Ervaringen met filzsattel.de

Moderators: Coby, Dyonne, Nicole288, Apple, Pistasche, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

GGFJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 16:16

Ik vind mijn Filzsattel echt geweldig. Zit heerlijk, ligt stabiel, stoort mijn paardje op geen enkele manier en laat een hele goede drukverdeling zien. Plus, ik zit er zelf heel fijn op, veel bewegingsvrijheid, en geen stoelzit. Ik ben heel blij dat ik hem anderhalf jaar geleden, ondanks de prijs genomen heb :D

GGFJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 13:23

SBravour schreef:
GGFJ schreef:
Ik vind mijn Filzsattel echt geweldig. Zit heerlijk, ligt stabiel, stoort mijn paardje op geen enkele manier en laat een hele goede drukverdeling zien. Plus, ik zit er zelf heel fijn op, veel bewegingsvrijheid, en geen stoelzit. Ik ben heel blij dat ik hem anderhalf jaar geleden, ondanks de prijs genomen heb :D

Klinkt gooooeeeed!
Heb jij hem op maat laten maken of standaard model?

Ik heb hem niet op maat laten maken en heb de bbp eerst getest om te kijken of het me überhaupt beviel. Kreeg daar ook meteen een singel bij, wat wel praktisch was. Ik heb toen de Skuggi Saffa gevraagd en kreeg die toen ook opgestuurd, alleen wel met Comfort uitbreiding. Prima om te testen natuurlijk. Dat beviel me meteen super goed, en aangezien mijn paardje ook geen hele lange rug heeft paste dit direct perfect. Heb toen besloten alleen de singel terug te sturen en het testzadel meteen te houden :D

GGFJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 21:23

SBravour schreef:
Oh slim! Ik heb geen singel nodig, heb dat ook bij de comments gezet, ben zelf in het bezit van een mooie leren MSFC. Ik heb de Skuggi L'amour besteld zojuist! (testzadel)
Weet jij hoe het werkt met de betaling? Ik heb geen factuur ontvangen in de mail, misschien komt het nog?
Heb ook gevraagd of ik foto's mag sturen zodat zij kunnen beoordelen voor mij of het het juiste model is! Ben echt super benieuwd, kijk er enorm naar uit. Het gevraagd om de comfort, lijkt mij fijn zitten. Fijner dan zo een bies over de bovenkant :)
Alvast bedankt!!

Ik kreeg de factuur inderdaad na nadat ik het testzadel had aangevraagd. Isabel deed toen alles ‘met de hand’ dus niets wordt automatisch gegenereerd. Daarna kun je het geld gewoon overmaken, en in mijn geval had ik toen na een paar dagen het zadel in huis.
Ik heb idd ook de comfort, ondanks dat ik bij de mijne de kleur niet zo denderend vind, zit dit wel echt heerlijk en ik denk ook echt dat het veel lekkerder zit dan inderdaad zo’n randje bij het normale model.

Ben benieuwd naar je mening en hoe hij op jouw paardje ligt!!

GGFJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 08:23

SBravour schreef:
Hihi welke kleur heb je? Ik ga gewoon voor antrezit als ik ga bestellen :D ben ook benieuwd naar hoe lang de levertijd is! Ik laat het jullie weten hier hoe de pad bevalt en ligt. Ik kan hier ook wel wat foto’s plaatsen, leuk!

Ik had hem binnen vier dagen binnen nadat ze me gestuurd had dat hij verzonden was.

Mijn testzadel was anthrazit aan de bovenkant en een tintje lichter grijs aan de onderkant. Enige jammere vond ik dus dat het comfort gedeelte een soort van donkerblauw was, zwart had daar mooier geweest. Maar ach, ik ben er nevertheless heel erg blij mee :D

GGFJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 20:53

SBravour schreef:
Ik ga anthrazit met comfort in zwart of ook anthrazit! Heb nog geen factuur ontvangen, wel een mailtje met de bestelling die ik heb geplaatst. Ik hoop dat het komt, we wachten t af! :)

Aah spannend! Ben benieuwd! Anthrazit is wel echt heel mooi vind ik.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie