Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarChak schreef:Wow kan ook met wol gevuld worden, dan heb je wel de voordelen van de flexibele boom, en dus ook schoudervrijheid. Denk dat je daarvoor het beste bij Kerry Sharp kunt informeren.
Lucht geeft nog iets meer schoudervrijheid, maar dat voelt dus voor de ruiter ook anders dan een stabiele wolvulling.
Arantes schreef:Mijn paard is ook ontzettend gevoelig met zadels, het was niet meer te doen om een normaal zadel te hebben omdat hij eigenlijk constant aangepast moest worden. Ik had toentertijd een Kentaur maar daar heeft hij nooit helemaal lekker mee gelopen.
Ik las dat je het liever niet wilt, maar mijn problemen zijn nu opgelost met een Wow zadel. Zodra ik merk dat hij niet meer zo lekker loopt laat ik gelijk de wow fitter (Checkmate Saddlery ben ik zeer tevreden over) komen en daarna loopt hij weer als een zonnetje.
Ik heb een tweedehands Wow kunnen kopen, maar hij ziet er nog uit als nieuw, dus dat scheelt ook aanzienlijk in de prijs.
Even offtopic, maar welk merk zijn die springschoenen op je foto/waar heb je ze vandaan?