Seizoenscollecties

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:06

Ik vind de eskadron dit x ook tegenvallen, de grijze rand vind ik niet mooi staan. Anky zitten wel een paar mooie bij, en de lemieux in olive staat op mijn wishlist! Weet alleen nog niet waar ze die gaan krijgen, heb hem alleen nog maar in het buitenland gevonden.

16-09-2017 Brend <3
Maestro Z1+retired& VelinaM2
http://www.haflingerdressuurstal.nl


Josien_

Berichten: 8996
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 18:20

Vind Eskadron ook niet heel spannend. Alleen dat springerdekje is wel weer leuk :D .

"Welsh Cobs are like patato chips, you can't have just one!" /3 =:)

Maanlicht

Berichten: 6851
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 20:52

Afbeelding

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:04

Eskadron is sowieso op zn retour :+ die hype is nu wel een beetje voorbij, Equestrian Stockholm wordt steeds populairder en hier in NL LeMieux ook.. ook Anky lijkt weer wat populairder dan een paar jaar terug.

Denk als je nog een hele Eskadron verzameling hebt liggen je beter nu kan verkopen, over een tijd is het zn waarde wel kwijt.

Marjoleine89

Berichten: 1227
Geregistreerd: 15-11-08

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:06

Idd jaime, ik heb laatst m’n oudere collectie van eskadron verkocht, nog hele leuke bedragen gekregen :’). Nu heb ik nog 2 eskadron dekjes die gewoon mooi staan maar Lemieux en Anky liggen een stuk beter onder m’n zadel en die pak ik dus ook eerder.

Zsa Zsa....<3

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:11

Ja ik ben Anky fan, heerlijke pads :D

Al staan die van Pearlpink van ES en die Olive ook op Mn wishlist..

Lemieux vind ik ook wel mooi door hun eenvoud.. vooral die Olive van de nieuwe collectie en de standaard benneton blue kleur.. maar vind lemieux alweer zo gehyped en daar knap ik dan een beetje op af.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:12

Voor de bicolors ben je zelfs al te laat hoor. Het is ook een berg 13 in een dozijn natuurlijk.

Van Anky vind ik de dekjes niet eens zo speciaal, juist mooi eenvoudig en de kleding is heel fijn.

LeMieux vind ik ook een hype om niks.

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:18

Ik vind het juist mooi dat die Anky’s gewoon neutrale pads zijn met 1 kleur. Eskadron dekjes zijn vaak zo druk door de vele kleuren in 1 dekje, helemaal met die lelijke bloemenprint :=

Aco

Berichten: 563
Geregistreerd: 09-09-11
Woonplaats: West-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:19

Pfff. Heb niet echt het wow effect van de eskadron collectie die ik verwacht had.
Heb op dit moment nog niet echt iets in gedachten dat ik op mijn fjordenman wil leggen.
Het gele dekje vind ik wel gaaf, maar zal niet mooi uitkomen op mijn fjord vrees ik... En bloemetjes op een ruin, doe ik liever niet...

some horses are worth melting for ♥ Olaf

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:27

Jaime_ schreef:
Ik vind het juist mooi dat die Anky’s gewoon neutrale pads zijn met 1 kleur. Eskadron dekjes zijn vaak zo druk door de vele kleuren in 1 dekje, helemaal met die lelijke bloemenprint :=

Of lelijke veel te grote merknaam. Alsof je er geld bij krijgt. Vond de impuls wel heel mooi altijd, maar dat is verleden tijd dus en sinds de brilliants van dat lelijke stofje zijn is dat voor mij ook wel gedaan.

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:34

Met die logo dralondekens als toppunt Haha

Natuurlijk waren sommige dingen van Eskadron wel echt mooi. Maar heel veel spullen vonden mensen ook enkel mooi omdat er Eskadron op stond, daar ben ik van overtuigd.. ik durf haast te wedden dat als HH met die dekjes kwam niemand ze mooi vond.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:35

Precies

Marjo

Berichten: 37206
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:37

Maar ik vind Eskadron kwalitatief wel beter dan bv een simpel BR Event dekje. Ik heb 1 "duur" dek, van de Next Generation vorig jaar. Verder vooral cottons.

Maar van deze vind ik de mint gewoon erg meer, ik zoek al heel lang een mooi mint gekleurd dek :D

Carnivoria

Berichten: 392
Geregistreerd: 12-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:49

Ik vond de kleuren niks, tot ik deze zag. :') <3

Afbeelding

Josefien

xJolijn

Berichten: 2935
Geregistreerd: 15-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:50

Ik vind eskadron kwalitatief ook beter dan de iets “simpelere” uitvoeringen zoals HH of BR. De eskadron big square is oprecht een van de fijnste dekjes die ik heb en ik gebruik hem ook ontzettend vaak. Daarentegen merk ik dat de Anky pad die ik heb erg dik en stijf is (wordt dit nog beter met gebruik??), ik vind hem echt ontzettend prachtig qua looks maar hij ligt niet fijn op mijn paard/onder het zadel. Dat kan natuurlijk goed een combinatie van rugvorm paard en het zadel zijn, dat weet ik niet... maar helaas trekt hij erg snel op de schoft/rug of glijdt het onderste deel (zonder antislip letters) iets naar achteren weg. Maar heel erg mooi is hij wel <3
Overigens heb ik een aantal en kijk ik ook gewoon naar de eenvoudigere merken. Ik zoek graag iets uit wat ik oprecht mooi vind, spaar daar voor en ben dan heel blij, ongeacht het merk :)

