Ervaringen met LeMieux #2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Oretha

Berichten: 3425
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Op de rug van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 20:13

Noisy schreef:
xSCWx schreef:
Ik heb nog nooit mijn dekjes gewassen totdat ik een Loire kreeg :') vind hem echt snel vies worden, zowel aan de buiten kant met vlekken/vegen als aan zweet wat gaat stinken. Ik heb wat dat betreft liever Cal Rei

Dat heb ik dus helemaal niet.
Voor mij ligt het aan de kleur. Bij sommige vind ik de Loire mooier dan de suède, zoals de huntergreen, de ink blue en de Sienna.
Ik was ze ook regelmatig een ze blijven tot nog toe prachtig.

Van de Cal Rei laad ik dat de haren er bijna niet uit te krijgen zijn en dat weerhoudt mij dan een beetje om er eentje aan te schaffen


Klopt bij Cal Rei komen er allemaal haren in de mesh stof, ook aan de buitenkant. En die krijg je er niet meer uit. Ik heb al m'n Cal Rei dekjes weg gedaan.

De mesh en suede LM vind ik geweldig, ze blijven ook heel mooi in de was. De Loire variant heb ik 1x gehad en ging gelijk pillen na 1x rijden. Ik heb daardoor alleen maar suede dekjes.



Suus__

Berichten: 5577
Geregistreerd: 10-08-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-22 21:54

Ik heb 3 (misschien iets meer) van de oornetjes-houders te koop. PB Bij interesse

            *-:) Fervor Fotografie *-:) Paardenfotografie & meer!
                                        Professionele paardenfotografie voor een betaalbare prijs!

miereneter

Berichten: 2520
Geregistreerd: 25-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-22 22:03

Ik poste dit al in het Black Friday-topic, maar kom ook graag hier binnenvallen. Heb namelijk mijn eerste LeMieux item ooit aangeschaft. De Drytex-rijbroek. Zit perfect, kwaliteit is geweldig. Ik wilde hem eigenlijk niet meer uittrekken na het passen.

De dekjes hier gepost zijn ook zo mooi, maar nu mag ik echt, echt, echt niets meer kopen van mezelf.

Homo sapiens non urinat in ventum.

plutolover

Berichten: 11703
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 11:25

kimmie1 schreef:
Voor wat ik kan zien alleen via de shop in Engeland en echt een limited edition.
Wow wat een gaaf plaatje dit.[ [url=m/qwqiMG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo jammer van de bandage.. ik snap niet dat in deze tijd ze nog zo promoot worden.. Bandages zijn gewoon slecht. Andere beenbescherming mits goed ademend kan ik nog mee in leven. Maar waarom nog bandage zo niet deze tijd...

En daarnaast zijn bandages bijna net zo duur al goede beenbeschermers. Maak die dan in mooie kleurtjes..

Wiwabalia

Berichten: 4693
Geregistreerd: 09-04-06
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 12:05

plutolover schreef:
kimmie1 schreef:
Voor wat ik kan zien alleen via de shop in Engeland en echt een limited edition.
Wow wat een gaaf plaatje dit.[ [url=m/qwqiMG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo jammer van de bandage.. ik snap niet dat in deze tijd ze nog zo promoot worden.. Bandages zijn gewoon slecht. Andere beenbescherming mits goed ademend kan ik nog mee in leven. Maar waarom nog bandage zo niet deze tijd...

En daarnaast zijn bandages bijna net zo duur al goede beenbeschermers. Maak die dan in mooie kleurtjes..


Eens, en daarbij zou ik pers. niet elke dag mijn paard helemaal willen bandageren. :=

Wiwabalia & Piroska <3

Noisy

Berichten: 5391
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 12:28

Ik kan dat ook niet snappen maar ja, zolang de toppers hun paarden in blijven bandageren, volgt de kudde :roll:

Catch My Star B+12 l L1+10 l L2+1 :)
Volg onze avonturen op Instagram

kimmie1

Berichten: 2342
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-22 19:44

Nou werkt ook echt lekker in een buitenbak die nat is _O- enige waar ik ze voor gebruik is bij een dik been, voor de rest al jaren afgezworen.

Ik mis je zo ik mis je meer en meer ik zie je in mn dromen keer op keer.....Lieve Mam Luf You!!! 19-8-1949/10-2-2005

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 02:08

Is dit nou gewoon vals adverteren van Drunensruiterhuis?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Overal waar ik kijk kom ik dezelfde link tegen voor die €37,48

https://www.drunensruiterhuis.nl/zadeld ... ziGgJ_7g#4

Als ik er op klik zie je een hele lijst met dekjes met die prijs, maar zodra je een selectie maakt op maat of kleur, dan wordt de prijs weer €69,95 maar er blijft “sale” bij staan 8)7


Afbeelding

Afbeelding

Ik heb ze al gemaild dat ik heel graag de Plum wil voor de aangeboden prijs van €37,48 maar ben bang dat het feest niet doorgaat.

