Body Bandage gevoelige pony

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ActkStables
Berichten: 3
Geregistreerd: 13-11-18

Body Bandage gevoelige pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-18 19:12

Ik heb een super lieve D springpony van 9 jaartjes jong waar ik net M mee ben gestart. Maar aangezien ik wel echt moet rijden op afstanden door haar kabouter galop draag ik sporen. Maar ze is net geschoren en nu word ze wat gevoeliger ervoor en begint ze het irritant te vinden als ik haar een prikje geef, oftewel ze is heel gevoelig. Ik heb ook een 4-jarige die ‘s zomers ook gewoon heel gevoelig is en begint te tintelen of rillinkjes maakt. Maar aangezien body bandage’s nogal prijzig zijn wil ik zeker weten of het goed werkt! Ik heb een springsingel met buikflap dus past ie daar ook bij? Ik hoop dat jullie het weten!

PinkyPie

Berichten: 665
Geregistreerd: 13-03-10
Woonplaats: West Maas & Waal

Re: Body Bandage gevoelige pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:50

Hoi, ik gebruik een body bandage. Werkt supergoed, wel duur maar is het geld waard. Zit rond de buik en wordt op zn plek gehouden middels Clipjes aan het zadel en klittenband

xsensibel

Berichten: 1464
Geregistreerd: 02-02-13
Woonplaats: Capelle aan den ijssel

Re: Body Bandage gevoelige pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 13:52


SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34618
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 14:00

Mijn man heeft deze: https://rsruitersport.nl/catago-body-shield. Niet super duur, wel heel goed. Tip voor de volgende keer, laat een rechthoekje zitten ter hoogte van de sporen als je gaat scheren. Doen veel springruiters ook.