Opzoek naar goedkoop dekje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette1205

Berichten: 301
Geregistreerd: 06-07-17
Woonplaats: Noord-Holland

Opzoek naar goedkoop dekje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-18 18:40

Heeii,
Dit topic is bedoeld zodat mensen hier kunnen plaatsten welk dekje ze zoeken en anderen kunnen helpen daarbij :o

Ik zelf zoek ook een dekje <3 het liefst ook peesjes erbij, ik weet alleen nog niet zeker of ik het ga doen rijd namelijk alleen op de manege, maar wil hem daar gebruiken. Heb alleen al wel 2 dekjes, ben nu al dekjes verslaafd :') als ik een eigenpaard heb heb ik er waarschijnlijk wel 40 :j maarja heb laatst een neckrope gekocht, ga namelijk in de laatste week van de vakantie een paardje leasen <3 en proberen met Neckrope te rijden.

Vorig jaar(zelfde paard) vroeg ik aan iemand die wel eens op haar reed of ik bitloos op der kon rijden, ze zei: mag wel, maar dat gaat toch niet lukken. Maarja ik heb altijd vertrouwen in dat paard tot nu toe, dus dacht 'let's do it!' en ze reageerde perfect! <3 was echt geweldig, zelfs gewoon zonder zadel voltes en figuren in gallop, met halster en teugels kunnen rijden *\o/*

Dusja daarom een neckrope, nou heb ik er eentje in roze mix. Dus dacht aan een licht roze dekje, maar het liefst zo goed koop mogelijk. Veel eisen dus, een van jullie een idee?

Hutcherson

Berichten: 7349
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Opzoek naar goedkoop dekje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 18:59

Goedkoopste is het om hem zelf te maken. Stof 2 euro, fiberfill 2 euro en wat naald en draad.

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: Opzoek naar goedkoop dekje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 19:09

Denk dat er zat bokkers zijn (waaronder ikzelf) die vast wel een dekje of een paar voor enkel de verzendkosten weg willen doen. Het zijn dan welliswaar niet meer de nieuwste of mooiste maar daar zou je dan misschien weer iets leuks van kunnen maken :)

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: Belgiƫ

Re: Opzoek naar goedkoop dekje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 19:13

Decathlon heeft nu een aantal dekjes einde reeks voor spotprijzen, zag er gisteren nog op de website van 7-8 euro.
Alleen geen idee welke kleuren.

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 19:47

Zoek eens tweedehands, vaak allerlei leuke dingetjes voor best leuke prijzen :D
Met een beetje mazzel nog in de buurt zodat je het op kunt halen ook, heb je ook geen gedoe met bedrogen worden.

Decathlon heeft ook leuke prijzen.

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Re: Opzoek naar goedkoop dekje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-18 19:58

Ik heb nog 3 gratis dekjes. Mag je zo ophalen of tegen verzendkosten wil ik ze ook wel opsturen.

Lisette1205

Berichten: 301
Geregistreerd: 06-07-17
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-18 09:06

belle_boef schreef:
Ik heb nog 3 gratis dekjes. Mag je zo ophalen of tegen verzendkosten wil ik ze ook wel opsturen.


Oh echt wat leuk! Welke kleur zijn ze? :)

Zinzi_jewel

Berichten: 8801
Geregistreerd: 24-01-08
Woonplaats: In het mooie zuiden !!

Re: Opzoek naar goedkoop dekje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 09:10

Ik heb nog een super leuke set van BR
Dekje en bandages evt ook peesjes in t roze .
Wil t wel als setje verkopen.

belle_boef

Berichten: 10735
Geregistreerd: 13-02-08
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-18 09:28

Lisette1205 schreef:
belle_boef schreef:
Ik heb nog 3 gratis dekjes. Mag je zo ophalen of tegen verzendkosten wil ik ze ook wel opsturen.


Oh echt wat leuk! Welke kleur zijn ze? :)


2 witte en en blauwe met biesje