Ervaring met (katoenen) halsring stonedeek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette1205

Berichten: 301
Geregistreerd: 06-07-17
Woonplaats: Noord-Holland

Ervaring met (katoenen) halsring stonedeek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-18 14:39

Heeii,
Heeft er iemand ervaring met de halsring of katoenen halsring van stonedeek. Je kan hem kopen bij Kramer, maar hij een recensie bij de katoenen halsring staat er dit:

'nog nauwelijks gebruikt. De ring is stug maar niet zo stug als ik had gehoopt. Onduidelijk is wat ik met dat dubbele stuk aan moet: het trekt de ring omlaag als ik het aan de kant van de hals heb, en dan klapt de ring in mijn handen. Maar als ik het aan mijn kant houd, kan ik de ring niet goed vasthouden. Dit zou allemaal beter zijn als de ring steviger zijn vorm behield.'

Deze recensie is overigens wel uit 2016 dus misschien hebben ze hem wel verbeterd, maar geen idee. Maar heeft hier iemand ervaring mee? En ben je er achteraf blij mee dat je hem hebt gekocht?

Lisette1205

Berichten: 301
Geregistreerd: 06-07-17
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 14:47

Niemand? Dat is een slecht teken haha, dan koop ik hem niet :(:)

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: Ervaring met (katoenen) halsring stonedeek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-18 17:01

IK heb hem gehad, maar hij is inderdaad net zo als in de recensie :( Ik heb hem weggegooid en eentje van becidor gekocht die echt top is!

Lisette1205

Berichten: 301
Geregistreerd: 06-07-17
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-18 17:33

M_ontana schreef:
IK heb hem gehad, maar hij is inderdaad net zo als in de recensie :( Ik heb hem weggegooid en eentje van becidor gekocht die echt top is!


Okee, bedankt voor de reactie! Wel slecht van Kramer dat ze hem niet uit het assortiment halen. Veel mensen zijn daardoor eigenlijk gewoon opgelicht (als ik het zo mag noemen?)

Narcissa
Berichten: 3047
Geregistreerd: 29-03-15

Re: Ervaring met (katoenen) halsring stonedeek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 17:24

Ik ben er wel tevreden van. Nee, het is geen rawhide, het geeft mee. Als je iets wilt dat helemaal niet meegeeft, raad ik hem af. Mijn paard waardeert dat meebewegen wel, het is voor ons duidelijk genoeg dus ik ben er persoonlijk wel tevreden over.