Ervaringen: Wintec modellen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Knabbel1070
Berichten: 191
Geregistreerd: 23-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-20 13:13

Saaams schreef:
Zadel is enorm licht. Zacht en eigenlijk oogt hij heel chique voor Wintec termen :+
Valt wel qua zitmaat echt klein. Als ik mijn benen kwijt wil dan zal ik echt naar een 18inch moeten. Maar of mijn pony dat kwijt gaat kunnen.


Valt de zitmat klein of is het meer geschikt voor korte benen? Ik zit ook te twijfelen of ik hem in de zomer wil testen, maar de zitmaat zal geen probleem worden maar mijn benen :') mijn kont past wel in een 16.5 inch maar mijn benen neigen naar 17.5 -O- dus ben benieuwd hoe dit zadel is voor lange benen mensen :P

When people say “it’s just a horse” they just don’t understand



Knabbel1070
Berichten: 191
Geregistreerd: 23-10-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 20:35

Inmiddels al mensen die enige tijd ervaring hebben met het nieuwe hart zadel? Begin steeds liever een dressuur zadel te willen (heb nu een vs zadel) en de wintec hart vind ik erg interessant. Dus misschien na de Corona eens laten passen <<)

When people say “it’s just a horse” they just don’t understand

Knabbel1070
Berichten: 191
Geregistreerd: 23-10-18

Re: Ervaringen: Wintec modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 21:34

Oké klinkt goed. Of hij goed licht op je paard weet je natuurlijk van te voren nooit. Ik zit er alleen wel wat mee dat ik vrij lange benen heb maar wel slank. Mijn kont zou zeg maar in een 16.5 passen maar mijn benen hebben eigenlijk een 17.5 nodig terwijl er op mijn pony meestal maximaal 17 inch past. Lekker ingewikkeld dus. Maar ik denk dat ik hem maar eens moet proberen want anders kom je er waarschijnlijk niet achter :j maar het blijft wel een hele uitgave een nieuw zadel :$

When people say “it’s just a horse” they just don’t understand


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Paisy, Texas02 en 13 bezoekers