Bareback pad maken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lisette1205

Berichten: 301
Geregistreerd: 06-07-17
Woonplaats: Noord-Holland

Bareback pad maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-18 22:03

Heeii,
Mij lijken Bareback pads zo handig, en het is denk ik ook beter voor het paard (ben namelijk echt fan van zonder zadel :D ) maar ik heb me er wel is in verdiept en mij lijkt de barefoot wel goed en mooi!

Afbeelding

Maarja deze is 109,95 ofz, en dat is (vind ik) best veel geld :$ misschien 2e hands ofz?

En anders misschien zelf maken, maarja geen flauw idee hoe. En zal dan waarschijnlijk ook wel de eerste worden die dat doet, en werkt hij waarschijnlijk ook niet. Qua verdeling van gewicht etc.

Dus wat raden jullie aan? Goed er niet perse nu een hoorr, maar dacht als ik niks te doen heb en ik wil er een maken kan ik het beter dan doen :D

If there aren't any bad moments in your life, there won't be any good ones.



Lisette1205

Berichten: 301
Geregistreerd: 06-07-17
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-18 08:05

Leen schreef:
Ik heb het ook eens willen doen, omdat ik de meeste niet mooi vond en er een beetje mijn eigen ding mee wou doen. Maar aan materialen kwam ik dubbel zo duur uit. De vulling is niet gewoon dekjes vulling maar een goed stevig schuim wat zowel jouw botten als je paard zijn ruggengraad minder voelbaar moet maken.

Besparen door het zelf te maken ga je zeker niet doen. Ik denk dat je beter zoekt naar een tweedehandsje. Ga wel voor een goed merk, zoals barefoot, FRA, Christ (maar die zullen zelfs 2dehands boven budget zijn),...
De goedkope merken gaan voor jezelf als voor je paard niet fijn zitten, of te snel stuk gaan. Er komt namelijk wel heel wat wrijving op.

Edit: de FRA darco is gelijkaardig qua model en ietsje goedkoper, 90 euro.
Nog een editje: zeker zonder stijgbeugels nemen! Daar wordt je gewicht op ongeveer 2 ruggenwervels gezet dus het is veel slechter voor je paard.


Okee heel erg bedankt, dan ga ik marktplaats goed in de gaten houden ;)

If there aren't any bad moments in your life, there won't be any good ones.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _bloempje01_, Amarins2, gerlienke, MyChoice, Seventeen en 14 bezoekers