Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Bienotje schreef:Ik heb mijn leren laarzen al een paar jaar en rijd er sinds kort ook mee op een wintec. Ik dacht ook gezien te hebben dat ze nu opeens sneller slijten aan de binnenkant.
Overigens heb ik geen perfect, staan die sowieso niet al erom bekend dat de coating los kan laten?
)
Er staat me in ieder geval iets van bij dat een bepaald model sowieso al slechte kwaliteit coating heeft tenminste..
Roelke_ schreef:Zit er op de petrie standaards een coating? Wellicht dat dat er mee te maken heeft?

dasj_02 schreef:ik rij met leren laarzen en een leren zadel en die laarzen hebben ook slijtage hoor
het licht niet aan het zadel
Kapi_Dust schreef:denk toch echt dat het aan je laarzen ligt, ik rij met cavello-laarzen op een wintec zadel en heb alleen gepiep (welke ophoudt met vaseline ertussen) maar zie ook mensen met andere leren laarzen rijden en heb nooit iets over geen garantie gehoord. Lijkt me ook niet kunnen, dan moet het in je garantie-bepaling staan. (dus kijk een op je bon of vraag het na bij een winkel/frabrikant).