Chemische reactie metalen bit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Chemische reactie metalen bit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:46

Ook niet allemaal.
Hoe vaak komt men niet pas achter een slecht passend zadel als een paard al kreupel loopt oid.

rozebril

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 21:51

begrijp ik nou goed dat een rolletjes bit ook deze reactie afgeeft bij je paard ??

Steph1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-08 22:20

Dankje voor de reacties Lachen. Omdat ze nogal laat na mijn eerste post waren, heb ik ondertussen al wel met het bit gereden, ze was er echt niet gevoelig voor ofzo, in het begin kauwde ze er wat op, maar had echt nie het gevoel dat ze ermee "speelde", wat dus de bedoeling was, en voelde totaal geen verschil van met haar gewone dubbelgebroken K&K gouden bit...
Nu ik dit hier lees ga ik er zeker geen 2e x meer rijden (mag dus bij in de kast bij de andere miskopen...), en moest het nu geen reactie veroorzaken zou ik er ook geen 2e x mee rijden, omdat het gewoon geen effect had.
(paard is een beetje stug i/d mond geworden doordat eerder onervaren bijrijdster er de laatste maanden er enkel nog had mee gereden, en ze hadden mij verteld dat zo'n bit zou helpen (niet dus))

Ik vind idd ook dat ze zo'n bitten gewoon niet meer zouden mogen maken! Als ze weten dat het zo'n reactie kan veroorzaken ! Ik wist het gewoon niet, anders had ik er in de eerst instantie al geen geld aan gegeven...

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 17:01

kan je je geld niet terugvragen in de winkel ze zullen het vast wel begrijpen

Steph1989

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-08 18:06

Bwaah, heb zo al 1000 miskopen liggen... en denk niet dat het nog mag, heb het namelijk al heel lang hier liggen voor ik het gebruikte dus Lachen.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 18:18

ik heb er een paar wat heb jij zoal miskocht