Decathlon.. wat koop jij er?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MallyBelly

Berichten: 3530
Geregistreerd: 23-12-08

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 13:01

Oeps.... langs de decathlon.. hoofdstel, Borsttuig, cap en rijlaarzen... Straks n foto maken :o :D

nardxash

Berichten: 3997
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:08

Zijn er mensen die ervaring hebben met de decathlon in Rotterdam?

Mars

Berichten: 33257
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:18

Ik heb er kunststof chaps gekocht, erg tevreden mee! Ademen goed, zitten fijn en je kunt ze zo in een sopje gooien. En dat voor 25€

KarmaChansy

Berichten: 6926
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:19

Ik ben daar geweest op de coolsingel :) rommelige winkel maar goed bereikbaar ik vind alle kleding wel wat klein vallen normaal heb ik een 34, van daar een 36 :P

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:26

Heeft iemand ervaring met deze rijlaarzen?

Ik rijd zelf altijd in een buitenbak en ik zoek dus laarzen die echt tegen een stootje kunnen.

nardxash

Berichten: 3997
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:47

KarmaChansy schreef:
Ik ben daar geweest op de coolsingel :) rommelige winkel maar goed bereikbaar ik vind alle kleding wel wat klein vallen normaal heb ik een 34, van daar een 36 :P

Oh dat is dan minder, ik ga normaal altijd naar den haag en was heel benieuwd of het assortiment groter is in rotterdam

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 14:56

xChanelx schreef:
Heeft iemand ervaring met deze rijlaarzen?

Ik rijd zelf altijd in een buitenbak en ik zoek dus laarzen die echt tegen een stootje kunnen.

Lijkt mij vergelijkbaar met degene die ik had vroeger, de voet zit fijn maar het materiaal slaat echt nergens op. Ritssluitingen binnen de week stuk, heel onstevig in de schacht en zelfs toen ik een nieuw paar kocht waren de ritssluitingen weer gelijk stuk. Ook na reparatie bij de schoenmaker met stevigere ritsen, dus vermoedelijk gewoon gevolg van het slappe materiaal. Ik heb ze nadien nooit meer gekocht.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 15:34

Deze: https://www.decathlon.nl/p/bal-voor-in- ... /R-p-11808
Iets minder stevig dan de Jolly, maar een stuk aantrekkelijker geprijsd en gaat niet heel snel kapot.

We hebben ook een badpak voor mijn dochter gekocht, maar daarvan zijn de maten een beetje apart. Gelukkig was ze erbij om te passen, want ze had er eentje nodig voor 12 jaar (ze is 6 en zit in 128/134).

MallyBelly

Berichten: 3530
Geregistreerd: 23-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 16:31

xChanelx schreef:
Heeft iemand ervaring met deze rijlaarzen?

Ik rijd zelf altijd in een buitenbak en ik zoek dus laarzen die echt tegen een stootje kunnen.



Ik heb ze vandaag gekocht voor mijn zusje. Lijken echt super fijn. Ze is er heel blij mee.
Mooi elastische stof aan de achter kant. Rits lijkt heel degelijk en mooi af gewerkt. Ben heel benieuwd over een tijdje.

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 16:36

Ik kom me hier ook melden. Voor mijn shetlander veel gehaald bij normale ruitersport zaken. Maar goed, daar doe ik niet heel veel mee en rijd ik natuurlijk niet op.

Nu ga ik morgen kijken bij een paard dat ik misschien ga verzorgen. Als dat door gaat word het wel tijd voor wat nieuwe dingen. Zeker voor nieuwe rijlaarzen. Heb vanmiddag toevallig naar dezelfde rijlaarzen zitten kijken als xChanelx. Dus ben benieuwd ook wel naar die ervaringen inderdaad.

Verder ben ik benieuwd naar wat jullie er allemaal wel en niet kopen en wat jullie ervaringen zijn. Vandaar dat ik even gezellig mee kom lezen! Ook moet er nog een nieuwe cap komen.....dus mocht iemand daar adviezen of tips voor hebben hoor ik het ook graag!

haffiefreak

Berichten: 1646
Geregistreerd: 02-05-05

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 17:42

Wie is er in Leeuwarden en Apeldoorn gewenst?
Welke raden jullie aan voor ruiterkleding?
Apeldoorn is meer dan 20km verder weg, vandaar mijn vraag.

Stirrup

Berichten: 482
Geregistreerd: 12-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 17:48

CaPrIoLe`79 schreef:
OK, aangezien blijkbaar iedereen meerdaagse tochten rijdt met die legging ben ik overtuigd. Ik heb hem ook besteld voor de hete dagen. Ik weet niet of jullie ergens een procentje kunnen vangen voor de reclame? :+


Hahaha hier hetzelfde :)) Mijn maat was nu alleen niet op voorraad, maar binnenkort toch maar even bestellen <<)

lies_sparkle

Berichten: 6126
Geregistreerd: 19-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 17:59

haffiefreak schreef:
Wie is er in Leeuwarden en Apeldoorn gewenst?
Welke raden jullie aan voor ruiterkleding?
Apeldoorn is meer dan 20km verder weg, vandaar mijn vraag.


