Maat hoofdstel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Maat hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-18 12:11

Hee Bokkers!

Ik twijfel een beetje over welke maat hoofdstel ik moet bestellen. Het gaat om een Haflinger van 1.43 (oogt veel groter) met een groot hoofd. Maar wel verfijnd ofzo, dat maakt het lastig, ik heb zowel cob halsters als full halsters en die passen opzich beide prima! Over het hoofdstel dat ik op het oog heb is in de reviews niks gezegd over de pasvorm (ja alleen dat hij zeer mooi is etc.) dus ik ga ervan uit dat deze gewoon goed is.

Het gaat om deze haf:

Afbeelding

Dit is met een eskadron in maat cob

Afbeelding

En dit is een halster in maat full (geen idee welk merk)

Afbeelding

Ik weet dat het een beetje en stomme vraag is maarja.

Groetjes, Faith


Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-18 07:39

Granoek schreef:
Eskadron valt wel ruim qua maten hoor, mijn Clydesdale van 180cm heeft normaal xfull maar past bij eskadron ook in full

Ja dat dacht ik ook wel een beetje...


Lizzyy schreef:
Het enige wat ik je kan adviseren is passen :)
ik denk dat het vanachter een scherm en zonder je paard gezien te hebben het vrij onmogelijk is om een advies te geven. En daarbij, elk merk valt weer anders

Jaa dat denk ik ook maar ik was wel benieuwd naar of jullie een beetje zouden kunnen helpen met inschatten maar ik snap dat dat heel lastig is


Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-18 19:35

tanjaatjuhh schreef:
Wat voor maat rambo heeft ze dan om

Jaa dat weet ik dus niet, die heb ik erbij gekregen maar de rede dat ik een nieuw hoofdstel koop is dat ik haar hierop hangerig vind (heb met een ander hoofdstel gereden en dat ging vele malen fijner. Echt balen ik vind het zo’n fijn hoofdstel, en het concept erachter klinkt ideaal maarja) maar ik weet dus niet welke maat het is..

Bedankt voor de reacties iedereen, dan denk ik dat ik toch maar voor de cob ga..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _MelissaV en 64 bezoekers