[FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Lukasje
Berichten: 11217
Geregistreerd: 06-01-15

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-21 21:10

Iemand die me kan helpen een matchend shirtje bij de Lemieux musk te vinden, en bij de Kentucky mustard ?

Don't take anything for granted


Lukasje
Berichten: 11217
Geregistreerd: 06-01-15

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 04:42

Mmm, rechts vind ik mooi maar niet bijzonder. Allicht vertekent het beeld want op foto nu vind ik je rijbroek nou net niet super matchen met het dekje.

Dus: linker set
Je doet het vestje uit?
En mij lijkt het mooier met een zwarte rijbroek. Heb je de combi met je rijbroek van de rechterfoto al eens geprobeerd?

Don't take anything for granted

Lukasje
Berichten: 11217
Geregistreerd: 06-01-15

Re: [FOTO] Mix & Match setjes voor paard en ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-21 10:34

Ik zei de zwarte rijbroek bij de linkerset omdat dan de focus meer op je speciale shirt en matching dekje komt te liggen, èn je paard. Wanneer ik nu naar de foto kijk, wordt mijn blik ook naar je rijbroek getrokken en dat zou ik dan persoonlijk bij een shoot minder belangrijk vinden.

Don't take anything for granted

Lukasje
Berichten: 11217
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 17:00

@ Maessie: waar doe je de shoot ? Ik vind de setting wel doorslaggevend voor de keuze van het setje. In een binnenbak mag het mss wat meer kleur. Doe je het tussen de bloeiende heide, zou ik daar op matchen, of erg neutraal gaan.
Wil je een uitvergroting tegen een bepaalde kleur wand, kan je daar weer rekening mee houden…

Don't take anything for granted

Lukasje
Berichten: 11217
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-21 17:12

maessie schreef:
Ooh das een goeie idd, we gaan 'gewoon' in de buitenbak met weiland als achtergrond.


Met groen als achtergrond zou ik niet voor moss gaan. Kans groot dat het groen erg verschilt. Maja, dat is persoonlijk he.

Don't take anything for granted


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Julimy, maysancho, OmgiliBot en 59 bezoekers