Ik kom regelmatig in Leeuwarden, paardrijspul is weinig, overige sportkleding is heeeeel veel!

xLiez

Berichten: 1891
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 18:26

haffiefreak schreef:
Wie is er in Leeuwarden en Apeldoorn gewenst?
Welke raden jullie aan voor ruiterkleding?
Apeldoorn is meer dan 20km verder weg, vandaar mijn vraag.


Ik zou naar Apeldoorn gaan. Leeuwarden heeft erg weinig en bijna alles is op qua paardenspullen. Rijkleding is ook vaak op in de gangbare maten. Leeuwarden is helaas de enige winkel bij ons in de buurt maar slaag er echt bijna nooit. Bestel het vaak online.

barbar

Berichten: 4889
Geregistreerd: 26-06-06
Woonplaats: nieuw-vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 20:36

Stirrup schreef:
CaPrIoLe`79 schreef:
OK, aangezien blijkbaar iedereen meerdaagse tochten rijdt met die legging ben ik overtuigd. Ik heb hem ook besteld voor de hete dagen. Ik weet niet of jullie ergens een procentje kunnen vangen voor de reclame? :+


Hahaha hier hetzelfde :)) Mijn maat was nu alleen niet op voorraad, maar binnenkort toch maar even bestellen <<)

Gewoon elke dag op de site kijken, soms staan er opeens weet 1 of 2 in je maat bij, zo kom ik aan mijn 2de

Anoniem

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 20:39

Mijn 2e pakket inmiddels ook binnen! Rijlegging, rijbroek, en een zaklamp zonder batterijen en EHBO tasje voor m'n vakantie :D

IwanLuver
Berichten: 1880
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 20:46

IwanLuver schreef:
Heeft iemand ook een witte rijbroek van de Decathlon? Die met een grip zit.
Hoe zit deze? En schijnt deze ook door? Dat is vaak een probleem met witte rijbroeken ;)

Niemand?

Ikwashier

Berichten: 4015
Geregistreerd: 29-11-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 22:52

xChanelx schreef:
Heeft iemand ervaring met deze rijlaarzen?

Ik rijd zelf altijd in een buitenbak en ik zoek dus laarzen die echt tegen een stootje kunnen.


Hier een aan foto, ik vond ze echt heel lelijk.
Afbeelding

Ricie

Berichten: 3488
Geregistreerd: 04-06-14
Woonplaats: Veenendaal

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 22:58

Hmmm ik vind ze er om eerlijk te zijn nou ook niet echt geweldig uit zien nee....

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 23:42

haii, ik lees al een tijdje mee en ik zie een hele hoop enthousiaste decathlon fans. Ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met de vliegendeken van decathlon? Het lijkt me een hele fijne deken, mooie lange nek. Weet iemand hoe de pasvorm is? En schuurt hij bij de manen?

trouwens, ik heb echt de fijnste zweep ooit bij de decathlon gevonden, ben er zo blij mee!
ik heb een linkje kunnen vinden:
klik

en de vliegendeken:
klikk

Pippaa

Berichten: 1617
Geregistreerd: 28-08-11
Woonplaats: Dichtbij het bos

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:31


Moon_light94

Berichten: 3426
Geregistreerd: 10-03-10

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 14:47

Oeh decathlon! Inmiddels heb ik ook de rijlegging gekocht. Binnenkort mee rijden, ben benieuwd!

Die rijlaarzen heb ik ook, maar dan de echte leren variant. Die zijn echt super fijn! Maar die ogen ook wel direct een stuk mooier dan de kunstleren moet ik zeggen.. En voor 99,- vond ik dat ook nog goed te doen voor leren laarzen :)

lotte002

Berichten: 1528
Geregistreerd: 29-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 15:22

xChanelx schreef:
Heeft iemand ervaring met deze rijlaarzen?

Ik rijd zelf altijd in een buitenbak en ik zoek dus laarzen die echt tegen een stootje kunnen.


ik heb deze laarzen nu een kleine 2 maanden ze bevallen super! ik wou voor dat geld wel een gokje wagen , ik sta op een stal met alleen buitenbak en naast de paarden heeft de eigenaar ook koeien, ik vind ze echt ideaal kan er overal mee door lopen, paard wassen door de modder lopen ect. daarna alleen even met water doekje erover en ze zijn weer als nieuw :D

xChanelx
Berichten: 1918
Geregistreerd: 05-04-13

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 16:12

Jullie maken me nog erger aan het twijfelen over de laarzen! Zowel positieve als negatieve verhalen dus... Ik ga waarschijnlijk binnenkort een keer naar een fysieke winkel van Decathlon, dus dan maar even kijken of ze me aanstaan (en passen :+)

_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 17:35

Ik ben van plan om binnenkort te gaan, heeft iemand ervaring met de bikini's van daar?