En de ps anthracite

Ik vind de ps toch wel beter liggen dan de es! En net wat groter inderdaad.
Voor een beeld hier ES.

Moderators: C_arola, Coby, Dyonne, Pistasche, Apple, Nicole288
k_m schreef:Farjen schreef:Ik heb steeds het probleem dat de ES te kort valt, ik zit altijd te klungelen met de singelstoten. De dekjes van PS valt mooier onder mijn zadelQua pasvorm ben ik meer fan van PS, ES durft schuiven..
En dit probleem heb ik bij beide paarden.
[ [url=m/u2jU79.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uR7tBn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja dit heb ik dus ook met die grenadine. Is dit een kent en masters zadel? Ik heb de kunsstof versie. Had geen idee dat die lange zweetbladen hadden.
Iriscope schreef:anoukwendy schreef:Gaaf sydney
Kim heb je die bij ps besteld of ook ergens anders? Normaal zijn ze redelijk snel met versturen maar nu vind ik het wel erg lang duren, krijg ook geen reactie op mn mail ofzo over een kortingscode
Wederom dus niet hele goede service, mail wacht ik al een week op
Mooi texas!!
Dat kan nog wel even duren, gemiddelde reactie tijd hier was 3 weken
Mylene_vw schreef:Hoi hoi! Weet iemand hoe de PS of Sweden beschermers vallen? Valentino heeft van ES voor M en achter L nodig.
Weet iemand of cob van PS te vergelijken is met ES?
appalin schreef:Nou voorruit Maessie, hier is mijn setje. Nog niet helemaal compleet, het oornetje komt deze week nog binnen. De ES Midnight white. Ik heb de Eskadron springschoenen erbij, daar ben ik gek op. Die zijn lekker in maat Xxl en passen top bij mijn tank.
[ [url=m/qm6qMq.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik zou nog heel graag de olive of die nieuwe Coffee met dat neprandje aanschaffen.... maar dat mag niet van mezelf.
Ik ben nog niet gewend aan de ruffle.
Lottekuhh_x schreef:Ik heb ook de jeans rijbroek van PS met enkel grip bij de knieën en vind hem echt fantastisch! Ik heb al vaker een jeans rijbroeken gehad van verschillende merken, maar deze waren altijd vrij stug in vergelijking met een normale rijbroek. Deze van PS heeft dat niet en is echt heel soepel met veel stretch. Ik heb de broek nu iets langer dan een halfjaar en hij is nog zo goed als nieuwBij mij viel ie ook op maat. Bij normale broeken (Only) heb ik meestal maat 36 en heb deze ook in een 36. Dat van die kontzakken herken ik trouwens ook niet! Ik denk dat dat per persoon verschillend is. Niemand heeft immers hetzelfde figuur en dezelfde verhoudingen, dus dat is een kwestie van proberen
@Edit: Mooi die merlot hierboven! Vind die kleur op de een of andere manier steeds mooier worden
billionache schreef:Ik werd even heel hoopvol na het zien van dit in de story van ES, dan toch een okergele???
[ [url=m/Xh3z04.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar vlak daarna zag ik dit. Helaas! Wordt een lichtgele.
[ [url=m/f6b3tF.jpg]Afbeelding[/url] ]
CoronaLime schreef:En dan heb je meer dan de nieuwprijs, en “meer dan de nieuwprijs“. Van de week zag ik op FB een blueberry met een bod van €260
Kimley schreef:Wat ik ook jammer vind is als je een tweedehands dekje zoekt dat mensen er meer geld voor willen hebben dan nieuw.. En dan is die ook nog gebruikt![]()
Ik denk dat ik het maar opgeef.
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 2 bezoekers