tekna hoofdstel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jendemen25
Berichten: 438
Geregistreerd: 28-09-09

tekna hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 14:08

ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kom steeds uit op de zadels van tekna.

daarom dus mijn vraag wie heeft er een tekna hoofdstel (zwart) en hoe bevalt hij?

ik rijd zo nu en dan eens een endurance wedstrijd en zag bij de eerste keer naast de plastic felgekleurde hoofdstellen een Tekna hoofdstel hangen en dacht die moet ik de loop der tijd maar aanschaffen. maar ben benieuwd of hij goed bevalt.
vandaar!

shetlandfan
Berichten: 2354
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Ergens in NL.

Re: tekna hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:40

Ik heb een zwart Tekna hoofdstel voor mijn shetlander en die bevalt prima.
Materiaal is super en lijkt op leer maar is onderhoudsvrij, even natte doek erover als die vies is en klaar.

Mendi

Berichten: 2288
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:11

Ik heb ook een Tekna hoofdstel speciaal voor buitenrijden, na het rijden onder de kraan, doekje er over en klaar.
Inmiddels heb ik dit hoofdstel al een jaar. Hoofdstel verkeert nog in prima staat, er is alleen een passantje doorgescheurd, maar opgelost met een elastiekje.

Esmee1988
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-05-12

Re: tekna hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 23:14

ik had ook een tekna hoofdstel is inderdaad onderhouds vrij maar na een paar jaar gaat die toch echt stuk!

jendemen25
Berichten: 438
Geregistreerd: 28-09-09

Re: tekna hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-12 20:46

ow wat jammer dat er toch wat nadelen aan zijn, het leek me zo handig. misschien is leer wel meer onderhoud maar gaat dus blijkbaar langer mee dan een Tekna hoofdstel...

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: tekna hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 20:47

Ik had er ook een (wegens stoppen paard, verkocht), de endurance versie,dus heel gemakkelijk wisselen met het bit en de teugels door middel van klipjes. Ik vond hem erg ideaal en gebruiksvriendelijk.