Zadel naar Duitsland verzenden? Betrouwbaar

Moderators: Pistasche, Apple, Nicole288, C_arola, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Rex_Rolfo

Re: Zadel naar Duitsland verzenden? Betrouwbaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 14:07

Ik ben het eens met vorige reageerders, ik heb dingen door heel Europa verkocht, ook Duitsers etc die op een mp advertentie reageerden. Paypal is bij de Oosterburen inderdaad meer ingeburgerd dan hier dus niet vreemd dat je koper daar mee wil betalen.

- iDeal is een Nederlands systeem, gelijk oversteken werkt dus niet bij een Duitse koper
- Let er bij Paypal op dat je alleen verstuurd naar het adres dat bij PP is opgeslagen. Op het moment dat de koper overmaakt krijg je die gegevens te zien als je inlogt op je pp account.

Natuurlijk is het mogelijk dat er iets fout gaat of dat het een bewuste poging tot oplichting is. Echter aan de hand van de info die je tot nu toe geeft gaan er bij mij niet meteen de nodige alarmbellen af. De reactie is wel heel specifiek op je zadel? Ik heb namelijk wel eens reacties gehad "ik wil het product kopen". Als je dan reageert komt er weer zo'n nietszeggend standaard mailtje terug. Toen genoeg reden voor mij om af te kappen (en dat de naam die werd gebruikt via zoekmachine terug te vinden was in lijst onbetrouwbare namen hielp natuurlijk ook niet)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie