Wat Vind jij een gat in de (paarden)markt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34632
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 09:44

Nou ik heb idd ook zo'n broek gekocht. Prachtig de eerste paar keer dragen maar hij ziet er nu niet meer uit. Alle rek en het model zijn er volledig uit.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 10:40

Frummels schreef:
connie64 schreef:
een goede serieuze verzorg(st)er voor als je eens een weekend weg wil of bv op vakantie....

meer westernspullen in diverse winkels (nu verplicht naar arthurs wat ik helemaal niet erg vind maar het is wel ruim 2 uur rijden voor mij)

ruimere keus spijkerbroeken als rijbroek (lees hoge taille en lekker lange pijpen)


Ik rij altijd in de superstretch super highwaist jeans en de superstretch super highwaist jeggings van H&M. Kosten geloof ik 19-20 euro en zijn in lengtematen verkrijgbaar <3


Dat zijn de broeken die ik normaal altijd draag :')

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 10:57

connie64 schreef:
frummels, 2x wassen en ze lubberen....made in china of zo en tja heel veel kan t niet zijn voor 19 euro


SusanH schreef:
Nou ik heb idd ook zo'n broek gekocht. Prachtig de eerste paar keer dragen maar hij ziet er nu niet meer uit. Alle rek en het model zijn er volledig uit.


Goh, echt? :oo Ik heb er een stuk of 6 waarvan ik er 3 al zeker 4 of 5 jaar heb en die zitten nog helemaal super. Ik neem wel altijd een maat kleiner omdat ze inderdaad een beetje uitrekken, maar die van mij zitten echt nog heel erg mooi na al die jaren!

@Miefje: ik draag ze zowel met paardrijden als naar mijn werk :')

Lisa_WB

Berichten: 820
Geregistreerd: 07-06-13
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 11:16

Renee_S schreef:
Peesbescherming voor koudbloeden..

Meneer past met zijn brede maar niet zo'n lange benen bijna niks


Heb je die van Tekna al een geprobeerd? Ik heb de Tekna Injections in maat full voor mijn merrie die normaal ook altijd full heeft, maar zijn eigenlijk net te breed. Ze zijn korter dan mijn full peesjes van BR, maar wel een heel stuk breder :)

ElsieC

Berichten: 223
Geregistreerd: 08-09-16
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 17:21

Zwarte niet-friese sportpaarden die geen fortuin kosten :+

scrabbel

Berichten: 947
Geregistreerd: 25-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 23:48

Breed genoege neusriemen. Heb een paard met een brede neus. Alles past wel net dicht, maar als je er rustig 4 vingers ruimte tussen wilt is het niet te krijgen :(

Narcissa
Berichten: 3047
Geregistreerd: 29-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 19:30

quickie schreef:
Breed genoege neusriemen. Heb een paard met een brede neus. Alles past wel net dicht, maar als je er rustig 4 vingers ruimte tussen wilt is het niet te krijgen :(


Misschien Equibling? Die hun neusriemen zijn vrij groot

vanFerrarius

Berichten: 15
Geregistreerd: 10-02-18

Re: Wat Vind jij een gat in de (paarden)markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:02

De PH melkstrips, ter indicatie hoelang het nog ongeveer gaat duren tot de bevalling.

Anoniem

Re: Wat Vind jij een gat in de (paarden)markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:09

Ik wil een mat met sensoren. En een voerbak eraan gekoppeld. Als mijn pony erop mest, valt er een brokje als beloning in de bak. En die mat leg je dan in de hoek van de wei of paddock. Waarom is dat eigenlijk nog niet uitgevonden? :D

Ibbel

Berichten: 49129
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:15

Ik heb laatste iets bedacht wat bij het afspenen van veulens bijzonder handig zou zijn:
Een lap ("BH") die je met een paar musketons aan de bilkoorden en kruissingels van de deken van een merrie kunt vastmaken, zodat een afgespeend of af te spenen veulen niet meer bij de uier kan om (opnieuw) te gaan drinken.
Sommige merries zijn te lief en sommige veulens te hardnekkig en blijven het proberen, ook al heb je ze een paar maanden gescheiden.
Lijkt me niet lastig te maken, hooguit reageert een merrie er in eerste instantie wat raar op als er opeens iets meer tussen de achterbenen hangt dan alleen de bilkoorden.

