Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Weet iemand waar deze kleur nog meer te koop is?
.
Mrijn schreef:Ik heb vandaag uitgebreid de gewone Paddle en de dressuur Paddle getest en ik ben fan! Vooral de gewone Paddle vind ik heel fijn! Heel zacht en comfi en toch had ik het gevoel vrij te kunnen bewegen. De dressuur was me wat teveel een echt zadel zonder de voordelen van een echt zadel zoals wat smaller zitten. Voor nu heb ik de Paddle besteld en hoop dat ik er vanaf volgende week mee kan rijden.
Zodra ik mijn Erreplus heb verkocht, komt er waarschijnlijk ook een Signum zadel bij. Het was dat er niet de juiste kussens onder zitten voor mijn paard anders had ie meteen mogen blijven![]()
[ Afbeelding ]
Waidida schreef:ik ben heel benieuwd naar foto's van je paard met de paddle Mrijn! Had jij het gevoel dat het er hoog bovenop lag? Dat zit me een beetje tegen met mijn edix paddle op mijn best grote paard. De zitting lijkt makkelijk 15/20cm boven zijn rug te liggen. En ik denk dat een verstelbaar kopijzer toch makkelijker werkt dan een pad met die inlages. Hoe hard ze ook willen beweren dat het een makkelijke manier is om je zadel passend te maken, ik vind het zo'n enorm gedoe en gepriegel, vreselijk
Ellekebr schreef:De Paddle is wel geschikt als hoofdzadel hoor. Het is even afwachten hoe fanatiek ik er echt mee kan dressuren en of ik er ook mee zou starten. Voor mij is het meer een zadel ter overbrugging. Misschien houd ik de Paddle daarna of verkoop ik hem weer.Mrijn schreef:Ik heb vandaag uitgebreid de gewone Paddle en de dressuur Paddle getest en ik ben fan! Vooral de gewone Paddle vind ik heel fijn! Heel zacht en comfi en toch had ik het gevoel vrij te kunnen bewegen. De dressuur was me wat teveel een echt zadel zonder de voordelen van een echt zadel zoals wat smaller zitten. Voor nu heb ik de Paddle besteld en hoop dat ik er vanaf volgende week mee kan rijden.
Zodra ik mijn Erreplus heb verkocht, komt er waarschijnlijk ook een Signum zadel bij. Het was dat er niet de juiste kussens onder zitten voor mijn paard anders had ie meteen mogen blijven![]()
[ Afbeelding ]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd; wil je er nog een zadel bij voor de leuk, of is de paddle niet geschikt voor dagelijks gebruik?
.

PaulSimonFan schreef:[ Afbeelding ]
Wij hebben hem aangeschaft oor de verzorgpony van mijn dochter. (Deze rijd met een boomloos westernzadel, maar de fenders, zijn te lang voor dochters).
Hier ligt hij op onze pony.
Wij zijn an zich tevreden erover! Ook de eigenaar vd verzorgpony vond hem erg fijn zitten, en haar paard loopt er lekker onder!
Waidida schreef:PaulSimonFan schreef:[ Afbeelding ]
Wij hebben hem aangeschaft oor de verzorgpony van mijn dochter. (Deze rijd met een boomloos westernzadel, maar de fenders, zijn te lang voor dochters).
Hier ligt hij op onze pony.
Wij zijn an zich tevreden erover! Ook de eigenaar vd verzorgpony vond hem erg fijn zitten, en haar paard loopt er lekker onder!
Ziet er mij de signum dressuurpaddle uit. Ervaringen met een gebroken kopijzer heb ik geen idee van