Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ellen_ov

Berichten: 1314
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 11:23

Ik zou wel een rijlegging willen, vind het een onwijs mooi merk, maar ik kan niet goed zien of er ook silliconen of een 'leren zit' in de broeken verwerkt zit? Het lijkt mij juist onwijs glad als je in een rijlegging rijd zonder een grip in het zit gedeelte?

Ik weet wel dat er een bokker al met dit merk rijd, weet alleen haar naam 123 niet meer.


Ellen_ov

Berichten: 1314
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-18 23:26

Sarah_Elise schreef:
Ik wil wel meebestellen! Ik heb interesse in de rijleggings.

Ik heb via bokt een rijlegging van Opal Equestrian overgenomen in maat m en die was helaas iets te groot. Dus ben wel een beetje aan het dubben over de maat (Opal equestrian schijnt vergelijkbaar met Aztec diamond te zijn). Misschien toch maat s proberen.

Edit; haha zie nu dat ik die legging van jou heb overgenomen :P


ah! die bedoelde ik eigenlijk! nu je het zegt, ik ben in de war met opal equastrian. Ze zijn echt heel vergelijkbaar zeg, zo met de site's naast elkaar alleen zie ik dat opal net wat goedkoper is dan de aztec.

Ellen_ov

Berichten: 1314
Geregistreerd: 12-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-18 09:41

Ik heb ook twee rijleggingen, van Horze (ook om eerst even uit te proberen) maar die geven absoluut geen cameltoe. Daarnaast zie je in mijn te dure pikeur rijbroek ook wel onderbroek naden dus wat dat betreft :Y)
Ik moet wel zeggen dat er natuurlijk wel een flink verschil zit in de beide rijleggingen, de ene zit gewoon echt teveel en te strak elastiek in. Voor een uurtje is die oke maar voor een dagtocht kan ik beter mijn andere rijlegging aandoen of gewoon een rijbroek. Hoe zo'n legging zit en valt enzo moet je de legging toch even voor aanpassen.
Qua comfort vind ik ze wel echt geniaal, ik vind ze heerlijk zitten en doen niet onder voor mijn onwijs dure rijbroeken. Voor mij geen kwalitatief mindere rijbroeken meer, dan gewoon een rijlegging of wederom een rib uit mijn lijf voor een pikeur ;( :') .

Ellen_ov

Berichten: 1314
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 23:16

Wie weet mij te vertellen of er wel iets van grip aan de binnenzijde van de leggings zit? Zo op de foto lijkt mij dat niet, ik hoef niet vast geplakt in het zadel te zitten maar echt zonder grip lijkt mij te glad?
Indien ze met grip te krijgen zijn wil ik het wel erop wagen :)

Ellen_ov

Berichten: 1314
Geregistreerd: 12-01-17

Re: Wie wil er bestellen bij Aztec Diamond Equestrian?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:26

Bedankt voor de reacties! Ik ben bang dat ik zonder ietswat grip oid het toch te glad ga vinden. zo heb ik bv al een rijlegging waar minimaal grip inzit en deze is nog prima maar helemaal zonder grip ga ik niet fijn vinden. Ik ga dan ook niet mee bestellen, hopelijk vinden nog genoeg aanmeldingen! succes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Julimy en 47 bezoekers