Dressuurdekjes gezocht!

Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

equidansa

Dressuurdekjes gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-17 13:26

Hoi!

Waar hebben jullie je dressuurdekjes vandaan? Welke dekjes hebben jullie zelf en waar hebben jullie ze vandaan? Linkjes en foto's mogen, graag zelfs. Het gaat hierbij wel om een dressuur dekje maat full. Alvast bedankt! +:)+

When I'm with you, there's no place I'd rather be <3
@equidansa
Danton&Rosa&Wendy&Tjaika

Laurievc

Re: Dressuurdekjes gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 13:28

Euh, uit de winkel :+ EJ, Divoza, Kramer, plaatselijke ruitersportwinkels... Kijk eens op de bokt Markt, wellicht vind je daar ook wat? :)

equidansa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-17 13:35

Laurievc schreef:
Euh, uit de winkel :+ EJ, Divoza, Kramer, plaatselijke ruitersportwinkels... Kijk eens op de bokt Markt, wellicht vind je daar ook wat? :)

Droom ik nu of ben jij Laurie van Campfort? Ik vind je eerlijk waar geweldig en volg je echt al een hele tijd op Instagram _/-\o_
Ik zal je raad opvolgen en maar eens wat dingen af gaan zoeken :)

When I'm with you, there's no place I'd rather be <3
@equidansa
Danton&Rosa&Wendy&Tjaika

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 13:44

Haha, klopt, that's me :+ Grappig dat je me herkent en leuk te horen dat je me volgt :D Stuur even een PBtje met wat je precies zoekt, misschien heb ik nog wel wat tips waar te zoeken :)

Queen123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-17 15:40

Ikzelf heb dekjes van allemaal verschillende merken! Toch zijn mijn favoriete van BR, Schockemohle en Eskadron. Eskadron is fantastische kwaliteit, net als Schockemohle. BR vind ik ook fijn en is wat betaalbaarder. :)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief en Hoofdmoderator Markt
May the horse be with you!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-17 08:01

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten