Ervaring met de Barefoot Lazy Mountain/Happy Valley?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pmarena

Berichten: 48037
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 18:21

Hij is er juist om heel veel steun te geven, zonder je in een bepaalde houding te dwingen :)

Ik ben er zelf helemaal wèg van en als er 1 paardje watervlug alle kanten op kan (kon) wapperen was het Rena van mij :j Nog nooit een zadel gehad dat ze veel steun geeft tijdens allerhande rare acties waarbij je flinke wapper krijgt, of steile dijkjes afdaalt / beklimt dan, dan de Lazy Mountain :+:

De Tuend is een voorloper van de Torsion en daar is de aller eerste Barefoot dan weer op gebaseerd :)

De LM / HV hebben nu overigens een iets stevigere schuimvulling in de cantle dan de allereerste exemplaren.


pmarena

Berichten: 48037
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 18:35

Die specifieke vulling niet, maar ik heb nog wel een paar test-vullingen die nog extra stevig zijn :)
Als je nou binnenkort nog een keer wat nodig hebt stop ik er gratis 1 voor je bij want ik doe er toch niks mee :)

Fenne van Becidor gaat naar EquiDay, als mensen iets graag willen zien dan gewoon even aan haar vragen of ze het mee wil nemen :j


pmarena

Berichten: 48037
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 15:03

Het is niet normaal als je achterover gezet wordt hoor, dan gaat er toch echt iets fout.

Dan lijkt het me dat het zadel ook daadwerkelijk achterover gelegen heeft? :)

Bijvoorbeeld door het te ver naar voren te leggen waardoor het zadel door de schoft achterover gekiept wordt.

Of door een zadel met een smalle pommel / fork op een breed paard te leggen waardoor de voorkant niet normaal kan liggen maar iets hoger blijft staan.

pmarena

Berichten: 48037
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Ervaring met de Barefoot Lazy Mountain/Happy Valley?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 20:25

Nouja wat maf! Zit hier de XXL fork er al in dan....?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ezranka en 87 bezoekers