PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 10:31

Wat een pech! Beterschap

Mijouxx

Berichten: 160
Geregistreerd: 05-01-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 11:36

@billionanche wat sneu zeg. Veel sterkte en beterschap gewenst.

@roulette_ die setjes staan prachtig ! Vooral de ginger !


Ik weet niet of deze kleuren al een keer gematcht zijn maar ik heb laatst de Rum Raisin gekocht van Anky voor bij het Mahogany dekje.
En het past het nog bij elkaar ook zie ik net.
(In het echt bij daglicht matcht dit beter maar het dekje verkleurt wat op de foto helaas)

Afbeelding

Zamba
Berichten: 722
Geregistreerd: 04-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:40

Misschien ga ik van de week nog bestellen naast de dekjes die ik al op voorraad heb voor verkoop. Zijn er nog mensen die met mij mee willen bestellen?? Omgeving doetinchem, evt Rijssen misschien ook een mogelijkheid binnen kantoortijden

_Lorette_

Berichten: 12081
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Onder Zwolle

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:41

Ik had één advertentie gemaakt voor diverse ES en PS dekjes, maar volgens mij sneeuwen ze helemaal onder in het aanbod. :P

Zamba
Berichten: 722
Geregistreerd: 04-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:43

_Lorette_ schreef:
Ik had één advertentie gemaakt voor diverse ES en PS dekjes, maar volgens mij sneeuwen ze helemaal onder in het aanbod. :P

Klopt, wat niet verkoopt hou ik zelf }:0
Maar heb wat aanvragen van kennissen maar wil alleen bestellen als het een beetje loont qua verz. Kosten

Freyr
Berichten: 692
Geregistreerd: 20-07-17

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:53

Wat is jullie ervaring met hoe de dekjes van es vallen? Ik heb een 17 inch wintec zadel en een vriendin gaf aan dat de full heel groot valt. Als ik de maten opzoek, zou een cob inderdaad moeten passen. Het moet op een kwpn merrie,iemand die ook een cob dekje op zijn paard heeft?

darkadia

Berichten: 5247
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:56

Freyr schreef:
Wat is jullie ervaring met hoe de dekjes van es vallen? Ik heb een 17 inch wintec zadel en een vriendin gaf aan dat de full heel groot valt. Als ik de maten opzoek, zou een cob inderdaad moeten passen. Het moet op een kwpn merrie,iemand die ook een cob dekje op zijn paard heeft?


Ik heb van zowel ES als PS maat cob op de paarden hier (1.59 en 1.65). Vind full echt te groot en die gingen ook schuiven en ribbelen. En zeker de nieuwe PS zijn nog weer ietsje groter dan de oude cobmaat.

Onder Ghost Piccolo
Afbeelding

Onder Bates 17,5”
Afbeelding

Onder Jeremy Rudge 17,5”
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door darkadia op 26-09-22 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Freyr
Berichten: 692
Geregistreerd: 20-07-17

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:58

Oh, dat ligt heel mooi!! Thanks, begon opeens te twijfelen.

Postbode moet maar even opschieten morgen.

KikiCelinevs
Berichten: 199
Geregistreerd: 07-07-20

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 16:07

Zijn er meer mensen die gebruik willen maken van de Horselet actie (50% korting op 4 dekjes)?
De ps of sweden dekjes zijn nu echt spotgoedkoop, ik wil er helaas maar 1. Ik woon in Leusden (provincie utrecht). Misschien wonen er mensen in de buurt die ook iets willen bestellen?

Texas02

Berichten: 4602
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 21:31

Als het goed is komt mijn ES bestelling morgenmiddag al! *\o/* Kan ik er direct morgenavond mee rijden! <3

MaraMay
Berichten: 3
Geregistreerd: 04-11-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 22:17

KikiCelinevs schreef:
Zijn er meer mensen die gebruik willen maken van de Horselet actie (50% korting op 4 dekjes)?
De ps of sweden dekjes zijn nu echt spotgoedkoop, ik wil er helaas maar 1. Ik woon in Leusden (provincie utrecht). Misschien wonen er mensen in de buurt die ook iets willen bestellen?



Heel veel is l uitverkocht helaas

annahiltlady

Berichten: 148
Geregistreerd: 07-05-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 10:40

Ik kwam deze nog tegen van de nieuwe ES!

Afbeelding

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:40

Bedankt voor je reactie Roulette. Dan ga ik denk ik op zoek naar een bruine Mamba set en er kleding bij zoeken. Die roze set staat mooi, ik hou ervan!

Afbeelding

Hier van het weekend met de Lichen Green (en Black Heart Equestrian kleding). Blijft 1 van m’n favoriete kleurtjes. Voor training ben ik volledig overgestapt op Lemieux, maar voor clinics en wedstrijd heb ik nog wat PS favorieten van mij aangehouden.

Texas02

Berichten: 4602
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 13:50

Nessie schreef:
Bedankt voor je reactie Roulette. Dan ga ik denk ik op zoek naar een bruine Mamba set en er kleding bij zoeken. Die roze set staat mooi, ik hou ervan!

[ [url=m/pb6na9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier van het weekend met de Lichen Green (en Black Heart Equestrian kleding). Blijft 1 van m’n favoriete kleurtjes. Voor training ben ik volledig overgestapt op Lemieux, maar voor clinics en wedstrijd heb ik nog wat PS favorieten van mij aangehouden.


Wat gaaf!! Super mooi paard ook!

Texas02

Berichten: 4602
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 16:17

Super irritant, PostNL met hun steeds veranderende tijden.. Nu komen ze pas morgen met de dekjes.. -O- We wilden er vanavond mee rijden..

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 16:55

Nog even geduld Texas -O- gelukkig zit je niet zonder toch?!

