Gezocht: Gouden spray voor vacht paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Gezocht: Gouden spray voor vacht paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 20:23

Ik heb geen idee waar ik dit moet plaatsen en wist ook niet waar ik op moest zoeken om het te vinden, dus ik probeer het even zo :')

Ik ben opzoek naar een gouden kleur-spuitbus waarmee ik op de vacht van mijn paard kan sprayen (om verschillende sjablonen te spuiten voor een fotoshoot).
Ik heb dit al eerder gedaan met van die spuitbussen voor mensenhaar die je wel is met carnaval gebruikt, maar dan alleen in manen en staart.
Maar ik kan niet helemaal vinden of dit ook "schade" aan kan richten op de huid? Het komt bij mensen natuurlijk ook op de hoofdhuid, maar helemaal duidelijk hoe en wat staat er niet bij en ik wil natuurlijk geen onnodig risico nemen :D

Ik was benieuwd of iemand misschien ooit zo iets gedaan heeft? En of dit misschien wel gewoon bestaat?
Alvast bedankt!

Nora_lovely

Berichten: 167
Geregistreerd: 11-09-16
Woonplaats: in the middle of nowhere

Re: Gezocht: Gouden spray voor vacht paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 20:27


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 20:29


Toffeltje

Berichten: 527
Geregistreerd: 08-08-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 20:48


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 20:51

Toffeltje schreef:
Er bestaat ook eetbare goudspray, ik kan me niet voorstellen dat dat erg schadelijk is:
https://www.bouwhuis.com/brandnewcake-k ... %20Ingrediënten%2FKleurstoffen%2FSpray%20Kleurstoffen&utm_content=Brand%20New%20Cake&gclid=CPf1qJ6d49ICFeUp0wodskUP4Q


Oh dat is een goed idee zeg!

Femke_Tweety

Berichten: 11981
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 20:54

Moet het per se spuitbaar zijn?

Uit ervaring weet ik nl dat plakkaatverf prima gaat. Veilig ook. Is ook de verf die op kleuterschool gebruikt wordt.


Afbeelding

Anoniem

Re: Gezocht: Gouden spray voor vacht paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 21:05

Een spray zou het makkelijkst zijn omdat het met een sjabloon gedaan wordt, maar opzich moet dit ook wel lukken denk ik?

Nora_lovely

Berichten: 167
Geregistreerd: 11-09-16
Woonplaats: in the middle of nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 21:06


ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Gezocht: Gouden spray voor vacht paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 21:16

Die sterrenglans is inderdaad niet heel dekkend.
Mijn moeder heeft tijdens het scheren van ons paard die gekleurde haarspray van de action gebruikt om een sjabloon te kunnen scheren. Heel makkelijk en paardlief heeft er helemaal geen rare dingen van gekregen. Was ook heel makkelijk uitwasbaar.

Peetje99

Berichten: 93
Geregistreerd: 24-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 21:24


Anoniem

Re: Gezocht: Gouden spray voor vacht paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 21:31

Bedankt allemaal voor de tips!

Ladygiroc

Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 21:32

Ik zou je GEEN carnevalsspray adviseren. Ik had ooit het geniale idee om mijn schimmel oranje stippen te geven voor een verkleedwedstrijd. Ander halve week later zat die troep er nog steeds op :( .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-17 21:34

Ladygiroc schreef:
Ik zou je GEEN carnevalsspray adviseren. Ik had ooit het geniale idee om mijn schimmel oranje stippen te geven voor een verkleedwedstrijd. Ander halve week later zat die troep er nog steeds op :( .


Dat had ik met d'r manen inderdaad ook :roll:
We hebben warm water, ik start d'r niet meer dus voor mij is het niet een heel groot probleem als het er niet direct weer afgaat ;)