Daarover gesproken zag ik super leuke halsters bij Kramer. Met bloemetjes, en ik ben echt gek op bloemetjes.... de walnoot (bruine met roze bloemetjes en rosé gouden afwerking) vond ik stiekem nog mooier maar ik zie dat hij vandaag al weg (uitverkocht?!) is?! Ze stonden volgens mij pas twee dagen online!

https://m.kramer.nl/halster-Romantic-Mo ... &ci=263701


Afbeelding

Afbeelding

https://www.instagram.com/brunosbelevenissen/

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:52

Aco schreef:
Pfff. Heb niet echt het wow effect van de eskadron collectie die ik verwacht had.
Heb op dit moment nog niet echt iets in gedachten dat ik op mijn fjordenman wil leggen.
Het gele dekje vind ik wel gaaf, maar zal niet mooi uitkomen op mijn fjord vrees ik... En bloemetjes op een ruin, doe ik liever niet...


Ik heb laatst ook een geel dekje gekocht voor mijn fjord. Staat niet eens heel slecht..

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:55

Dat stijve van de Anky verdwijnt na een wasbeurt..

xJolijn

Berichten: 2935
Geregistreerd: 15-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:59

Jaime_ schreef:
Dat stijve van de Anky verdwijnt na een wasbeurt..

Ah, kijk, daar heb ik iets aan! Bedankt! Dan gaat ie morgen in de was *\o/*

https://www.instagram.com/brunosbelevenissen/

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 22:01

Gelukkig voor mijn portemonnee zijn de kleuren op blauw na niet echt mooi op een schimmel

Ik vind lemieux wel heel fijn vooral als je een springzadel hebt

Nog wel steeds verliefd op Blackberry en mid green op schimmel

Ties 3/6/2015 <3

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 22:02

Ik geloof best dat sommige de kwaliteit van Eskadron kunnen waarderen, ik vind persoonlijk de prijs/kwaliteit verhouding niet oké. Voor dat geld moet het echt top zijn vind ik, maar zag maar al te vaak dekjes die lelijk worden in de was of zelfs verkleuren en dekjes die gingen pillen.. dat kan echt niet voor dat geld. Ben benieuwd hoe de ES zich houden die zijn ook €80.

Blacky94

Berichten: 3469
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 22:16

Ik kom even binnenvallen maar ik vind de Eskadron big square idd ook erg fijne dekjes. Nu koop ik ze wel altijd met 25% korting en als het even kan met 10 euro cadeaukaart.. Altijd handig als de collectie vlak na je verjaardag uitkomt :o
Anyway, sinds ik die heb gebruik ik mijn BR en Scapa eigenlijk ook nooit meer. Wel heb ik nog een fijne simpele Schockemole die ik vaak in de zomer nog wel eens gebruik. Maar anders is het eigenlijk altijd de Eskadron omdat ik die idd ook van kwaliteit gewoon veel beter vind.
Zelf zou ik die grijze met mint wel even in het echt willen zien, ik hou wel van de kleurencombinatie :)

ES ben ik idd ook wel heel benieuwd naar, wat ik daar van voorbij zie komen op internet vind ik ook altijd erg mooi :)

Aco

Berichten: 563
Geregistreerd: 09-09-11
Woonplaats: West-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 22:19

L_iek schreef:
Aco schreef:
Pfff. Heb niet echt het wow effect van de eskadron collectie die ik verwacht had.
Heb op dit moment nog niet echt iets in gedachten dat ik op mijn fjordenman wil leggen.
Het gele dekje vind ik wel gaaf, maar zal niet mooi uitkomen op mijn fjord vrees ik... En bloemetjes op een ruin, doe ik liever niet...


Ik heb laatst ook een geel dekje gekocht voor mijn fjord. Staat niet eens heel slecht..


Hmmmz, misschien moet ik dit dan toch maar eens opzoeken dan.

some horses are worth melting for ♥ Olaf

The_Cat

Berichten: 7282
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 22:20

Dat gele vind ik mooi, maar is niks voor op mijn schimmel. Gaat gewoon lijken alsof ik rijdt met 1 grote plasvlek :+ Die bloemenprint kan misschien nog wel leuk worden! Ga ik nog even overdenken :) zal ervanaf hangen of ik alsnog de blackberry rond krijg voor dit seizoen


The books we love, they love us back. And just as we mark our places in the pages, those pages leave their marks on us.
I can see it in you, sure as I see it in me. You're a daughter of the words. A girl with a story to tell.


Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 22:43

Jaime_ schreef:
Ik geloof best dat sommige de kwaliteit van Eskadron kunnen waarderen, ik vind persoonlijk de prijs/kwaliteit verhouding niet oké. Voor dat geld moet het echt top zijn vind ik, maar zag maar al te vaak dekjes die lelijk worden in de was of zelfs verkleuren en dekjes die gingen pillen.. dat kan echt niet voor dat geld. Ben benieuwd hoe de ES zich houden die zijn ook €80.

Klopt! Maar zijn helaas maar weinig dekjes van goede kwaliteit.

CoronaLime

Berichten: 5631
Geregistreerd: 13-10-07

Re: Seizoenscollecties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-18 22:54

Wat kwaliteit betreft vind ik de stripe in pads van Eurostar nog steeds top! Heb sommige echt al meer dan 10 jaar, ze zien er zelfs met regelmatig wassen nog keurig uit :D

Sterre <3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Slmt9 en 33 bezoekers