[WN] Zadel enz voor trekpaard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

8nnemiek

Re: Zadel enz voor trekpaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 12:53

Zo dat is een mooi zadel zeg!
Kleurt inderdaad erg goed Haha!

sjabby

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:18

Ik weet niet wat je er aan wilt besteden, maar je zou eens bij triple horn kunnen vragen of ze ook xxxxl zadels maken, ben je in ieder geval verzekerd van een goede pasvorm en kwaliteit

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 02:35

je kunt ook nog kijken bij Loesdau.de voor westernhoofdstellen en billy allen bitten.

JoyRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 08:07

MysticTinker schreef:
Bmaar het trekpaard is voor mijn vader, en die is nogal zwaar, heeft niet zo'n goede zit, en we willen urenlange stapritten maken, dus een boomloos zadel vind ik dan niet zo geschikt voor hem.

Met wat jij hier schrijft, en wat je eigenlijk zelf ook aangeeft, zou ik geloof ik niet kiezen voor een boomloos zadel: BM of een andere. Ik heb ook altijd begrepen dat boomloos tot een kilo of 80 goed te doen is, maar dat je niet veel zwaarder moet zijn. Maar het kan heel goed zijn dat ik me vergis hoor Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-08 09:46

Ach als je het op die manier gaat bekijken is de hele situatie niet het beste; zwaar persoon en lange stapritten is voor elk paard een aanslag op zijn rug. Met of zonder boom zal dan ook niet veel meer uitmaken.