(Thinline) gelpad/ andere hulpmiddelen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nadineelunaa

Berichten: 18
Geregistreerd: 16-05-10

(Thinline) gelpad/ andere hulpmiddelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-14 20:43

Hallo,
Ik heb een paard met problemen aan zijn schoft, de vorige eigenaren hebben hem gereden met een te klein zadel waardoor alles open is gegaan en het nu nog steeds een gevoelige plek is. Mij werd dus aangeraden om met gelpad te gaan rijden
Nu zag ik op agradi een merk dat Thinline heette en het lijkt allemaal veelbelovend! Maar hier is de prijs ook naar. Nu vroeg ik me dus af of Thinline echt zo'n super product is want ik kan nergens een goede review vinden. Heeft iemand ervaring met dit merk?
Andere tips voor gelpads/ hulpmiddelen voor paarden met een hoge schoft zijn ook zeer welkom!
Alvast bedankt! :D

luna&nadine 4-ever(L)


Talonius

Berichten: 1393
Geregistreerd: 26-06-07

Re: (Thinline) gelpad/ andere hulpmiddelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 20:47

Thinline ken ik niet. Ik heb zelf een kingsley pad 2-laags en ben er zeer over te spreken. Verschuift niet en mijn zadel ligt als een huis. Zonder pad ook, maar met de pad ligt hij net wat vrijer.

pleiada
Berichten: 4154
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: ermelo

Re: (Thinline) gelpad/ andere hulpmiddelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:04

Ik heb zelf een thinline pad en merk echt dat het schokabsorberend is..Ik zit zelf veel lekkerder in het zadel met de pad en voor het paard is het ook fijn ook qua drukverdeling..

www.paardweerinbalans.com
boomloze zadelpasservice
Acupressuur en (chinese) kruiden
Jaaropleiding Acupressuur paard (en hond)

nadinepeters
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:07

pleiada schreef:
Ik heb zelf een thinline pad en merk echt dat het schokabsorberend is..Ik zit zelf veel lekkerder in het zadel met de pad en voor het paard is het ook fijn ook qua drukverdeling..


en gebruik je deze direct op de huid van je paard of over het dekje. Want br heeft nu een gelpad die je direct op de huid kan leggen en die speciaal is voor paarden met schoftproblemen, want heb vaker het idee dat het dekje ook kan schuren.

The day that I met him, I stopped feeling afraid!

pleiada
Berichten: 4154
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: ermelo

Re: (Thinline) gelpad/ andere hulpmiddelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:26

Ik heb de variant die je direct op de huid legt,maar daar kun je ook nog een dekje overheen doen..Zelf vind ik de variant met schapenvacht aan de onderkant ook heel mooi,ook qua vorm voor de rug..

www.paardweerinbalans.com
boomloze zadelpasservice
Acupressuur en (chinese) kruiden
Jaaropleiding Acupressuur paard (en hond)

nadinepeters
Berichten: 6
Geregistreerd: 11-05-14

Re: (Thinline) gelpad/ andere hulpmiddelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 10:57

Pleiada, welke heb jij dan als ik vragen mag?

The day that I met him, I stopped feeling afraid!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annaxmaex, kreekie, lideli, winnetou4502, xxxmh en 67 bezoekers