Equestic Saddleclip ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Saintelette

Berichten: 3179
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 12:55

Kan de clip ook al iets met gangenpaarden?

dewindhoek

Berichten: 490
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 14:26

Saintelette schreef:
Kan de clip ook al iets met gangenpaarden?


Nee je ziet alleen stap draf en galop

Sabienhtje
Berichten: 93
Geregistreerd: 04-02-13
Woonplaats: Koudekerk aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 19:57

dewindhoek schreef:
Saintelette schreef:
Kan de clip ook al iets met gangenpaarden?


Nee je ziet alleen stap draf en galop


op de app zie je ook overgangen van halt naar galop of galop naar stap alleen.

Maliboe
Berichten: 456
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Vierhuizen (groningen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 16:51

Mocht er nog iemand op zoek zijn naar een saddleclip. Ik doe de mijne weg, mijn oude paard is met pensioen en mijn jonkie moet nog 2 worden dus hij ligt in de kast te verstoffen.

Ik heb hem hooguit 2x gebruikt. Alles is er nog bij incl bon. :)

_Lotte_
Berichten: 6600
Geregistreerd: 31-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 16:44

Iemand een idee hoe ik in contact kan komen met Equestic?
Mijn clip is al kapot na nog geen half jaar en mijn mails worden genegeerd en telefoonnummer is niet meer in gebruik..

VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 17:09

Wat raar, heb je wel het juiste adres? Ik heb juist een zeer positieve ervaring met klantencontact bij hun.
Wanneer heb je gemaild ?

ninne1

Berichten: 1233
Geregistreerd: 26-09-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 18:52

Vreemd, meestal heb binnen 1 of 2 dagen reactie.

kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 18:38

_Lotte_ schreef:
Iemand een idee hoe ik in contact kan komen met Equestic?
Mijn clip is al kapot na nog geen half jaar en mijn mails worden genegeerd en telefoonnummer is niet meer in gebruik..


Het email adres om in contact te komen is info@equestic.com. Zou gewoon moeten werken.

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 18:50


kleinvosje
Blogger

Berichten: 19457
Geregistreerd: 16-03-07
Woonplaats: Cochrane, Alberta, CANADA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 18:59

Romanoff schreef:
Moet je het service email voor hebben.
service@equestic.com, daar had ik binnen 2 dgn reactie op.


Beide adressen komen op dezelfde plaats terecht.

_Lotte_
Berichten: 6600
Geregistreerd: 31-05-06

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 20:18

Ik heb idd daarheen gemaild. Eerste keer heel snel reactie, vervolgens zou een collega contact opnemen voor een reparatie. Daar niks op gehoord. Nogmaals nagevraagd bij dat emailadres en nu radiostilte..

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 07:28

Raar... wanneer heb je gemaild?

ninne1

Berichten: 1233
Geregistreerd: 26-09-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 08:28

Je kan ook nog via Facebook proberen. Daar is meestal ook snel reactie op

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-19 09:01

Ik heb onlangs inderdaad ook moeite gehad met een reactie van hun kant. Meerdere keren gemaild en via de app zelf contact gezocht. Bellen lukte inderdaad niet en uiteindelijk heeft m’n moeder gemaild en kreeg zij wel een reactie? Raar, aangezien ze normaal altijd echt super snel waren in hun reactie.

Verder wel super service want ik kreeg ook zo weer een nieuwe clip. Heb iedere keer gedonder gehad met het oplaadpunt, hebben meer mensen hier last van?

Ik ben altijd erg voorzichtig met de clip en ook met opladen, maar bij de vorige zat het oplaadpunt vanaf het begin al wat los leek het..

Verder ben ik wel nog altijd heel tevreden met de clip!

_Lotte_
Berichten: 6600
Geregistreerd: 31-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 09:13

17 april, 19 april en 6 mei heb ik gemaild. Sindsdien probeer ik ze maar telefonisch te bereiken, maar telefoonnummer lijkt nu afgesloten?

Volgens mij heb ik dan precies hetzelfde probleem kaatje89.

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-19 15:31

Ik kreeg laast wel een mail van ze op 22 mei.

“De afgelopen maand zijn we overgestapt naar een nieuw Customer Service systeem, waardoor enkele meldingen tussen de wal en het schip terecht zijn gekomen en we nu niet zeker weten of deze zijn afgehandeld. ”

Vandaar namen ze nog een keer contact op met mij via de mail..
dus mogelijk dat mails niet goed zijn aangekomen ofzo?

Moossie90
Berichten: 473
Geregistreerd: 12-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 21:26

kaatje89 schreef:
Ik heb onlangs inderdaad ook moeite gehad met een reactie van hun kant. Meerdere keren gemaild en via de app zelf contact gezocht. Bellen lukte inderdaad niet en uiteindelijk heeft m’n moeder gemaild en kreeg zij wel een reactie? Raar, aangezien ze normaal altijd echt super snel waren in hun reactie.

