boomloos zadel beter of slechter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xTinkertje

Berichten: 167
Geregistreerd: 07-08-14
Woonplaats: groningen

boomloos zadel beter of slechter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-18 20:11

hey hey iedereen,

ik zit al een een paar week na te denken wat het ideale zadel is voor mij en mijn tinker, zelf heb ik er nu een rossner dressuur zadel erop liggen, alleen die zit voor geen meter... divoza (waar ik het zadel gekocht heb) beweerd van wel. maar hij ligt gewoon totaal niet goed, dus nu ben ik aan het rondkijken naar een nieuw zadel. nu heb ik heel snel met een zadel dat ik last krijg van mijn knieën. dit komt denk ik omdat er veel wrong is en er een gedwongen zit is. omdat ik er zonder zadel totaal geen last heb van mijn knieën... nu zat ik te denken aan boomloos, omdat deze zadels amper een gedwongen zit hebben, en ze lijken me gewoon veel fijner. maar zijn deze zadels ook fijner voor een paard? word de druk goed verdeeld? ik hoor verschillende meningen namelijk, ook heb ik een best rond paard (zie foto), gaat dat niet schuiven? wat denken jullie? en wat zijn jullie ervaringen met boomloos?


Afbeelding

alvast bedankt voor het meedenken :D

be fearless in the pursuit of what sets your soul on fire


xTinkertje

Berichten: 167
Geregistreerd: 07-08-14
Woonplaats: groningen

Re: boomloos zadel beter of slechter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-18 21:21

@Azmay,@Cera_D,@siskeh en Icelandshet
bedankt voor jullie reacties! ik ben al een beetje aan het rondkijken naar een zadel pas service. ik ben al best overtuigd dat boomloos het ideale zadel voor mij en mijn paard is.
@Mara2000 die website spreekt me wel wat aan ik denk dat ik bij haar eens een afspraak ga maken.

be fearless in the pursuit of what sets your soul on fire


xTinkertje

Berichten: 167
Geregistreerd: 07-08-14
Woonplaats: groningen

Re: boomloos zadel beter of slechter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-18 14:23


be fearless in the pursuit of what sets your soul on fire


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Celebi, Danseresje, IASCrawler, Miss_Mii21, Mo_Noah, MyWishMax, Rije, Saaams en 38 bezoekers