Ervaringen en risico's verbreden Massimo Trail zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Ervaringen en risico's verbreden Massimo Trail zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-18 12:08

Ik heb dit 2x keren laten doen bij 1 massimo, het risico zit m alleen in hoe vaker je het laat doen hoe ‘fragieler’ de boom wordt maar als je het laat doen door een kundige zadelmaker (met een koude pers) die er vooral ook de tijd voor neemt dan moet het ook met jouw zadel kunnen.

[o]


Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 09:27

Massimo’s zijn erg gewild, zelfs die van 10 jaar oud sizzle. indien het zadel goed is. Ze gaan gewoon erg lang mee als je je zadel goed onderhoud (vulling) en gebruikt.

In principe kan je een massimo van de originele boommaat 2cm smaller of breder maken, daar is de boom ook op gemaakt zo begreep ik van mijn zadelmaker destijds.

Ik heb mijn eerste massimo al 2 jaar niet meer maar die was toen ik m overnam al 6 jaar oud en heb hem toen nog 3 jaar gehad tot hij niet meer breder kon.
Zelf gekocht voor 450,- en weer verkocht voor 300,- was m binnen een dag kwijt voor mn vraagprijs.

[o]


Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Ervaringen en risico's verbreden Massimo Trail zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 16:26

Ohh hier nooit last van gehad gelukkig, was ook heel blij toen ik de 2e keer weer terug een massimo had na een half jaartje een ander zadel gehad te hebben.

[o]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kidde, Trendiction en 53 bezoekers