Decathlon.. wat koop jij er?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
nardxash

Berichten: 3997
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 17:37

_Jody_ schreef:
Ik ben van plan om binnenkort te gaan, heeft iemand ervaring met de bikini's van daar?

Ja ik, hele fijne bikini’s enige nadeel is dat de cupsvulling nog wel eens verschuift

i Will never let you go
Sonic<3 28-08-2004/07-08-2013
Nard 5-07-2001( forever my once in a lifetime horse)
DJ 1-2-2014


_Jody_

Berichten: 2640
Geregistreerd: 29-08-02
Woonplaats: Nijverdal

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 17:43

Dank je! Scheelt dat ik hem waarschijnlijk maar 1 weekje nodig ben :P

;) Elke minuut dat je je druk maakt om je verleden, gaat af van je toekomst! ;)
:) F.N.R.S F14+2 Boktlid*2991* :)

CaPrIoLe`79
Berichten: 5542
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: ♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 18:39

Ikwashier schreef:
xChanelx schreef:
Heeft iemand ervaring met deze rijlaarzen?

Ik rijd zelf altijd in een buitenbak en ik zoek dus laarzen die echt tegen een stootje kunnen.


Hier een aan foto, ik vond ze echt heel lelijk.
[ [url=m/gcw19c.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb de leren versie ervan voor mijn werk. Ze sluiten echt perfect aan en lijken het goed te houden; https://www.instagram.com/p/Bi7fA8Xjarw ... aweterings

Koop mijn boek via je lokale boekhandel of hier: https://www.bol.com/be/nl/p/beestige-dr ... b9a4d5f70d

MallyBelly

Berichten: 3530
Geregistreerd: 23-12-08

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 19:12

Mijn zusje met haar nieuwe laarzen en cap, paard met nieuwe stijgbeugelriemen, borsttuig en hoofdstel!
Afbeelding

[KS-MK] Lot's Zaïra Liz. en Mallow Baby's 3.0
Lot's Zaïra Liz. x Peterlena Hoeve's Fridus 28'06'2024
Lot's Mallow x Peterlena Hoeve's Fridus 28'06'2024

Stirrup

Berichten: 482
Geregistreerd: 12-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 00:37

barbar schreef:
Gewoon elke dag op de site kijken, soms staan er opeens weet 1 of 2 in je maat bij, zo kom ik aan mijn 2de


Had de meldingen ingeschakeld, de rijlegging is nu onderweg *\o/* *\o/*


IwanLuver
Berichten: 1880
Geregistreerd: 28-10-03
Woonplaats: steenwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 07:35

IwanLuver schreef:
IwanLuver schreef:
Heeft iemand ook een witte rijbroek van de Decathlon? Die met een grip zit.
Hoe zit deze? En schijnt deze ook door? Dat is vaak een probleem met witte rijbroeken ;)

Niemand?


Ik heb zelf de broek besteld, maar deze gaat weer retour. De witte broek schijnt behoorlijk door.... :+

Het is moeilijk om iemand die over het paard getild is, weer in het zadel te krijgen

Cinnepin

Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 08:37

Mijn bestelling is gisteren gekomen. Heb nu de rijlegging aan. Ga zo het bos in voor de hitte losbarst :P Tot nu toe zit ie lekker, zo met rijden eens proberen.

barbar

Berichten: 4889
Geregistreerd: 26-06-06
Woonplaats: nieuw-vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 09:08

Stirrup schreef:
barbar schreef:
Gewoon elke dag op de site kijken, soms staan er opeens weet 1 of 2 in je maat bij, zo kom ik aan mijn 2de


Had de meldingen ingeschakeld, de rijlegging is nu onderweg *\o/* *\o/*

Had ik in eerst instantie ook gedaan, maar hij had niks gemeld en ik zag dat er wel 2 in mijn maat op stonden -O-

doe nou maar gewoon, dan doe je al gek genoeg!
pas op, dyslectie!!

julhan99
Berichten: 94
Geregistreerd: 16-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 10:00

super voor T-shirts en bloesjes!! niet duur en wel goed..

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 10:03

Ik heb de vliegendeken besteld op goed geluk, hoorde dat er ook wat probleempjes waren met bestellingen? Kwam het dan te laat binnen of iets?
Ik ga het zien, hij zou 22/06 verzonden worden/geleverd worden dus we wachten af. Ik ben heel benieuwd naar de kwalitiet en of mijn haf m past

Myka

Berichten: 698
Geregistreerd: 15-06-18
Woonplaats: Nederland

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:04

Ik koop ook gerust die goedkope rijbroeken, zitten prima, lekker zacht. En zijn toch effen qua kleur. Enige nadeel is dat er geen zakken in zitten. :n

live laugh love

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 18:35

Faitherr schreef:
Ik heb de vliegendeken besteld op goed geluk, hoorde dat er ook wat probleempjes waren met bestellingen? Kwam het dan te laat binnen of iets?
Ik ga het zien, hij zou 22/06 verzonden worden/geleverd worden dus we wachten af. Ik ben heel benieuwd naar de kwalitiet en of mijn haf m past


Bij mij kwam mijn pakket een week te laat binnen. Heb een shirt terug gestuurd begin deze maand, heb dan eindelijk de 12 bericht gehad dat het artikel ontvangen is (was de 7e al bij hun binnen volgens post NL) maar het shirt een maat groter heb ik nog altijd niet ontvangen. Aangezien ik komende dagen geen tijd heb te bellen wacht ik nog heel even af maar ik ben er echt niet tevreden over. Ben al 1.5 maand bezig met 1 bestelling.