Evelyne79

Berichten: 4002
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:20


Britta31

Berichten: 13140
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Wat Vind jij een gat in de (paarden)markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:22

De harde paardensnoepjes.Alleen dan zacht voor bejaarde paarden.Mijn dame van 35 kan de harde niet meer kauwen.

Ragdollcat
Berichten: 14665
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Re: Wat Vind jij een gat in de (paarden)markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:24

Normale goede zwarte rijbroeken zonder glitters of rubbers.....en met dikke kwaliteit.
Dus niet van die hele dunne stof die gelijk stuk gaan.

Jennyj01
Berichten: 5375
Geregistreerd: 25-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:37

Een gat in de paarden markt?
Een recreatie/ bosruiter stal met de faciliteiten en verzorging van een topsportstal.

Clasical

Berichten: 1584
Geregistreerd: 25-09-14
Woonplaats: Arnemuiden

Re: Wat Vind jij een gat in de (paarden)markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:41

Ruiterhanden, met name de Soft en extra Soft...
Ik zou ze allemaal opkopen en gratis uitdelen...

Ballard_L

Berichten: 2493
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Kollumerzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:48

Een soort beenbescherming die van onder de knie naar de hoef alles bedekt (een soort hoefschoen maar dan langer doorgetrokken) van ademend materiaal en wat prettig zit voor het paard Waarom? Zodat mokgevoelige paarden beter beschermd zijn tegen het overtollige water wat wij hier in NL zo vaak hebben.
Laatst bijgewerkt door Ballard_L op 10-02-18 18:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Clasical

Berichten: 1584
Geregistreerd: 25-09-14
Woonplaats: Arnemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 18:50

Agossie schreef:
Ladygiroc schreef:
Betrouwbare basis paarden met een degelijk gestel ipv die sensibele, korte ruggetjes van tegenwoordig.

Dit. De moderne paarden zijn allemaal veel te mobiel om hun eihrn balans te vinden en te houden waardoor ze blessuregevoeliger zijn. Ouderwetse paarden zijn veel sterker en minder kwetsbaar.




Dan moet de hedendaagse dressuur eens veranderen dan komen er vanzelf weer basis paarden terug

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 12:29

Britta31 schreef:
De harde paardensnoepjes.Alleen dan zacht voor bejaarde paarden.Mijn dame van 35 kan de harde niet meer kauwen.


appel in de blender? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 12:37

antje_vip schreef:
Britta31 schreef:
De harde paardensnoepjes.Alleen dan zacht voor bejaarde paarden.Mijn dame van 35 kan de harde niet meer kauwen.


appel in de blender? :D


Potje appelmoes. :+

TS, je zou ook gedroogde stukjes appel kunnen kopen. Die zijn zachter dan snoepjes. :)*

Volgens mij zou dat ook een gat in de markt zijn: partjes gedroogde appel in een leuk zakje met een plaatje van een paard erop en de woorden biologisch, GMO-vrij, granenvrij, Fairtrade en al wat nog meer hip en trendy is. :')

karijn

Berichten: 5405
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 20:59

Een zweet deken met hals maar met een uitsparing voor het zadel.

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Wat Vind jij een gat in de (paarden)markt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:10

Maar gedroogde appel is toch juist weer taai? :o?

Kidde
Berichten: 3448
Geregistreerd: 24-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:32


Caaatje

Berichten: 633
Geregistreerd: 20-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:32

Passende touwhalsters, die belachelijk brede neusriemen laten de halsters rondschuiven etc Maak ze ondertussen zelf uit miserie maar ik krijg echt de kriebels van sommige foto's.

Priscilla_90
Berichten: 1602
Geregistreerd: 04-05-08
Woonplaats: Rotterdam , nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 15:35

goed passende springschoenen welke ook daadwerklijk lang genoeg zijn ipv half/half over de hoef.
En zachte halster voor paarden met extreem gevoelige huid

san4nie
Berichten: 3563
Geregistreerd: 13-12-09
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-18 16:09

Ladygiroc schreef:
Betrouwbare basis paarden met een degelijk gestel ipv die sensibele, korte ruggetjes van tegenwoordig.


Dit! Gewoon goede en brave paarden.