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

Rizette
Berichten: 4329
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:06

Daphara schreef:
Is dit nou gewoon vals adverteren van Drunensruiterhuis?

[ [url=m/ooTojl.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xyTFKj.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IbEN3y.png]Afbeelding[/url] ]

Overal waar ik kijk kom ik dezelfde link tegen voor die €37,48

https://www.drunensruiterhuis.nl/zadeld ... ziGgJ_7g#4

Als ik er op klik zie je een hele lijst met dekjes met die prijs, maar zodra je een selectie maakt op maat of kleur, dan wordt de prijs weer €69,95 maar er blijft “sale” bij staan 8)7


[ [url=m/OFHjxD.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CvrkaJ.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ze al gemaild dat ik heel graag de Plum wil voor de aangeboden prijs van €37,48 maar ben bang dat het feest niet doorgaat.

Ik was het ook al tegen gekomen. Het kan haast niet anders en dit is bewust zo gedaan dus ik vind dit ook niet kunnen. Misleidend.

Rizette
Berichten: 4329
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:07

kimmie1 schreef:
Voor wat ik kan zien alleen via de shop in Engeland en echt een limited edition.
Wow wat een gaaf plaatje dit.[ [url=m/qwqiMG.jpg]Afbeelding[/url] ]


Zo jammer van de bandage.. ik snap niet dat in deze tijd ze nog zo promoot worden.. Bandages zijn gewoon slecht. Andere beenbescherming mits goed ademend kan ik nog mee in leven. Maar waarom nog bandage zo niet deze tijd...

En daarnaast zijn bandages bijna net zo duur al goede beenbeschermers. Maak die dan in mooie kleurtjes..[/quote]

Eens, en daarbij zou ik pers. niet elke dag mijn paard helemaal willen bandageren. :=[/quote]
Zouden de toppers de paarden wel bandageren? Of alleen soms even voor de foto's / reclame?

Niqui

Berichten: 2157
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:11

Over de shop in Engeland gesproken: heeft iemand zijn/haar pakketje van BF al binnen? Of een bericht dat hij verzonden is? Het blijft wat stil van die kant..

Capriootje

Berichten: 6749
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:29

Niqui schreef:
Over de shop in Engeland gesproken: heeft iemand zijn/haar pakketje van BF al binnen? Of een bericht dat hij verzonden is? Het blijft wat stil van die kant..


Hier nog niks gekregen binnen of mail gehad helaas. Ga even mailtje sturen en even vragen hoe en wat.

dieseltje09

Berichten: 1854
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 10:58

Nee nog geen verzendbericht maar wel met bestellen al de melding dat het zeker 5 werkdagen langer kan duren voor ze kunnen verzenden. Daarnaast bestellingen vrijdag na 12 uur nederlandse tijd geplaats worden pas maandag verwerkt waarna de tijd gaat lopen.

Ik maak me dus nog geen zorgen ;) ik wil niet weten hoe druk het is momenteel daar, en dan moet het ook nog eens met de post mee, douane door... Als het er voor kerst is ben ik blij :+

Op naar nieuwe avonturen ❤️

xRoossie95

Berichten: 1371
Geregistreerd: 16-05-09
Woonplaats: NH

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:12

Bij mijn bestelling werd gezegd verzending op 6 december, dus moet nog even geduld hebben :')

Gavantos B+0 | ✖ Max B+11 L1+9 | Akyra B+8

Duran123
Berichten: 1052
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:28

Daphara schreef:
Is dit nou gewoon vals adverteren van Drunensruiterhuis?

[ [url=m/ooTojl.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xyTFKj.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IbEN3y.png]Afbeelding[/url] ]

Overal waar ik kijk kom ik dezelfde link tegen voor die €37,48

https://www.drunensruiterhuis.nl/zadeld ... ziGgJ_7g#4

Als ik er op klik zie je een hele lijst met dekjes met die prijs, maar zodra je een selectie maakt op maat of kleur, dan wordt de prijs weer €69,95 maar er blijft “sale” bij staan 8)7


[ [url=m/OFHjxD.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CvrkaJ.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ze al gemaild dat ik heel graag de Plum wil voor de aangeboden prijs van €37,48 maar ben bang dat het feest niet doorgaat.




Bij mij doet ie het gewoon voor de sale prijs. Echter maar een enkele kleur is afgeprijsd. Dus niet alle getoonde kleuren zijn voor 37 euro.

pantarhei

Berichten: 9063
Geregistreerd: 09-01-02
Woonplaats: Naast het bos

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 11:43

Suède staat er niet meer tussen bij drunen

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 13:07

Rizette schreef:
Daphara schreef:
Is dit nou gewoon vals adverteren van Drunensruiterhuis?

