Zadel voor eerste eigen pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

MaGiL

Berichten: 31
Geregistreerd: 20-09-15

Zadel voor eerste eigen pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-18 14:13

Nadat onze dochter jarenlang op een leasepony heeft gereden krijgt ze volgende week haar eerste eigen D pony (Welsh, ruin, 12 jaar, 1.48 ingemeten), waarmee ze langzaam de sport in kan groeien. Qua sport weet ze nog niet precies wat ze wilt, haar passie ligt bij het springen, maar ook dressuur vind ze erg leuk. We zijn daarom op zoek naar een (spring georiënteerd) veelzijdigheidszadel. En dat is best een lastige zoektocht, wij willen dan ook een zadelpasser langs laten komen op locatie. Nu hebben wij bij Divoza gekeken, maar daar lezen we best wel wat negatieve ervaringen over (o.a. hier op BOKT).

Wat is een betrouwbaar adres voor een goede zadelpasser op locatie (regio Nieuwegein)?

Budget is ongeveer EUR 750-1000 voor het zadel (compleet).


minouesmee

Berichten: 7422
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Zadel voor eerste eigen pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 20:55

De Zadelmaakster.
Ik twijfel alleen of zij zadels heeft in jullie budget. Maar dat zou je even kunnen navragen. Ze geeft meestal heel snel antwoord via Facebook.

Mind, use your power. Spirit, use your wings..
www.donquiequine.nl

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Zadel voor eerste eigen pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-18 21:14

Niet op locatie, maar wel goed: Country Mill, Nijkerk. Ik vermoed dat ze ook wat in jullie prijsklasse hebben :j het is mij inmiddels twee keer gelukt om een goed zadel te vinden binnen die prijsrange.

Oy with the poodles, already

MaGiL

Berichten: 31
Geregistreerd: 20-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-18 15:03

minouesmee schreef:
De Zadelmaakster.
Ik twijfel alleen of zij zadels heeft in jullie budget. Maar dat zou je even kunnen navragen. Ze geeft meestal heel snel antwoord via Facebook.


Dank je! Ik heb contact met haar gezocht. Volgens haar website heeft ze alleen Wintec en Bates.

MaGiL

Berichten: 31
Geregistreerd: 20-09-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-18 15:04

Hilary schreef:
Niet op locatie, maar wel goed: Country Mill, Nijkerk. Ik vermoed dat ze ook wat in jullie prijsklasse hebben :j het is mij inmiddels twee keer gelukt om een goed zadel te vinden binnen die prijsrange.


Ik moet eerst mijn goede rijbewijs halen (BE). Anders had ik hem zeker een bezoek gebracht. Lees veel goede verhalen hier op bokt over hen.

janouk
Blogger

Berichten: 17851
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Zadel voor eerste eigen pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 15:07


Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen
Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur
Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7
Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen

minouesmee

Berichten: 7422
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-18 15:37

MaGiL schreef:
minouesmee schreef:
De Zadelmaakster.
Ik twijfel alleen of zij zadels heeft in jullie budget. Maar dat zou je even kunnen navragen. Ze geeft meestal heel snel antwoord via Facebook.


Dank je! Ik heb contact met haar gezocht. Volgens haar website heeft ze alleen Wintec en Bates.

Ik dacht dat ze tweedehands ook andere had.
Maar verkijk je niet op de prijzen van Bates hoor.. een nieuwe kost zo €2000. :=

Mind, use your power. Spirit, use your wings..
www.donquiequine.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, minouesmee en 47 bezoekers