Eurostar.........wat bestellen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cavaletti
Berichten: 6796
Geregistreerd: 24-04-05

Eurostar.........wat bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 10:52

Oke even een vraagje voor jullie bokkers. Tenslotte zijn jullie halve profi´s als het om shoppen gaat.

Zometeen komt de vertegenwoordiger van Eurostar omdat wij vanaf nu ook Eurostar in het assortiment krijgen.

Maar nu komt het........ wat moet ik bestellen? Wat is geliefd bij jullie bokkers? Waar hebben jullie goede ervaringen mee..... zijn het de broeken, de dekjes, de dekens enz enz.

Ze willen natuurlijk dat je van alles wat neemt maar er zit ook veel bij wat ik zelf al niet zou dragen of kopen...

Hier is de link naar de website van Eurostar... wat zouden jullie kopen en wat zouden jullie absoluut NIET bestellen.
http://www.e-shop-direct.com/eshop/euro-star/

Siglos
Berichten: 269
Geregistreerd: 16-05-09

Re: Eurostar.........wat bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 10:53

De broeken! Ze zitten zo lekker, kan er zo in slapen!

cavaletti
Berichten: 6796
Geregistreerd: 24-04-05

Re: Eurostar.........wat bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 10:56

ja maar welke vind je bijv. leuk van model, kleur enz want ik zou echt niet weten welke op dit moment IN is.

waikiki_6
Berichten: 332
Geregistreerd: 28-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 10:57

de easy rider rijbroeken! Zitten heerlijk en zijn gelukkig niet belachelijk duur:)
Een plus vind ik altijd als er niet teveel bling/kleurtjes in 1 broek zitten. Ik wil op de kont geen dingen die pijn doen met rijden en ik wil diepe zakken waar mn telefoon in past.

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 10:58

Hebben ze geen onderscheid tussen basiscollectie en wintercollectie 2013/2014 dan?
Basiscollectie lijkt me sws verstandig om te kunnen verkopen en van de wintercollectie kun je misschien datgene aanbieden waar je zelf ook achter staat? Of van de doorsnee maten (36,38,40) enkele bestellen?

Ik ben fan van de eurostar pads trouwens, die vind ik kwalitatief goed en zien er ook nog eens leuk uit qua kleuren en motiefjes.

daffieduck83

Berichten: 1748
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:00

De vesten en jassen zitten ook erg lekker en blijven lang mooi. Gebruik een jas van 3 jaar geleden nog steeds als nette jas. Wel zijn ze normaal heel prijzig en probeer ik dit soort dingen in de uitverkoop te kopen.

cavaletti
Berichten: 6796
Geregistreerd: 24-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 11:01

Jibbel schreef:
Hebben ze geen onderscheid tussen basiscollectie en wintercollectie 2013/2014 dan?
Basiscollectie lijkt me sws verstandig om te kunnen verkopen en van de wintercollectie kun je misschien datgene aanbieden waar je zelf ook achter staat? Of van de doorsnee maten (36,38,40) enkele bestellen?


Nou.. nu zeg je wat. Ik was ook al aan het zoeken. De vertegenwoordiger komt nu met de voorjaarscollectie 2014 dus ik dacht... ik ga snel even kijken of ik al wat kan vinden om te bestellen. Maar kon ook alleen dit vinden. Vind trouwens de kleuren echt erg gaaf. Prijzen gaan ook nog.

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:01

Ik vind ALLES van Eurostar leuk

De broeken zijn van super kwaliteits
De pads ook, zelfs na 15 x wassen zijn ze nog steeds super mooi

Heb ook 2 halsters van Eurostar maar die gebruik ik niet veel omdat paard graag rolt :D

cavaletti
Berichten: 6796
Geregistreerd: 24-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 11:02

daffieduck83 schreef:
De vesten en jassen zitten ook erg lekker en blijven lang mooi. Gebruik een jas van 3 jaar geleden nog steeds als nette jas. Wel zijn ze normaal heel prijzig en probeer ik dit soort dingen in de uitverkoop te kopen.



We gaan natuurlijk leuke bokkers prijzen maken. Ik heb zelf vroeger (in mijn slanke jaren) ook altijd een superfijne Eurostar jas gehad die ook werkelijk jaren geleefd heeft.

pres

Berichten: 1937
Geregistreerd: 27-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:03

Ja, zeker de broeken, model Laura, met volledige kunstleren zit ( mt. 76 ). Die zitten erg fijn. Het model Laura de luxe is ook erg mooi in de kleuren zwart en navy.

Ik heb ook altijd de simileath pads 135. Zou graag nog een basil-grey willen hebben dus als je ze in je assortiment neemt...... :)

cavaletti
Berichten: 6796
Geregistreerd: 24-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 11:07

pres schreef:
Ja, zeker de broeken, model Laura, met volledige kunstleren zit ( mt. 76 ). Die zitten erg fijn. Het model Laura de luxe is ook erg mooi in de kleuren zwart en navy.

Ik gebruik ook graag de simileath pad 135. Zou graag nog een basil-grey willen hebben dus als je ze in je assortiment neemt...... :)



Oh Super. Wilde net al gaan vragen... welke broeken dan.