Hier net eindelijk mn horseletdoos opgehaald. Ze vroegen al of ik wel in de auto was, zo groot :o Ga ze niet allemaal houden denk ik, ben wel heel blij verrast met de square wine :j
Afbeelding

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 16:56

Nessie schreef:
Bedankt voor je reactie Roulette. Dan ga ik denk ik op zoek naar een bruine Mamba set en er kleding bij zoeken. Die roze set staat mooi, ik hou ervan!

[ [url=m/pb6na9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier van het weekend met de Lichen Green (en Black Heart Equestrian kleding). Blijft 1 van m’n favoriete kleurtjes. Voor training ben ik volledig overgestapt op Lemieux, maar voor clinics en wedstrijd heb ik nog wat PS favorieten van mij aangehouden.


Maakt niet uit wat je op dit paard legt, alles staat hier mooi op! :j

Texas02

Berichten: 4602
Geregistreerd: 21-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 17:01

Nee, dat niet, maar ja.. Er zit ook een dekje van een vriendin bij, die zie ik vanavond nog en dan deze week niet meer, en volgende week ben ik er niet. Dus vandaag was juist goed uitgekomen. Maar we regelen wel wat!

Maar echt, PostNL.. Durven ze er ook nog bij te zetten: "Groot pakket naar je onderweg! Zorg dat je thuis bent om het te ontvangen, dat scheelt weer tillen."
Groot pakket.. 2 dekjes _O- En ik ben thuis, zij zijn degenen die het ineens veranderen :+ Hoe durven ze het zeggen :+

Die donkerrode en die daar onder zijn een hele mooie kleur! :j

Texas02

Berichten: 4602
Geregistreerd: 21-04-16

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 20:24

Bij gebrek aan de Aurora Blues vandaag met de Crystal Merlot Gold gereden, ook zo super mooi! <3

Afbeelding

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 20:40

Texas02 schreef:
Nee, dat niet, maar ja.. Er zit ook een dekje van een vriendin bij, die zie ik vanavond nog en dan deze week niet meer, en volgende week ben ik er niet. Dus vandaag was juist goed uitgekomen. Maar we regelen wel wat!

Maar echt, PostNL.. Durven ze er ook nog bij te zetten: "Groot pakket naar je onderweg! Zorg dat je thuis bent om het te ontvangen, dat scheelt weer tillen."
Groot pakket.. 2 dekjes _O- En ik ben thuis, zij zijn degenen die het ineens veranderen :+ Hoe durven ze het zeggen :+

Die donkerrode en die daar onder zijn een hele mooie kleur! :j


Dat zijn de wine ruffle en wine square <3

Hieperdi
Berichten: 2542
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 20:54

Jeetje wat een gave setjes komen hier voorbij. En bizar hoeveel dekjes sommige hebben. Helaas zijn deze dekjes voor mij niet te betalen en investeer ik liever dat geld in me paard zelf(voeding,supplement, DA) of in rijles. Ik rij al jaren met dezelfde dekjes van Harry’s Horse en nog wat goedkopere merken. Zijn jullie allemaal zo rijk? Waar doeeeen jullie het van jeetje.. :')

maessie

Berichten: 5745
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 20:58

Gewoon hard werken, en de 4 hierboven waren nog geen 25,- per stuk :j (maar goed dat was ook omdat ze per 4 extra korting hadden :+ )

Hieperdi
Berichten: 2542
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 21:04

maessie schreef:
Gewoon hard werken, en de 4 hierboven waren nog geen 25,- per stuk :j (maar goed dat was ook omdat ze per 4 extra korting hadden :+ )

Gewoon hard werken.. jaja ik werk hard genoeg :') maar het leven is flink duur geworden helaas. Een ps of sweden dekje voor 25 euro?

Flubberboot

Berichten: 2870
Geregistreerd: 14-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 21:28

michelle933 schreef:
Jeetje wat een gave setjes komen hier voorbij. En bizar hoeveel dekjes sommige hebben. Helaas zijn deze dekjes voor mij niet te betalen en investeer ik liever dat geld in me paard zelf(voeding,supplement, DA) of in rijles. Ik rij al jaren met dezelfde dekjes van Harry’s Horse en nog wat goedkopere merken. Zijn jullie allemaal zo rijk? Waar doeeeen jullie het van jeetje.. :')

Als je weet waar je moet shoppen zijn ze super goedkoop hoor ;)
Ik rijd er mee en heb er een stuk of 6/7 in de kast hangen. Er is er maar eentje waarvoor ik meer dan 50 euro heb betaald, de rest allemaal goedkoper. 2 zelfs onder de 30 euro. Rijk ben ik zeker niet, was ik dat maar :')

Hieperdi
Berichten: 2542
Geregistreerd: 24-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-22 21:39

Flubberboot schreef:
michelle933 schreef:
Jeetje wat een gave setjes komen hier voorbij. En bizar hoeveel dekjes sommige hebben. Helaas zijn deze dekjes voor mij niet te betalen en investeer ik liever dat geld in me paard zelf(voeding,supplement, DA) of in rijles. Ik rij al jaren met dezelfde dekjes van Harry’s Horse en nog wat goedkopere merken. Zijn jullie allemaal zo rijk? Waar doeeeen jullie het van jeetje.. :')

Als je weet waar je moet shoppen zijn ze super goedkoop hoor ;)
Ik rijd er mee en heb er een stuk of 6/7 in de kast hangen. Er is er maar eentje waarvoor ik meer dan 50 euro heb betaald, de rest allemaal goedkoper. 2 zelfs onder de 30 euro. Rijk ben ik zeker niet, was ik dat maar :')

Oh okee welke website? ik zie ze op veel websites nog wel flink prijzig staan.