Ervaringen Bridle2fit?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Re: Ervaringen Bridle2fit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:21

Ik vind het hoofdstel vooral erg grof en breed. Voor mijn cob merrie waren zowel het anatomische deel van het kopstuk als de taps toelopende neusriem echt heel erg uit verhouding. Ik vond de kwaliteit van het leer wat stug. Zeker niet bijzonder of luxe, maar wel in verhouding tot de prijs.

Live is what happens to you while you're busy making plans....



Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 20:04

x_tico schreef:
Mrijn schreef:
Ik vind het hoofdstel vooral erg grof en breed. Voor mijn cob merrie waren zowel het anatomische deel van het kopstuk als de taps toelopende neusriem echt heel erg uit verhouding. Ik vond de kwaliteit van het leer wat stug. Zeker niet bijzonder of luxe, maar wel in verhouding tot de prijs.

Heb je dan ook de kleinere maat neusriem geprobeerd of er iemand bij laten komen die het hoofdstel voor je op maat maakt? Daar zijn ze natuurlijk voor :)


Het hoofdstel paste prima, de breedte van de neusriem en het kopstuk was volkomen uit verhouding. Op de site van bridle2fit kun je zelf prima zien wat er te koop is in welke maat, daar heb ik geen fitter voor nodig. Mijn paard heeft verder ook geen moeilijke pasvorm, ik geef alleen mijn mening over de breedte van de verder prima passende onderdelen.

Live is what happens to you while you're busy making plans....

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 21:08

Weet iemand of de fournituren van de havanna kleurige hoofdstellen altijd messing is of is dat ook in rvs te koop?

Live is what happens to you while you're busy making plans....

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 09:41

magootie schreef:
Mijn hoofdstel is havanna kleur en die gespen zijn idd messing.
Wil de mijne verkopen dus als er iemand interesse heeft ;)

Welke maat is het?

Live is what happens to you while you're busy making plans....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: christel0908 en 68 bezoekers