Verder wel super service want ik kreeg ook zo weer een nieuwe clip. Heb iedere keer gedonder gehad met het oplaadpunt, hebben meer mensen hier last van?

Ik ben altijd erg voorzichtig met de clip en ook met opladen, maar bij de vorige zat het oplaadpunt vanaf het begin al wat los leek het..

Verder ben ik wel nog altijd heel tevreden met de clip!


Ja ik ook. Ik ben 5 clips verder en die ik nu heb doet het tot nu goed. Maar inderdaad elke keer het opladen wat hij niet deed.
De service is wel goed want zonder morren ruilen ze hem om.

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 00:09

Ik heb precies hetzelfde probleem, want iedere keer na een halve training is hij leeg en neemt hij mijn rit niet fatsoenlijk op. Maar elke keer als ik contact opneem met de customer service zeggen ze dat hij gewoon prima functioneert en dat er niks is... Dus ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet.

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 17:42

Aleeneh schreef:
Ik heb precies hetzelfde probleem, want iedere keer na een halve training is hij leeg en neemt hij mijn rit niet fatsoenlijk op. Maar elke keer als ik contact opneem met de customer service zeggen ze dat hij gewoon prima functioneert en dat er niks is... Dus ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet.


Is hij dan wel opgeladen? Of stopt hij steeds wanneer die aan de lader ligt ofzo?


Moossie90 schreef:
kaatje89 schreef:
Ik heb onlangs inderdaad ook moeite gehad met een reactie van hun kant. Meerdere keren gemaild en via de app zelf contact gezocht. Bellen lukte inderdaad niet en uiteindelijk heeft m’n moeder gemaild en kreeg zij wel een reactie? Raar, aangezien ze normaal altijd echt super snel waren in hun reactie.

Verder wel super service want ik kreeg ook zo weer een nieuwe clip. Heb iedere keer gedonder gehad met het oplaadpunt, hebben meer mensen hier last van?

Ik ben altijd erg voorzichtig met de clip en ook met opladen, maar bij de vorige zat het oplaadpunt vanaf het begin al wat los leek het..

Verder ben ik wel nog altijd heel tevreden met de clip!


Ja ik ook. Ik ben 5 clips verder en die ik nu heb doet het tot nu goed. Maar inderdaad elke keer het opladen wat hij niet deed.
De service is wel goed want zonder morren ruilen ze hem om.


En ja dit dus. Vind het vooral zonde dat ze er niks aan doen? Ik heb nu ook clip nummer 4.. ben altijd heel voorzichtig met de lader erin doen en eruit halen. Maar na een poosje lijkt dat contactpunt gewoon los te gaan zitten? Als dat zo vaak voorkomt zou ik toch denken dat ze er eens naar zouden kijken wat ze daaraan zouden kunnen doen?

keeyzie

Berichten: 5717
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 08:18


MyChoice

Berichten: 2194
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 08:22

Mijne staat op marktplaats voor 90 euro

NoekAa_

Berichten: 1464
Geregistreerd: 24-05-06

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 11:04

Pff die van mij is nu 4 maanden oud en krijgt ook kuren.. Hij laadt slecht op en is dan ook weer heel snel leeg, dat ik er soms maar 1 training op krijg. Af en toe trekt hij ook leeg gedurende de training, ben ik klaar met rijden, wil ik de analyse bekijken, is alles weg ;( Heb Equestic maar een berichtje gedaan -O-

kaatje89

Berichten: 2862
Geregistreerd: 02-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 11:12

NoekAa_ schreef:
Pff die van mij is nu 4 maanden oud en krijgt ook kuren.. Hij laadt slecht op en is dan ook weer heel snel leeg, dat ik er soms maar 1 training op krijg. Af en toe trekt hij ook leeg gedurende de training, ben ik klaar met rijden, wil ik de analyse bekijken, is alles weg ;( Heb Equestic maar een berichtje gedaan -O-


Vooral het slechte opladen blijft bij mij ook steeds terug komen. Erg jammer want verder ben ik zo blij met de clip.

Ben alleen heel nieuwsgierig hoe bij jullie de grafieken eruit zien van de symmetrie.. de takt, landing en afzet. Is er iemand die dit met mij wil delen, eventueel via pb?

haffiefreak

Berichten: 1647
Geregistreerd: 02-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 11:14

Ik heb een vraag, ik rijd alleen (1x in de week) op de manege. Wel vaak op het zelfde paard. Is het dan handig om een saddleclip aan te schaffen?

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Equestic Saddleclip ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 14:21

Kaatje89; wat wil je weten/zien?