Soms is er zo veel wat we kunnen voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen...

https://www.facebook.com/pages/MA-Fotog ... 6784189755

[IM] Dag maatje, lieve Gaspard, ik hou nogsteeds van je!

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-18 21:27

LoveUggs schreef:
Faitherr schreef:
Ik heb de vliegendeken besteld op goed geluk, hoorde dat er ook wat probleempjes waren met bestellingen? Kwam het dan te laat binnen of iets?
Ik ga het zien, hij zou 22/06 verzonden worden/geleverd worden dus we wachten af. Ik ben heel benieuwd naar de kwalitiet en of mijn haf m past


Bij mij kwam mijn pakket een week te laat binnen. Heb een shirt terug gestuurd begin deze maand, heb dan eindelijk de 12 bericht gehad dat het artikel ontvangen is (was de 7e al bij hun binnen volgens post NL) maar het shirt een maat groter heb ik nog altijd niet ontvangen. Aangezien ik komende dagen geen tijd heb te bellen wacht ik nog heel even af maar ik ben er echt niet tevreden over. Ben al 1.5 maand bezig met 1 bestelling.

Oei dat is wel heel onprofessioneel! Daar zou ik ook flink van balen ja. Ik heb vanmiddag een mailtje gekregen met een track en trace en hij zou morgen tussen 9 en 12 hier moeten zijn. Dus ik ben benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte!

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 10:20

Ja hoor! De deken van decathlon is binnen! Ontzettend snelle levering! Een dag eerder dan bij de bestelling geschat werd. Hij ziet er ontzettend netjes uit. Ik ga zo passen.

Chasey

Berichten: 10696
Geregistreerd: 27-10-10
Woonplaats: Meddo

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 10:25

Ik ben vorige week per toeval op de nieuwe Decathlon winkel in Enschede gestuit. Ik had al wel ergens gelezen dat ie in Enschede zou komen, maar ik kende de winkel verder niet, dus was het ook al weer vergeten. Totdat ik ineens voor de ingang liep en dacht 'oja!'. Dus ik ben naar binnen gegaan en hij is inderdaad erg groot.
Maar de ruiterafdeling was inderdaad klein.
Zal dat ook niet te maken hebben met dat er een super store Divosa in Enschede zit? Misschien mag de Decathlon geen groot assortiment hebben, omdat het anders te veel concurreert?
Ik zag trouwens wel mooie gekleurde (rubber) teugels hangen voor de kinderen. Die waren 15 euro. Had ze toen niet meegenomen, maar ga zeker binnenkort nog even terug om die te kopen.

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 10:51

De deken past! Heb het idee dat ie een heel klein beetje naar achteren trekt dus dat is even afwachten, denk dat ik bij de borst wat gaatjes erbij wil maken. Hij is zeker geschikt voor wat bredere paardjes! Vond de hals goed passen alleen als je paard echt een bredere hals heeft als die van mij kan het wel krap worden. Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Buxy

Berichten: 2308
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Beltrum

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 12:52

Hoe valt de deken qua maat en buikflap?

Baron <3 Eindstand: L2+2
Doran <3 | B +12 | L1 +13 | L2 +10 | M1 +14 | M2 +11 | Z1 +10

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-18 14:16

Buxy schreef:
Hoe valt de deken qua maat en buikflap?

De buikflap zit heel mooi, maat twijfel ik over, maatje kleiner gaat denk ik niet om de hals passen en misschien wat strak bij de schouders. Maar bij deze is de borst eigenlijk net wat te groot voor haar, daardoor zakt hij een beetje naar achter en komt er wat druk op de schoft. Ik ben nog aan t twijfelen om een maatje kleiner te proberen

_Gerdien_
Berichten: 668
Geregistreerd: 03-10-11

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 14:14

Ik heb net de rijlegging binnen. Wat een fantastische broek!! Ook lang genoeg in maat XS.

Two feet move your body. Four feet move your soul
B+11 (PR 197,5) / L1+11 (PR 188) L2+10 (PR 204)

Sanne_Photo
Berichten: 5
Geregistreerd: 29-06-18

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 16:20

Heb vroeger al mijn rijbroeken daar gekocht(omdat ik alles van de ruitersportzaken nooit paste) maar dat is al een lange tijd geleden heb ze vaak gedragen maar ze zijn nooit kapot gegaan. Vind het ook niet nodig om super dure spullen te kopen als ik jaar de paarden ga. En vind zelf dat het ook kwalitatief goede spullen zijn. :D :o

CaPrIoLe`79
Berichten: 5542
Geregistreerd: 22-11-05
Woonplaats: ♫ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♫

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 18:32

_Gerdien_ schreef:
Ik heb net de rijlegging binnen. Wat een fantastische broek!! Ook lang genoeg in maat XS.

Inderdaad een superbroek, helemaal nu met die hitte!

Koop mijn boek via je lokale boekhandel of hier: https://www.bol.com/be/nl/p/beestige-dr ... b9a4d5f70d

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-18 20:28

Ik vind deze rijbroek ook heerlijk met dit weer.

Anoniem

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:13

Heeft iemand de Rijlegging in de grijze kleur?

Cinnepin

Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-18 22:20

ja ik

tylando

Berichten: 3839
Geregistreerd: 26-10-08

Re: Decathlon.. wat koop jij er?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-06-18 22:31

Ik ook


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 28 bezoekers