Als je kijkt: http://www.e-shop-direct.com/eshop/euro ... osen-3821/

welke model is dan top om absoluut in de winkel te hebben.

Die simileath pads komen er zeker want ik had al gezien op bokt dat deze veel gebruikt worden. net als de stripe maar die kan ik helemaal niet meer vinden bij de nieuwe collecties.

cavaletti
Berichten: 6796
Geregistreerd: 24-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 11:16


pres

Berichten: 1937
Geregistreerd: 27-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:17

Nee, de stripe hebben ze niet meer. Het modelletje nog wel dat is het 'design' modelletje en is verkrijgbaar in 4 kleuren.

Bij de broeken vind ik dus de modellen van Laura en Lorena erg fijn. Heb ze wel altijd met volledig zitvlak.

Karlijnxxx
Berichten: 1421
Geregistreerd: 09-07-10

Re: Eurostar.........wat bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:23

Ik heb van Eurostar een mannenjas hangen. Heerlijk ding! Dit omdat de mouwen anders te kort zijn!

Lisanne1988

Berichten: 99
Geregistreerd: 22-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 11:25

ik ben vooral fan van de broeken met lederen zitvlak van eurostar. Sjabrakjes van eurostar zijn vaak ook van erg goede kwaliteit en blijven ook erg mooi.

cavaletti
Berichten: 6796
Geregistreerd: 24-04-05

Re: Eurostar.........wat bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 15:03

Nou, vertegenwoordiger is weg. Veel gekocht maar het meeste is pas voor het voorjaar. Mooie jassen, fleecejassen enz. Mooie rijbroeken en een aantal schabrakken. Weinig mooie schabrakken want de Simi pads gaan eruit en de stripe is al langer weg. Wel een paar mooie gevonden maar voornamelijk kleding, welke echt erg mooi is.

Lisanne1988

Berichten: 99
Geregistreerd: 22-02-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 15:07

cavaletti schreef:
Nou, vertegenwoordiger is weg. Veel gekocht maar het meeste is pas voor het voorjaar. Mooie jassen, fleecejassen enz. Mooie rijbroeken en een aantal schabrakken. Weinig mooie schabrakken want de Simi pads gaan eruit en de stripe is al langer weg. Wel een paar mooie gevonden maar voornamelijk kleding, welke echt erg mooi is.



we zien het vanzelf verschijnen op je site denk ik ;)

lobkew

Berichten: 608
Geregistreerd: 09-07-13
Woonplaats: Achterhoek

Re: Eurostar.........wat bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-13 15:23

Hmmm, ik denk gewoon alles haha.

cavaletti
Berichten: 6796
Geregistreerd: 24-04-05

Re: Eurostar.........wat bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 16:47

Sowieso kan de basiscollectie, dat zijn dus in ieder geval de rijbroeken van Eurostar en EasyRider gewoon al besteld worden tegen aantrekkelijke prijzen. De rest verschijnt wel op onze site en/of op bokt.

yvetjes

Berichten: 921
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Hoogland

Re: Eurostar.........wat bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 10:14

Hopelijk ook de softshell rijbroeken? Die zijn ook heerlijk, vooral met de winter in aantocht.

floortje1001
Berichten: 99
Geregistreerd: 26-10-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 12:33

De broeken van Eurostar zijn behoorlijk populair. :j

FelineNanet

Berichten: 1630
Geregistreerd: 03-09-11

Re: Eurostar.........wat bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-13 23:18

Alle dekjes, ik kwijl erbij! Helaas wel vrij prijzig. Ik heb zelf een stripe in - dekje en een dunne. Mooie kwaliteit :j

Odetje92

Berichten: 2680
Geregistreerd: 12-11-06
Woonplaats: Limmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 12:58

De broeken van Eurostar zijn heerlijk, ik doe er jaren mee!
Vind het alleen jammer dat de meeste zaken broeken hebben van Eurostar met allerlei tierelantijntjes zoals de Ruby en waar je €170 voor mag neertellen. Graag zou ik wat meer zoals model Domino willen zien, in basic kleuren, past overal bij

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Eurostar.........wat bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 13:08

Allereerst; wat leuk dat je pijlt wat de consument leuk vind! :)

Ik ben zelf fan van de rijbroek Ruby en de Laura (deluxe). Ze blijven mooi na intensief gebruik en wassen!

cavaletti
Berichten: 6796
Geregistreerd: 24-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 14:33

Mayflower_ schreef:
Allereerst; wat leuk dat je pijlt wat de consument leuk vind! :)

Ik ben zelf fan van de rijbroek Ruby en de Laura (deluxe). Ze blijven mooi na intensief gebruik en wassen!



Ja nou het probleem is dat wij door de bomen het bos niet meer zien en we natuurlijk de dingen willen verkopen die ook werkelijk goed en fijn zijn en dus gekocht worden.
De Laura van de voorjaarscollectie is echt erg mooi en hebben we besteld en ook een erg gave rijbroek met neongroene piping met bijpassend shirt. heel mooi.
Verder schijnt die Laureta ofzo broek erg fijn en goed te zijn , deze heeft ook een award gewonnen.