Eerste spullen paard?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 09:32

Ik denk dat je over de meeste spullen al hebt nagedacht en meestal kom je er door een probleem (bijvoorbeeld geïrriteerde oogjes door de vliegen -> aanschaf vliegenmasker) achter wat je allemaal nog moet aanschaffen :j


Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 09:38

Iets anders dan materiële voorbereiding, misschien heb je er al over nagedacht, misschien ook niet, maar als je er echt correct en fijn paard van wil maken kan je investeren in dressuur lessen. Het geld wat je er in steekt haal je er dubbel uit en vooral in het begin hoef je maar een half uur te lessen per twee weken om echt vooruitgang te boeken :j


Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 09:40

Ik ben begonnen met lessen toen ik studeerde en twijfelde eerst aan de noodzaak ervan (mede vanwege het geld :o ) maar ik haal er zoveel profijt uit! Ze loopt in korte tijd echt steeds beter en ik leer dingen waar ze me op de manege nooit over verteld hebben. Ik heb gekozen wat minder vaak en korter te lessen, om zo de kosten te drukken. Ik betaal bijvoorbeeld 22.50 per half uur, maar meestal zijn we 45 minuten bezig en dat is echt lang genoeg. Verder les ik om de week zodat ik in de tussentijd kan oefenen. Als ik vragen heb tussendoor kan ik mijn instructrice altijd whatsappen. Ik ben dus 45 euro per maand kwijt :j Ik houd er zo'n fijn paard aan over dat ik het je echt kan adviseren, vooral met een eerste paard. Daar wil je nog heel lang van kunnen genieten
Laatst bijgewerkt door Eight op 22-10-18 09:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Re: Eerste spullen paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 09:45

Ik heb mijn bovenstaande bericht even aangepast, drukte al te snel op verzenden :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CharlesZ, ElinaSK, Room_Soesje, scoebje, xRooss en 12 bezoekers