recht dekje, of boogje er in ?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 19:08

Heb een pony met een zwakke/ingezakte rug en heb gewoon rechte/licht gebogen dekjes, nergens last van. Blijven fijn zitten waar ik ze duw, in de kamer dus. :)

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.


xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Re: recht dekje, of boogje er in ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:09

en zadel. Zoals ik al zei heb ik een paard met een doorgezakte rug en qua dekjes nergens last van, geen kreukels of vervormingen, terwijl het allemaal merkloze dekjes zijn.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Re: recht dekje, of boogje er in ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:19

Nee die hoeven niet weg hoor, trek het op in de kamer met rijden en kijk of het blijft zitten, dus in de kamer trekken, zadel goed vast en uurtje rijden, afstappen en kijken hoe het nog ligt. Is het scheefgetrokken of naar onder getrokken? Weg ermee, ligt het nog goed (kun je je hand nog prima onder het dek bij de schoft doen) is het prima.

Vind je mijn post hatelijk of gemeen? Lees hem opnieuw en bedenk hoe je hem positief kan lezen. Lukt dat niet? Negeer het maar, want dan heb je me duidelijk niet begrepen.

Be free and be happy.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Blacky94, hanne2001, Igniss, kim2008, Spaansepony en 52 bezoekers