Wat is dit? (zadelboom)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lotje199
Berichten: 405
Geregistreerd: 16-09-12

Wat is dit? (zadelboom)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 16:42

Fijn dat je even kijkt! +:)+

Net toen ik mijn zadel aan het poetsen was ontdekte ik iets vreemds. Ik heb geen idee wat het is maar laat er wel een zadelmaker naar kijken. Ik denk dat het iets met de boom van het zadel is. Vooralsnog ben ik nieuwsgierig en bang wat dit is. Het zit aan de onderkant van het zadel tussen de kussens in. Hier is een foto:

Afbeelding

Zoals je kunt zien lijkt het op 2 V's die tegen elkaar aan staan. Het zadel is trouwens een Premiere Bordeaux. Volgems mij heeft dit zadel een fiberglass boom. Ik heb geen idee wat dat is maar zou het daardoor kunnen komen?

Alvast bedankt!

Edit: titel aangepast


Lotje199
Berichten: 405
Geregistreerd: 16-09-12

Re: Wat is dit? (zadelboom)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 17:15

Als ik erop druk voel ik niets. Ik berg mijn zadel op op een schraag, zou dat het kunnen zijn? Ik heb hem nu 4 keer op de fiets meegenomen. Misschiem dat dat het is? Ik ga even voelen als ik hem bij de kamer pak en lepel of hij meegeeft.


Lotje199
Berichten: 405
Geregistreerd: 16-09-12

Re: Wat is dit? (zadelboom)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-12-13 17:45

Oh, oke. Ik dacht dat ik er juist niets onder moest leggen omdat het zweet dan in het zadel trekt? Ik heb nog wel een dekje dat ik nooit gebruik dus die kan ik er wel onder leggen.

Als ik de kamer vastpak en de lepel en naar elkaar toe druk voel ik ook geen beweging. Ook mijn vader die niet wist waar het over ging voelde geen beweging. Gelukkig is het dus niets ergs!

Lotje199
Berichten: 405
Geregistreerd: 16-09-12

Re: Wat is dit? (zadelboom)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-13 11:25

Toch nog een vraagje, juist als ik er een dekje onderleg is het toch niet goed voor het zadel? Dan trekt het zweet er toch in?

Lotje199
Berichten: 405
Geregistreerd: 16-09-12

Re: Wat is dit? (zadelboom)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-13 11:38

Omdat ik geen bandages heb :o
Dan zal ik er gewoon een oud dekje onderleggen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JameyDL en 40 bezoekers