Ervaringen met LeMieux?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:48

mcjv schreef:
Mooi hoor! Die Mesh beschermers heb ik zelf ook, ik gebruik ze al een goede 2 jaar bijna elke dag en ze zien er na een wasbeurt nog als nieuw uit. :)

Heb je ook de witte? Blijven die dan ook echt wit ja! Op de verpakking. stond als tip om ze elke keer na gebruik af te spoelen, doe jij dat? En hoe vaak was je ze? Gewoon als ze goor zijn, of standaard 1x per maand bv?


mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:51

Ik heb zelf de zwarte, maar als mijn witte dressage boots voor op wedstrijd het gaan begeven dan schaf ik zeker ook de witte aan. Ze blijven niet pikzwart, maar na het wassen zijn ze wel weer heel mooi diep zwart. Ze drogen ook erg snel, gebruik ze graag op buitenrit. Halverwege ons rondje zit een stuk water waar we graag gebruik van maken, en ze worden ook totaal niet zwaar. Dagje uithangen en dan zijn ze weer droog. Haar benen worden er bij een training ook niet warm onder. :)

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 20:53

mcjv schreef:
Ik heb zelf de zwarte, maar als mijn witte dressage boots voor op wedstrijd het gaan begeven dan schaf ik zeker ook de witte aan. Ze blijven niet pikzwart, maar na het wassen zijn ze wel weer heel mooi diep zwart. Ze drogen ook erg snel, gebruik ze graag op buitenrit. Halverwege ons rondje zit een stuk water waar we graag gebruik van maken, en ze worden ook totaal niet zwaar. Dagje uithangen en dan zijn ze weer droog. Haar benen worden er bij een training ook niet warm onder. :)

ahh super zeg! Bedankt voor je reactie! Bij mij zijn ze idd voor de trainingen, wil ze wel graag enigszins wit houden voor zover dat gaat, maar als ze zo snel drogen dan spoel ik ze denk ik inderdaad gewoon na het rijden eventjes af, is zo gedaan. Super fijn dat ze niet zwaar worden! Ik ben heel benieuwd hoe lang ze schoon blijven, als ze bevallen wil ik eigenlijk ook de zwarte aanschaffen maar dan wacht ik even op een goede deal weer, ze zijn wel prijzig namelijk!

keeyzie

Berichten: 5716
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 22:55

Die mesh beschermers gaan hier ook al ruim een jaar mee. Ben enorm te spreken over de kwaliteit en pasvorm. Blijven er als nieuw uitzien!

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-19 23:21

Faitherr schreef:
Oehh die zijn gaaf Lieke!
Mijn beschermers zijn ook binnen en ze passen! Let niet op de lelijk dichtgemaakte klittebandjes, paard wilde niet stil staan. [ [url=m/iPhHd9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CZNCp3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Welke maat heb je?

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 09:10

plutolover schreef:
Faitherr schreef:
Oehh die zijn gaaf Lieke!
Mijn beschermers zijn ook binnen en ze passen! Let niet op de lelijk dichtgemaakte klittebandjes, paard wilde niet stil staan. [ [url=m/iPhHd9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CZNCp3.jpg]Afbeelding[/url] ]


Welke maat heb je?

Ik heb M voor de voorbenen en L voor achter. Moet zeggen dat ze qua omvang wat aan de wijdere kant zijn voor haar, maar ze heeft redelijk ranke beentjes. Maar qua lengte zitten ze precies goed!

Xxjonique
Berichten: 276
Geregistreerd: 08-07-12
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 11:11

liiza schreef:
Klopt het is inderdaad een cotton. Maar paard krijgt ook kale plekken van de normale dus nu via MP deze gekocht om eens te proberen. Vriendin zei ook al dat verven misschien een idee is. We wachten af, eerst eens zien of hij hier last van krijgt.

Inderdaad wel belachelijk dat ze de randen hetzelfde houden en dan speciale dekjes met zachte randen maken tegen een dubbele prijs!



Een heeeeeel klein beetje wasverzachter er in doen, zonder geur zodat je paard geen reactie krijgt. Blijven de kleuren zeer mooi!

FreestyleByJonique ~ Freestyle Basis Instructeur ~

alicelover

Berichten: 2349
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: beetgumermolen friesland.

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-19 10:13

Lemieux is nu in de aanbieding bij dochorse voor 47,95. Alleen de suède uitvoering is in de aanbieding.

Freddy ZZ-licht+10, Enchelina Halieda Z1+5, La Platina Ren M2+16, MacGuardian L2+2, Zoran M2+2, Golden Diamond L2+8, Amy's Latina Z1+0, C'est Leva's Fürst B+10, Peter B+9, Kubanito M2+0, Alice M2+2

mavantos

Berichten: 3587
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 14:55

alicelover schreef:
Lemieux is nu in de aanbieding bij dochorse voor 47,95. Alleen de suède uitvoering is in de aanbieding.


Ze zijn ook in de aanbieding bij Divoza, twee versies.

