Korte rug hype?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pleiada
Berichten: 4154
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 09:11

Ik had gisteren iemand van balance zadels om te kijken of het balance zadel wat ik heb op mijn arabier past..Ze had het er toevallig toevallig over dat ze zo vaak problemen tegen komt van paarden die een te kort zadel op hebben,gewoon omdat de ruiters vaak niet in extreem kleine zadels passen of de kussens zo kort gemaakt worden dat die ook weer problemen veroorzaken..Dus volgens haar was het dan beter om een iets te lang zadel te hebben..

www.paardweerinbalans.com
boomloze zadelpasservice
Acupressuur en (chinese) kruiden
Jaaropleiding Acupressuur paard (en hond)


pleiada
Berichten: 4154
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: ermelo

Re: Korte rug hype?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-17 17:35

Toch heb ik wel het idee dat het op dit moment wat doorslaat wbt ruiters en overgewicht <<) Het is niet goed als iemand te zwaar is en rijdt op een paard die er last van heeft,maar dat heeft natuurlijk ook met houding te maken..Maar soms zie je foto topics voorbij komen met wat stevigere ruiters en dan krijgen ze toch een bak commentaar over zich heen,niet normaal..Ik geloof niet in rechtlijnig denken en het is jammer dat de meeste wel zeer rechtlijnig denken,als ze überhaupt al denken..Er zijn altijd meerdere factoren die van invloed zijn en voor je iemand kwest mag je eerst wel bedenken hoe het zou zijn als mensen jou zo afkraken..

www.paardweerinbalans.com
boomloze zadelpasservice
Acupressuur en (chinese) kruiden
Jaaropleiding Acupressuur paard (en hond)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Juliet06, Maritelisab, Martiflorjo, Texas02 en 7 bezoekers