Deze heb ik voor in de weide, veiligheidshalster.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rozanne schreef:http://paardendrogist.nl/index.asp?strP ... ctID=35989
Deze heb ik voor in de weide, veiligheidshalster.
(heeft hij een tijdje omgehad namelijk).
Welshcobfan schreef:Zo'n halsrek is geen optie omdat het niet heel ideaal voor paarden is (advies van dierenarts: als het écht niet nodig is, niet doen!). Met een hele muilkorf kunnen ze niet eten (dus die dingen met 1 riem) en hij is ook niet te genieten met dat ding om(heeft hij een tijdje omgehad namelijk).
Veiligheidshalster heb ik in mijn handen gehad, maar mijn pony kennende krijgt hij dat ook af. (enige wat hij niet af kan krijgen zijn gewone halsters)
Ik heb er nu een strotouwtje tussen, maar dat werkt niet?
sisal touwtje dan?

en heb je constante druk ipv 1 piekmoment.
) dan knapt het bij druk. Welshcobfan schreef:krijgt hij af![]()
Ik kan ook hele bouwwerken maken met een strotouwtje, maar vaak hang je geen pallet op aan 1 simpel touwtjeen heb je constante druk ipv 1 piekmoment.
Vaak verdeel je een pallet ook over meerdere touwtjes![]()
(ik kan met sisal en palen hele torens maken waarop vele mensen kunnen klimmen: máár ik kan geen paal vastmaken met 1 simpel touwtje die ook enkel is (en niet dubbel gedaan etc) dan knapt het bij druk.
(levensgevaarlijk, kweet et maar ja...Je bent jong he
) nu, jij mag het doen van mij hoor, even veel kans dat het wel breekt! Maar ik zou het niet doen 

)

lisjolienbob schreef:Mijn pony draagt eigenlijk altijd een halster om in stal... Hij kan toch nergens aan vast komen te zitten?