Een boom EN boomloos zadel.. Wie ?

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Maureen_M

Een boom EN boomloos zadel.. Wie ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-12 21:28

Hallo allemaal,

ik wil graag van bokt weten of hier ruiters bij zitten die een boom en boomloos zadel hebben ! Ik zelf wil dit namelijk graag :)

Voor mijn hafje is de zadelmaker een dressuurzadel aan komen meten, passen deze is inmiddels geleverd en ligt perfect. Ook zit die echt heerlijk en voor buiten te rijden is die zeker wel geschikt. Maar ik wil eigenlijk ook graag een western zadel voor erbij. Nu hoor ik veel mensen zeggen dat een barefoot gewoon geweldig lekker zit!

Nu hoor ik eigenlijk ook van veel mensen, eenmaal in een barefoot gezeten dat een boomzadel dan gewoon vreselijk zit. Nu is mijn boomzadel me echt super veel waard. Zou ik het niet een beetje voor mezelf verpesten als ik nu nog een BF voor erbij pak? Want dan kan ik mijn boomzadel gaan verkopen omdat die niet meer lekker zit.

Echter is het barefoot zadel wel een goede investering! Het is voor buiten te rijden, maar ook voor mijn moeder (heeft nog wel eens last van evenwicht problemen en kan als het even niet lukt de knop vast pakken)

Ik hoor het graag van bokt!

Life is hard and always be, but remember somebody loves you and that one is me.. Your Angel

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-12 21:33

Ja daar ben ik dus zelf erg bang voor. Ik wil de barefoot echt super graag hebben ! Maar die zitten zo vreselijk lekker dat ik bang ben dat ik mijn boomloos zadel dadelijk moet verkopen tegen een rot prijsje terwijl ik er zelf echt mega veel geld voor betaald heb..

Echt heel lastig

Life is hard and always be, but remember somebody loves you and that one is me.. Your Angel

Maureen_M

Re: Een boom EN boomloos zadel.. Wie ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-12 21:33

Dat kan idd ook ! als het boomloos zadel niet goed ligt moet het er sws uit

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-12 22:45

Oke.. ja ik weet het nog steeds niet zeker. Ik zou eigenlijk graag eens een boomloos zadel op haar willen proberen maar ken niemand die eventjes zijn zadel aan me uit wilt lenen :P

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-12 23:57

mhh ja dat klopt, om telkens te klooien met een zadel en hem passend te krijgen. Begin steeds meer te twijfelen. Eerst was ik er zo van overtuigd dat ik hem wou ...

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 00:02

oh okee dat wist ik nog niet.. IK ga er goed over nadenken.. het is toch een behoorlijk bedrag enz

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 00:13

ik heb op dit moment een BF nevada gereserveerd omdat ik er gewoon zeker van was dat ik hem zou kopen. Totdat ik dus echt veel topics tegen kwam op bokt waarbij dus gezegd werd dat als je eenmaal in een BF had gezeten je niks anders meer wilde

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 00:28

oke, ik weet wel iemand die hem wilt kopen als ik hem niet wil.. maar dan nog haha

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 10:00

ik heb voor 500 euro een hele nette complete nevada gevonden! inc de originele singel, een grandeur pad, fenders en beugels (of hoe heet dat allemaal haha)

Denk dat ik er toch maar gewoon voor ga! Als ik hem echt niet fijn vind dan verkoop ik hem aan de oude eigenaar van angel. Dan heeft zij een zadel waarmee ze haar paard over 2 jaar mee kan inrijden :)

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 10:18

Ja dat klopt ook wel! Ik blijf er toch een beetje over twijfelen maar aan de andere kant. Wat heb ik te verliezen haha!

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 19:45

en wrm rijd je alleen nog maar in de bf ? is het omdat je dressuurzadel niet meer fijn zit of rijd je gewoon geen dressuur meer ?

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-12 22:11

okee nou ik lees toch wel meerdere reacties van mensen die hun boom zadels fijner vinden. Ik rijd eigenlijk niet vaak buiten, enkel in het weekend en in de winter sws niet !

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie