Ervaring BR premiere Genova springzadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Majken

Berichten: 1288
Geregistreerd: 03-05-10
Woonplaats: Noord-Brabant

Ervaring BR premiere Genova springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-16 13:51

Ik ben op zoek naar een betaalbaar springzadel, en ik kwam het zadel Premiere Genova tegen van BR op Emmers
http://shop.emmers.eu/nl/spring/8819792 ... enova.html
Ik vroeg me af of iemand me wat meer kant vertellen over het zadel.

Ook heb ik op het oog de Rossner Atlanta en de Stuttgart Jumping van Epplejeck

Als iemand hier ook ervaring mee heeft, graag! Alle tips zijn welkom :D

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Ervaring BR premiere Genova springzadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-16 13:59

De rossner is mooi vind ik! Maar divoza zelf is echt flut. Ik had een zadel bestelt daar ook rossner en nadat dit zadel niet binnen kwam maar eens bericht gedaan. Levertijd was niet zeker. Waarschijnlijk 2 weken. Maar ik wilde wel zekerheid want mij was gezegd dat het leverbaar was.
Dus ik kreeg na 3 uur nog geen bericht. Heb mijn moeder laten bellen want ik zat in het buitenland maar ook zij kreeg geen goede indicatie hoe lang het zou duren. Dus ik dacht dan bel ik zelf wel. Krijg ik me toch een chagrijnig wijf aan de telefoon!! Niet normaal.. maar hield voet bij stuk hoelang zou het duren? Krijg ik minimaal 6 weken te horen na veel aandringen... jaaa doei.. eerst is het voor 19.00 besteld volgende dag in huis en dan ineens 6 weken wachttijd minimaal! En denk maar dat Divoza je er over informeert. Echt totaal geen mailtje niks... en dan moet je voor de grap eens de facebook pagina bekijken. Garantie geven ze op die zadels maar zoals je daar kan lezen doen ze er alles aan om jou de schuld in de schoenen te schuiven... nee bespaar je de moeite en neem geen rossner! Rest geen ervaring mee helaas