Anky dekjes

Moderators: Apple, Coby, C_arola, Pistasche, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

nicole31997

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 09:57

Is er hier toevallig iemand die de Anky Snake in het roze heeft, en daar een bijpassend shirt bij heeft gevonden ?

Ik heb hem nieuw en wil er graag een shirtje voor mezelf bij :o

Indy & Dora <3

nicole31997

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:45

Trouwens hier mijn bontje, met haar nieuwe Anky golden drop. Ik was bang dat het te druk zou worden maar vind hem ergens wel chique :D

Afbeelding

Afbeelding

Indy & Dora <3

nicole31997

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 19:46

sorbetje schreef:
nicole31997 schreef:
Is er hier toevallig iemand die de Anky Snake in het roze heeft, en daar een bijpassend shirt bij heeft gevonden ?

Ik heb hem nieuw en wil er graag een shirtje voor mezelf bij :o

Ik heb daar een roze van horze bij in dezelfde kleur. Ik weet niet of die nog te krijgen is, is van vorig jaar zomer.

Weet jij toevallig nog welke dit was ?

Indy & Dora <3

nicole31997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 11:09

Is hier toevallig iemand die de Sunny Yellow in maat full dressuur heeft liggen en deze wil verkopen? :o

Indy & Dora <3

nicole31997

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 08:38

Weet iemand de kleur van dit shirt? Ik heb hem vorig jaar gekocht bij de Epplejeck maar zie dat er ook een dekje bij is geweest :Z

Bij de EJ wordt ie verkocht als rood zijnde, maar hij is meer heel donker framboos

Afbeelding

Indy & Dora <3

nicole31997

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-20 22:32

Verkoopt iemand toevallig de Anky Crimson Red maat full, uit de herfst/wintercollectie van 2019 ?

Afbeelding

Indy & Dora <3

nicole31997

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-20 19:06

Yes! Ik heb de Anky Sunny Yellow nieuw weten te bemachtigen *\%/*

Mijn moeder komt uit Polen maar woont hier al +/-25 jaar. In 1 van de ruiterwinkels in Polen lag de Anky Sunny Yellow nog op voorraad en mijn tante heeft deze voor mij met korting gescoord (1000 maal dank :o ), wel in springmaat maar we krijgen binnenkort een nieuw springzadel erbij, dus hoe toevallig. :D
Afbeelding

Indy & Dora <3

nicole31997

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 00:16

loulou schreef:
Wat een gelukje. Zijn de dekjes in Polen even duur of scheelt dat nog ik prijs?

Ik vind die nieuwe collectie heel leuk, maar echt veel te duur. Maar ik koop dekjes altijd met korting of in de aanbieding :')

Deze was in de aanbieding voor €45,- omgerekend. Voor de merkdekjes zoals Anky etc. is de prijs voor nieuwe collecties ongeveer hetzelfde als hier, zal misschien 1 á 2 euro verschil in zitten.

Indy & Dora <3

nicole31997

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 10:47

Knert schreef:
Dan zijn ze daar in verhouding helemaal duur!!!

A Merk blijft altijd rond dezelfde prijs als hier hangen, of dit nou dekjes, schoenen of kleren zijn. Het is niet zo als je het omrekent dat het 20 euro goedkoper is omdat je het vanuit złoty omrekent :P .

Voor merkloze (of laten we zeggen C merk) die verkocht worden in kleine ruiterwinkels kom je vaak wel goedkoper uit in polen, maar merk blijf je voor betalen :j

Indy & Dora <3

nicole31997

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 14:03

Als je naar een fabrieksverkoop of een outlet gaat ben je soms wel 65% goedkoper uit als hier. Als je gewoon naar de winkel toe gaat, scheelt het haast niks vanwege de universele prijs.

Het ligt er ook aan hoe de euro staat natuurlijk. Maar in al die jaren ben ik, op outlets na, eigenlijk nog nooit merkspul tegengekomen in de winkel dat nou echt zoveel goedkoper is als hier (tenzij het om eten gaat want dat is vaak flink goedkoper als bij ons (groot bigmc menu rond de €3,50 :') ).

Mijn moeder geeft ook aan dat het steeds dichter naar elkaar toe komt qua prijs en voor bijvoorbeeld rijkleding is het de moeite eigenlijk niet waard om het in Polen te bestellen of iets. Veel mensen hebben een beeld gecreëerd dat Polen zo veel goedkoper is. Valt flink tegen als je vergelijkt wat je nu met €200,- kan halen en 10 jaar geleden -O-

Indy & Dora <3

nicole31997

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-20 14:19

Is hij net zo mooi in het echt als op de foto? Ik wil de grijze graag maar vind de prijs wat minder..

Indy & Dora <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie