Daslo zadelboom

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lunapower
Berichten: 63
Geregistreerd: 08-10-18

Daslo zadelboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-20 21:40

Haihai!

Mijn verzorgpony heeft een zadel en daar ben ik heel blij mee! Alleen zit er in dit zadel, van het merk Daslo, een medium/small boom van 28 cm. Ze heeft echt de groene, 32 cm of de gele 34cm nodig, maar ik kan nergens losse zadelbomen vinden in die maten. Iemand tips?


Lunapower
Berichten: 63
Geregistreerd: 08-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-20 22:01

Gloa schreef:
Hebben we het over de boom of een kopijzer?

Ik heb altijd geleerd dat dit zelfde is? Maar hier word altijd boom gezegd, zadel heeft gewoon een verwisselbare boom.

@Sas, nee dat durf ik niet aan, als het wel verkeerd gaat heb je helemaal geen boom meer dan krijg je het zadel ook moeilijk weer verkocht mocht het niks worden.

Lunapower
Berichten: 63
Geregistreerd: 08-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-20 22:11

keona schreef:
Lunapower schreef:
Haihai!

Mijn verzorgpony heeft een zadel en daar ben ik heel blij mee! Alleen zit er in dit zadel, van het merk Daslo, een medium/small boom van 28 cm. Ze heeft echt de groene, 32 cm of de gele 34cm nodig, maar ik kan nergens losse zadelbomen vinden in die maten. Iemand tips?

Ik heb ze allemaal er bij, ik heb ook een daslo 15 inch. Vind je ze niet met Google en past wintec niet misschien

Google heb ik al geprobeerd, alleen rood te vinden bij ruiterhart. Op de mail of ze ook de andere hebben krijg ik geen antwoord. Voor winter zou het zadel een keer mee moeten naar de winkel. Moet de pony dan ook mee of is alleen het zadel genoeg?

Lunapower
Berichten: 63
Geregistreerd: 08-10-18

Re: Daslo zadelboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-20 22:15

Die heb ik ook al gezien ja, maar je kunt alleen de rode kopen en dat is juist nog een maat terwijl ze 3 maten groter nodig is. Ik heb ze al een mail gestuurd of ze de gele ook hebben of nog krijgen, maar zondag middag gestuurd en nog geen reactie. Wel bevestiging dat het is verstuurd.

Lunapower
Berichten: 63
Geregistreerd: 08-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-20 22:43

keona schreef:
Lunapower schreef:
Die heb ik ook al gezien ja, maar je kunt alleen de rode kopen en dat is juist nog een maat terwijl ze 3 maten groter nodig is. Ik heb ze al een mail gestuurd of ze de gele ook hebben of nog krijgen, maar zondag middag gestuurd en nog geen reactie. Wel bevestiging dat het is verstuurd.

Dan bel je toch

Wauw, daar had ik met mijn rare hoofd nog helemaal niet aan gedacht. Dankjewel!

Lunapower
Berichten: 63
Geregistreerd: 08-10-18

Re: Daslo zadelboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-20 18:53

Helaas, deze website krijgt geen producten meer geleverd van Daslö

Als ik met het zadel naar een winkel zou gaan, zou ik dan alleen het zadel mee kunnen nemen of moet de pony ook mee?


Lunapower
Berichten: 63
Geregistreerd: 08-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-20 19:11

Chantalla schreef:
Misschien kan je contact opnemen met deze? https://ruitersportwinkel.eu/zadels-en- ... els/daslo/ Ze verkopen het zadel en geven aan dat andere bomen los te verkrijgen zijn.

Daar wacht ik momenteel een mail van af, ongeveer 3 uur geleden gestuurd, maar toch bedankt :)

Lunapower
Berichten: 63
Geregistreerd: 08-10-18

Re: Daslo zadelboom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-20 18:34

Helaas heeft ook ruitersport.eu de kopijzers niet meer verkrijgbaar :(
Hebben jullie nog andere opties? Ook marktplaats al afgezocht, maar niks.
En als ik dan naar de winkel zou gaan om te kijken of er een andere boom in past, is dan alleen het zadel genoeg of moet je pony ook mee?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, ezranka, Waidida en 58 bezoekers