, klopt het dat het maar 1 maat is? En past dat dan op een cob size?


Als ik jou was zou ik even op ruitergoed kijken, daar hebben ze in ieder geval het dekje wat je graag zou willen kopen in maat cob *\o/*
Met de frontriemen heb ik geen ervaring maar met de site wel, een keer iets besteld en dat kon helaas niet meer geleverd worden maar alles is netjes geregeld en ik kon ook gratis via afterpay betalen wat ik zelf best een fijn idee vond.

Valerie_91
Berichten: 540
Geregistreerd: 28-11-07
Woonplaats: België - Brecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:18

Mila983 schreef:
Valerie_91 schreef:
Ik ben van plan om een nieuwe wedstrijdonderlegger te kopen (wit) en ik twijfel om er eentje van PS of Sweden te kopen. Iemand een goede website waar ik deze online kan kopen? Ik vind er niet direct eentje in het wit, wel in het prosecco.

Daarnaast vind ik de frontriemen van PS of sweden ook super mooi, maar zij werken met een universeel klik systeem als ik het goed begrijp? Kan ik deze ook op een gewoon kopstuk hangen dat niet van dat merk is? En werkt dat goed? Mijn paard heeft trouwens ook een cob size maar ik zag geen verschillende maten staan, klopt het dat het maar 1 maat is? En past dat dan op een cob size?


Als ik jou was zou ik even op ruitergoed kijken, daar hebben ze in ieder geval het dekje wat je graag zou willen kopen in maat cob *\o/*
Met de frontriemen heb ik geen ervaring maar met de site wel, een keer iets besteld en dat kon helaas niet meer geleverd worden maar alles is netjes geregeld en ik kon ook gratis via afterpay betalen wat ik zelf best een fijn idee vond.


Jammer, ik heb maatje full dressuur nodig! en die is uitverkocht. Maar alvast merci voor de tip, die site hou ik in het oog!

Mila983
Berichten: 32
Geregistreerd: 19-05-19

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:29


_coquette_

Berichten: 3102
Geregistreerd: 07-11-08
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:52

Ik heb sinds kort de emerald en de deep Sapphire en echt heel enthousiast! Denk dat tzt er nog wel meer bij komen!

Afbeelding

Afbeelding

Utixo

Berichten: 6562
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Monster

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 19:14

Prosecco is in het echt een stuk donkerder dan op de site. Volgens PS of Sweden kwam de witte in mei weer terug, zal dus nog even wachten als ik jou was. Anders heb ik hem laatst nog bij Divoza besteld, die hadden hem nog.
Frontriemen zijn er van maat 1 t/m 4, waarbij 1 pony is en 4 x-full.

Meisje, wat mis ik je nog steeds. Iedere dag.
Dag lieve Irma!

Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-19 00:12

Ik ben opzoek naar een PS of Sweden Aruba (blauw). Weet iemand waar ik deze nog kan vinden of heeft iemand hem toevallig te koop?

Paragon’s Diable, ♥♥♥ B+10 L1+12 L2+12 M1+2
The Little White Guy, ♥♥♥ Eindstand L1+2
        Pieter, ♥♥♥ Eindstand: L1+4
        Luna, ♥♥♥ Eindstand: M1+8!

_Lois_

Berichten: 3284
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 14:33


| https://www.schermvrijopvoeden.nl | Kies bewust voor offline opvoeden in een online samenleving |

orion456
Berichten: 571
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 15:01

Ik heb alleen de jassen van ES. gewacht op korting....anders niet te betalen. Pasvorm is goed van de jassen. Ik heb normaal maat 38, maat M besteld. Paste perfect. Truien weet ik niet. Vest heb ik ook keer besteld, de Olive. Paste ook goed maat M.

De jassen zijn wel goede kwaliteit. Stevig materiaal, duurzaam. Ziet er echt allemaal goed afgewerkt uit. Of het dan nog steeds al dat geld waard is......tja dat moet iedereen voor zichzelf bedenken. Je betaald vast ook groot deel voor het merk.

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 16:33

Ik heb dat vest gehad, super fijn! Kleed mooi af en zit lekker.

Sabine81
Berichten: 133
Geregistreerd: 28-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 23:42

_Lois_ schreef:
Hoi :wave:
Ik wil graag een trui en eventueel vest van ES bestellen :)
Hoe vinden jullie de kwaliteit en pasvorm van de kleding?
Vind het vest wel aan de prijs namelijk, maar als het goede kwaliteit is vind ik het wel de moeite waard.


