Ander bit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Moonlight17
Berichten: 2340
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 16:59

Zou beginnen met terug gaan naar het zelfde model bit dat je gekregen hebt alleen dan ietsjes groter en vandaar uit verder gaan werken.

Moonlight drs: L2+10 spr: L+9 cross: B+5 Met pensioen
Vita drs: B+10 spr: L+2 Naar Italiƫ
Diva drs: B +14 spr B +1 cross B +2


Moonlight17
Berichten: 2340
Geregistreerd: 16-06-09
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 17:30

Ondanks dat de vorige eigenaar alleen maar buiten reed en 1x in de 2 weken heeft het paard het wel goed gedaan op dat bitje bij die eigenaar. Hoe goed dat is natuurlijk niet te beoordelen van achter een computer terwijl je niet het volledige situatie kent.

Als het paard echt niet liep op het enkel gebroken bitje, dan had de vorige eigenaar deze toch ook weg gelegd en met een ander bitje gaan rijden. Daarnaast vind ik dat je nooit het een model moet uitsluiten, het gaat er toch om wat voor jou en je paard het beste werkt. Dadelijk is jou paard wel fan van enkel gebroken. Ga jij dan lopen vechten met je paard met een ander bitje waar jij wel fan van bent, terwijl je het gewoon met een enkel gebroken modelletje kunt oplossen. Zou ik persoonlijk een beetje vreemd vinden.

Mijn argument, de vorige eigenaar reed met zo'n bitje. Paard is hier bekend mee, mogelijk vind hij/zij dit fijn. Bitje heb ik nog liggen, kan eventueel nog een maatje groter kopen als ik dat wil. Is het niets dan gaan we verder in de zoektocht. Notenkraker effect dat kan gebeuren, maar daar heeft de ruiterhand veel invloed op en kan je dus zelf veel aan doen tijdens je rijden.

Moonlight drs: L2+10 spr: L+9 cross: B+5 Met pensioen
Vita drs: B+10 spr: L+2 Naar Italiƫ
Diva drs: B +14 spr B +1 cross B +2

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Sydney_Zorro en 16 bezoekers