Boomloos: Freeform DKR testen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dianaw33

Berichten: 1881
Geregistreerd: 09-03-10

Boomloos: Freeform DKR testen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-16 11:22

In het kader van bezint eer ge begint: weet iemand toevallig of je ergens Freeform testzadels kunt huren? Ik heb nu een Enduro, en zou er eigenlijk nog een DKR bij willen, maar vraag me af of dit wel lekker gaat liggen op mijn moeizame paard. Ik moet een zadel daarvoor echt meerdere dagen, liefst een week kunnen testen. Ik kan alleen maar een Nederlands verkooppunt vinden, verder alleen Duitse adressen.


Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Re: Boomloos: Freeform DKR testen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 21:58

Volgens mij is er nergens een mogelijkheid om een Freeform te testen. Ik heb een DKR, ben er erg blij mee. Heerlijk zadel! Je mag hem best wel eens proberen, maar ik wil hem geen week missen.

inochiyo

Berichten: 851
Geregistreerd: 05-01-13
Woonplaats: Belgie

Re: Boomloos: Freeform DKR testen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 22:12

Skyriding in belgie kun je de zadels testen. Zr sturen ze volgens mij gewoon op

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Re: Boomloos: Freeform DKR testen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 22:30

Ik heb in de tijd dat ik mijn freeform kocht geprobeerd contact met hen te krijgen, omdat ik graag wilde testen. Maar ik heb toen geen contact kunnen krijgen. Dat is wel alweer 2 of 3 jaar geleden, dus misschien lukt het nu wel.

dianaw33

Berichten: 1881
Geregistreerd: 09-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-16 07:10

gaia schreef:
Volgens mij is er nergens een mogelijkheid om een Freeform te testen. Ik heb een DKR, ben er erg blij mee. Heerlijk zadel! Je mag hem best wel eens proberen, maar ik wil hem geen week missen.


Een keer proberen zou top zijn! Nootdorp is te doen, ik en paard wonen in Voorschoten. Als ik een keer kan kijken of het ueberhaupt blijft liggen met dat singelsysteem ben ik al een heel eind.

dianaw33

Berichten: 1881
Geregistreerd: 09-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-16 07:11

inochiyo schreef:
Skyriding in belgie kun je de zadels testen. Zr sturen ze volgens mij gewoon op


Hun site is al heel lang uit de lucht, ik vraag me af of het nog wel bestaat.

inochiyo

Berichten: 851
Geregistreerd: 05-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 09:14

dianaw33 schreef:
inochiyo schreef:
Skyriding in belgie kun je de zadels testen. Zr sturen ze volgens mij gewoon op


Hun site is al heel lang uit de lucht, ik vraag me af of het nog wel bestaat.

Via Facebook zijn ze in ieder geval nog actief, ik vermoed dat ze bezig zijn aan het bouwen aan een nieuwe website. Anders heb je ook nog per mi cavallo ofzo

dianaw33

Berichten: 1881
Geregistreerd: 09-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-16 13:56

Hun site is al heel lang uit de lucht, ik vraag me af of het nog wel bestaat.[/quote]
Via Facebook zijn ze in ieder geval nog actief, ik vermoed dat ze bezig zijn aan het bouwen aan een nieuwe website. Anders heb je ook nog per mi cavallo ofzo[/quote]

Die doet alleen pasconsulten, daar heb ik echt niets aan met mijn paard, die kan na een week nog exploderen onder een 'goed passend' zadel.

SkyridingNL
Berichten: 5
Geregistreerd: 30-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-16 15:13

Hallo Diana,

Christiaan van Skyriding hier. Nu al eeuwen geleden maar ik zag het gesprek voorbijkomen. Wellicht helpt het alsnog. :)

We zijn weer volledig online. We waren inderdaad met een nieuwe website bezig. En het is ook mogelijk om een demozadel te testen. Meestal gebeurt dit wanneer klanten een zadelpasconsult hebben aangevraagd, we met z'n allen weten dat het op het paard ideaal ligt en de klant het zelf dan nog wil uitproberen. Anyway; op de 'FAQ' pagina is er meer informatie over te vinden. http://www.skyriding.eu/nl/faq/

Laat het mij gerust weten als je nog vragen hebt.

Groetjes en een gelukkig nieuwjaar alvast!

dianaw33

Berichten: 1881
Geregistreerd: 09-03-10

Re: Boomloos: Freeform DKR testen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-16 07:26

Dank voor je reactie SkyridingNL, ik heb je mooie nieuwe site gezien. Sinds deze post is er veel veranderd: paard langdurig (5 maanden) kreupel, en net als je denkt dat de wonderen de wereld uit zijn, paard knapt ineens weer op en tot mijn stomme verbazing tegelijkertijd een boomzadel dat past gevonden. Ik heb mijn Freeforms ondertussen te koop staan omdat ik vanwege mijn erg slechte lijf dan toch voor dat boomzadel kies.

SkyridingNL
Berichten: 5
Geregistreerd: 30-12-16

Re: Boomloos: Freeform DKR testen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-16 10:31

Fijn om te horen dat het goed gaat en je een passende oplossing hebt gevonden. Mooi zadel, heel goedkoop ook. Zet em ook op marktplaats he. :)

Als we ooit iets voor je kunnen betekenen nog of iemand anders die je kent hoor ik het graag. Heel veel rijplezier in de tussentijd!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annaxmaex, GoogleAdsense, jazzejam, maaikemuis en 58 bezoekers