Gaat om deze:
https://hypostore.nl/equestrian-stockho ... -vest.html
https://hypostore.nl/equestrian-stockho ... -blue.html


Ik heb dit vest in maat M. Valt goed op maat. En ik vind de kwaliteit ook goed. Ik krijg er veel complimenten over. Het is wel een kort model. Ik vind hem daarom mooier staan bij een rijbroek die wat hoger sluit.

Nessie

Berichten: 8574
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 23:48

25 procent korting bij ruiter&co in Beuningen staat op hun Facebook (hemelvaart25). Zowel in de webshop als winkel 4 dagen vanaf morgen. Zij verkopen PS, heb hier ook een dekje vandaan.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Def

Berichten: 5463
Geregistreerd: 15-08-06

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 08:30

Ook bij divoza en hypostore korting!

Custom made HaLflinger: Donya
Donya en Anouk: Z1 + 17

_Lois_

Berichten: 3284
Geregistreerd: 02-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 10:52

Def schreef:
Ook bij divoza en hypostore korting!


Helaas werken de codes niet op ES -O-

| https://www.schermvrijopvoeden.nl | Kies bewust voor offline opvoeden in een online samenleving |

Def

Berichten: 5463
Geregistreerd: 15-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:31

_Lois_ schreef:
Def schreef:
Ook bij divoza en hypostore korting!


Helaas werken de codes niet op ES -O-


:( balen!

Custom made HaLflinger: Donya
Donya en Anouk: Z1 + 17

CharxHebe

Berichten: 1010
Geregistreerd: 15-08-11
Woonplaats: St. Jansteen

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:33

Ik heb eindelijk de olive kunnen bestellen. Zit er al maanden op te loeren <3 . Nu nog meer dan een maand wachten :(

Born Free

Nessie

Berichten: 8574
Geregistreerd: 29-03-05

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 12:54

Bij Ruiter en Co is het in ieder geval niet uitgesloten. Maar de vorige x bij Divoza in de winkel zelf werkte het ook gewoon.

Eston M. - Carrera - Goldy - Izzy Grey

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 13:05

ES deed het de vorige keer wel bij Divoza volgensmij, maar zal vanaf nu dan ook wel uitgesloten zijn. Net als dat bij Hypostore tegenwoordig ook vrijwel altijd is :(


Anoniemk2
Berichten: 1487
Geregistreerd: 14-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 20:24

Ik had laatst gewoon 60% korting op een ES dekje van de nieuwste collectie :D Het verschilt per winkel idd of ze wel of geen korting geven op de ES en PS collectie.

romyvs

Berichten: 388
Geregistreerd: 23-11-13

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 22:54

weet iemand hoe de oornetjes van esstockholm vallen? Zie alleen maat paard heb normaal maat Cob nodig.

orion456
Berichten: 571
Geregistreerd: 27-04-11
Woonplaats: Apeldoorn

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 20:55

oornetjes passen naar mijn weten ook goed. had voor mijn paard een full en mijn paard is een groninger met groot hoofd (vergelijkbaar met grote kwpn-er). en paste prima. oren hadden nog wat ruimte erin. als je normaal cob hebt, zou ik ook een cob bestellen. bij alles wat ik tot nu toe bij ES heb besteld past perfect in de maat die ik ook normaal heb.

Quirns

Berichten: 7
Geregistreerd: 30-04-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 10:08

Afbeelding

Voor m’n verjaardag de emerald gekregen, nu kunnen we werken aan dat grasbuikje in stijl ;)

Dominique03
Berichten: 34
Geregistreerd: 25-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:02

Ik ben echt fan van ES, bij de hypostore gaan die ook mee als er korting is, echt ideaal. Ik ben ook fan van Eskadron, ook echt een moooi merk, vooral de halsters daarvan vind ik superfijn, ik heb nu een donkerrode en die heb ik al 2 jaar en nog steeds is die heel mooi, super kwaliteit!!

EdkingEnzo

Berichten: 3473
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 11:55

maria1990 schreef:
Ik had laatst gewoon 60% korting op een ES dekje van de nieuwste collectie :D Het verschilt per winkel idd of ze wel of geen korting geven op de ES en PS collectie.


60%??? :wow: hoe dan!

Enzo Alano

Volg ons op Instagram! @andalusianenzo


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 bezoekers