Kilimanjaro
@puppy_freek

xLiez

Berichten: 1891
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 14:59

Heeft iemand de sorbet kleur al in het echt bewonderd?

alicelover

Berichten: 2349
Geregistreerd: 28-04-05
Woonplaats: beetgumermolen friesland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 15:02

mavantos schreef:
alicelover schreef:
Lemieux is nu in de aanbieding bij dochorse voor 47,95. Alleen de suède uitvoering is in de aanbieding.


Ze zijn ook in de aanbieding bij Divoza, twee versies.

Divoza heeft wel heel weinig keus betreft kleur. Valt me überhaupt de laatste tijd op dat ze achter lopen betreft collecties. En een tegenvallend assortiment hebben. Is in het verleden wel beter geweest. Eskadron is ook alles behalve up to date en van Lemieux alleen de basis kleuren.

Freddy ZZ-licht+10, Enchelina Halieda Z1+5, La Platina Ren M2+16, MacGuardian L2+2, Zoran M2+2, Golden Diamond L2+8, Amy's Latina Z1+0, C'est Leva's Fürst B+10, Peter B+9, Kubanito M2+0, Alice M2+2

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 21:33

xLiez schreef:
Heeft iemand de sorbet kleur al in het echt bewonderd?

:j Hele mooie zachte perzik kleur!

Horse power Chiquita
Perfect Present (Blue hors Farrell x Apache)
Never been more Happie (For romance X Vitalis)

xLiez

Berichten: 1891
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-19 23:37

SteffiiY schreef:
xLiez schreef:
Heeft iemand de sorbet kleur al in het echt bewonderd?

:j Hele mooie zachte perzik kleur!


Ik twijfel nog of die mooi staat op mijn haflinger kruising, vind een rode kleur op zich ook wel mooi. Keuze’s haha!

Rena100

Berichten: 4854
Geregistreerd: 29-10-07
Woonplaats: Almelo

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-19 10:19

heb de sorbet besteld, dus kan die binnenkort showen :D

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

Romanoff
Berichten: 3565
Geregistreerd: 25-12-10

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 23:35

Heb de Sorbet en lavender vandaag in handen gehad. Wel erg leuke kleurtjes maar heb de Sorbet toch maar laten hangen haha

Vossie <3
B+11L1+14L2+9

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 20:44

alicelover schreef:
Lemieux is nu in de aanbieding bij dochorse voor 47,95. Alleen de suède uitvoering is in de aanbieding.



Ja en alleen de 'oudere' kleuren. De nieuwere als ice blue en sorbet enzo zijn gewoon de volle 59,95 :(

Momenteel samenwerken met Hannah van de Doezehoeve (V. Namorai, M. Happiness).

Lukasje
Berichten: 11217
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 21:00

Romanoff schreef:
Heb de Sorbet en lavender vandaag in handen gehad. Wel erg leuke kleurtjes maar heb de Sorbet toch maar laten hangen haha


De sorbet is niet zo mijn ding maar ik denk dat die wel mooi kan staan op een donker paard.

Don't take anything for granted

MyChoice

Berichten: 2192
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:01

<3 Afbeelding

Melya 06-07-06
Baldur 18-06-08 - † 15-06-2023
Madelief 13-03-2018

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 13:58

Wauw, die staat mega gaaf!

liizaJarig

Berichten: 1574
Geregistreerd: 22-12-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 22:35

Prachtig Mychoice!

Ik heb net perongeluk Berry Red besteld..

Kerstmuts

Valerie_91
Berichten: 540
Geregistreerd: 28-11-07
Woonplaats: België - Brecht

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:14

Ik heb reeds een acoustic fly net in de kleur navy, maatje L. Nu vind ik deze te groot voor mijn paard. Graag wil ik voor op wedstrijd de oortjes in zwart kopen en twijfel ik om deze in maat M te bestellen. Iemand hier toevallig ervaring met een maatje M voor een fijn paard met Cob size?

Trouwens vind ik het ook heel jammer dat die acoustic fly net enkel in zwart en navy te koop zijn. Heeft er iemand weet dat ze ook al in het grijs te verkrijgen zijn? Mijn wedstrijdset is namelijk grijs, maar ik vind de akoestische oornetjes van lemieux qua comfort en werking toch het beste... dus ik durf niet naar een ander merk over te stappen

paljaslaura

Berichten: 2742
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: Noord Holland

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 09:19

Kentucky heeft goede dempende oornetjes ook in grijs

swatch
Berichten: 1383
Geregistreerd: 08-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 10:06

Ik heb gister mijn nieuwe dekje dressuur suède binnen gekregen. Ze hebben nu een zacht suède bies in plaats van een nylon bies.
Lijkt me een verbetering. Ben benieuwd!

swatch
Berichten: 1383
Geregistreerd: 08-08-07

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 10:08

Ik vind trouwens de oornetjes klein vallen van lemieux. Full eskadron is vergelijkbaar met xl lemieux.

Lukasje
Berichten: 11217
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 13:20

swatch schreef:
Ik heb gister mijn nieuwe dekje dressuur suède binnen gekregen. Ze hebben nu een zacht suède bies in plaats van een nylon bies.
Lijkt me een verbetering. Ben benieuwd!


Oh ja? En welke kleur heb je?

Don't take anything for granted


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fleur_yen, GoogleAdsense, nuevo_mien, Schapenvacht en 83 bezoekers