Stichting voor donatie harnachement

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
MuffinX
Berichten: 284
Geregistreerd: 19-05-12

Stichting voor donatie harnachement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-17 15:33

Ik weet niet of dit de juiste plek is om het topic te openen anders alvast mijn excuses....

Ik ben noodgedwongen moeten stoppen met paardrijden. Hierdoor heb ik nog het een en ander thuis liggen waar ik niks meer mee kan doen. Dit zijn hoofdstellen, dekens etc maar ook nog een goed zadel.

Ik ben dus op zoek naar een goed doel/stichting die ik blij kan maken met deze spullen. Maar ik heb totaal geen idee welk(e) doel of stichting. Dus vandaar dat ik jullie hulp zoek, misschien dat jullie wel mensen kennen die deze spullen hard kunnen gebruiken.

Het liefste wel in de buurt van asten ( Noord-Brabant nabij Eindhoven, Limburg kan ook nog) zodat ik de spullen niet op de post hoef te doen.

Ik hoor graag van jullie of jullie iets weten of ideeën hebben! /3 :j


wendy1987

Berichten: 6891
Geregistreerd: 29-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 15:38

Je kan ze bijvoorbeeld naar de paardenkamp in soest doen, zij verkopen het dan en dat geld komt ten goede aan hun eigen stichting :)) (niet helemaal in de buurt, maar mocht je niets anders vinden, misschien wel iemand die het daar kan afgeven voor je of toch op de bus doen)

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-17 15:39

wendy1987 schreef:
Je kan ze bijvoorbeeld naar de paardenkamp in soest doen, zij verkopen het dan en dat geld komt ten goede aan hun eigen stichting :)) (niet helemaal in de buurt, maar mocht je niets anders vinden, misschien wel iemand die het daar kan afgeven voor je of toch op de bus doen)

Hier heb ik ook mijn spullen heengebracht, waren ze enorm blij mee!

"I myself have never been able to find out precisely what feminism is. I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat." - Rebecca West


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: lianne18 en 11 bezoekers