[ [url=m/ooTojl.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xyTFKj.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IbEN3y.png]Afbeelding[/url] ]

Overal waar ik kijk kom ik dezelfde link tegen voor die €37,48

https://www.drunensruiterhuis.nl/zadeld ... ziGgJ_7g#4

Als ik er op klik zie je een hele lijst met dekjes met die prijs, maar zodra je een selectie maakt op maat of kleur, dan wordt de prijs weer €69,95 maar er blijft “sale” bij staan 8)7


[ [url=m/OFHjxD.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/CvrkaJ.png]Afbeelding[/url] ]

Ik heb ze al gemaild dat ik heel graag de Plum wil voor de aangeboden prijs van €37,48 maar ben bang dat het feest niet doorgaat.

Ik was het ook al tegen gekomen. Het kan haast niet anders en dit is bewust zo gedaan dus ik vind dit ook niet kunnen. Misleidend.


Blijkbaar zijn de Dijon en Rioja S/M in de aanbieding voor die €37.48

Blijf het misleidend vinden dat er vervolgens "Sale" staat bij de hele groep met suede dekjes en ook blijft staan bij de foto van een specifiek dekje als je een selectie maakt .
Maar goed,

Heb als goedmakertje een cadeaubon gekregen voor €10 korting bij €100 besteding. -O-

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

Rizette
Berichten: 4329
Geregistreerd: 11-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:41

Ben ik zeker met jou eens Daphara. Kleinigheidje wat je dan krijgt is leuk maar niet zoals geadverteerd wordt. Zullen we dan allemaal maar dezelfde mail sturen? Tenminste diegene die nu wil bestellen? }:)

Maartje_M

Berichten: 9353
Geregistreerd: 09-04-07
Woonplaats: Aarle-Rixtel

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 18:56

Hier kun je als bedrijf fikse boetes voor krijgen := met name op Google adverteren met onjuiste informatie

B_Fokker
Berichten: 134
Geregistreerd: 11-05-20

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 19:02

Ze adverteren elke kleur voor die 37 euro bij mij. Baalde er ook al van. Vond dat namelijk een best aantrekkelijke prijs dus was al blij geworden maar helaas. Ook flauw dat er sale staat en dat het artikel dan in de "sale prijs" even duur is....

DinaxUllie

Berichten: 671
Geregistreerd: 08-10-08
Woonplaats: waar jij niet bent

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 20:41

Hier problemen gehad met de geplaatste order. Geld was wel afgeschreven, maar order niet doorgekomen. Heb al netjes geld terug en later nogmaals besteld. Toen kreeg ik wel de order bevestiging. Helaas heeft ie hem niet toegevoegd aan mn order via account dus kan m niet verder bekijken. Nogal stom, maarja..

Hier wachten we geduldig af tot ie er is.

⭐Uletto - Je hoeft niet sterk te zijn om iets vast te houden, maar wel heel sterk om iets los te laten.

Lottekuhh_x

Berichten: 848
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Sprang-Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-22 20:46

Wel vervelend ja als je denkt een leuke aanbieding te zien en het uiteindelijk helemaal niet zo blijkt te zijn... nu heeft het drunensruiterhuis vrijwel nooit echt goede aanbiedingen vind ik. Net als die cadeaubon van 10 euro bij een aankoop van minimaal 100 euro, nou steek die maar in je zak :+


dieseltje09

Berichten: 1854
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-22 14:47

dieseltje09 schreef:
Nee nog geen verzendbericht maar wel met bestellen al de melding dat het zeker 5 werkdagen langer kan duren voor ze kunnen verzenden. Daarnaast bestellingen vrijdag na 12 uur nederlandse tijd geplaats worden pas maandag verwerkt waarna de tijd gaat lopen.

Ik maak me dus nog geen zorgen ;) ik wil niet weten hoe druk het is momenteel daar, en dan moet het ook nog eens met de post mee, douane door... Als het er voor kerst is ben ik blij :+



Jeeeejjj ik kan ondertussen mijn order die ik op black friday plaatste via lemieux zelf via UPS volgen, hij staat nu klaar voor douane :')

Dus nog heel “even” geduld gok ik hahaha

Op naar nieuwe avonturen ❤️

esje007

Berichten: 620
Geregistreerd: 14-05-12
Woonplaats: Regio Eindhoven

Re: Ervaringen met LeMieux #2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 21:32

Hi,heeft iemand een idee waar nog baselayer Watermelon (maat S) te krijgen is?

Niqui

Berichten: 2157
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-22 22:42

esje007 schreef:
Hi,heeft iemand een idee waar nog baselayer Watermelon (maat S) te krijgen is?
Bij Ruitergoed.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 80 bezoekers