Anky dekjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 14:42

Ik vind de island blue van de nieuwe collectie zo mooi, maar helaas nog geen goede aanbieding voor gevonden haha. Divoza heeft m niet volgens mij -O-

AylaL

Berichten: 579
Geregistreerd: 23-05-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:14

Shari_Becker schreef:
Balenciaga schreef:
Leuk Shari! Lekker kleurtje :D

Ik wil eigenlijk ook echt de shirtjes bij mijn setjes... -O-


Sinds ik Anky shirtjes heb rijd ik ook met niks anders meer, vind ze zo fijn!

Ook in de zomer zelfs na meerdere paarden rijden ga je niet zo extreem naar zweet stinken.

Is het ook zo een stofje dat zweet niet laat zien.. Ik zweet namelijk heel snel en veel.

kimwilliam

Berichten: 1165
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:34

ik vind zo jammer de anky dekjes lijken echt giga klein om mijn paard.

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:42

veertje99 schreef:
Ik kom ook even volgen in dit topic. Zelf nog geen Anky dekjes, vind ze altijd wel enorm leuk. Wat is een leuke/mooie neutrale kleur op een vos? Houd zelf niet van roze/paars tinten :)

Qua neutrale kleurtjes vind ik lichtgrijs heel chique op een vos

Edit: en deze is denk ik echt prachtig op een vos!! Kleur Sand https://www.dekroo.nl/products/anky-zad ... WIQAvD_BwE
Laatst bijgewerkt door Esmee_RS op 01-04-20 17:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:44

AylaL schreef:
Shari_Becker schreef:


Sinds ik Anky shirtjes heb rijd ik ook met niks anders meer, vind ze zo fijn!

Ook in de zomer zelfs na meerdere paarden rijden ga je niet zo extreem naar zweet stinken.

Is het ook zo een stofje dat zweet niet laat zien.. Ik zweet namelijk heel snel en veel.

Jullie zijn zo slecht voor mijn bankrekening -O- Eerst 2 setjes in plaats van 1 en nu ook nog shirtjes...

:')

MoppieFilou

Berichten: 4956
Geregistreerd: 31-10-16
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:47

Shari_Becker schreef:
Ik was zo aan het twijfelen maar nu was er korting bij divoza online dus kon ik het toch niet laten!

[ [url=m/RIjQog.jpg]Afbeelding[/url] ]


Deze kleur is zooo mooi! <3 Heb je misschien een linkje naar de trui en polo op divoza want ik vind ze niet op de site.. :\

_Nelleke_

Berichten: 8059
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:51

NoekAa_ schreef:
Heb 'per ongeluk' er twee in de sale bijgekocht een witte voor wedstrijd en de parrot [ [url=m/GUmXdD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Had daar nog soort van bijpassende peesbeschermers van liggen. Zal van de week een foto van op 't paard maken.


[ [url=m/6yWkIB.jpg]Afbeelding[/url] ]

Snake print is ook niet per se mijn ding maar die zie je alleen van dichtbij, van verder weg is ie gewoon mooi roze


SALE? WAAR!!! :+

kimwilliam

Berichten: 1165
Geregistreerd: 04-04-19
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 16:55

laatst wel een hele mooie gezien en toen nog niet gedaan maar nu wel weer twijfelende maar ik zie hem nergens meer.......

een wit dek met goude glitters erop ... wie kan me helpen

girlyggirl

Berichten: 3095
Geregistreerd: 06-11-07
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:36

ginatje schreef:
Ik heb vorige week mijn Anky Snake dekje verkocht voor €40,- maar de wat oudere kleurtjes (wel met anti slip letters) heb ik tussen de €20,- en €30,- voor gekregen. Dan moet ik er wel bij zeggen dat ze allemaal zo goed als nieuw waren, maar heb er dus best nog wel iets voor gekregen!


Nou dan heb je wel mazzel gehad, nu 45,- in de aanbieding met gratis verzending :j

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 18:43

girlyggirl schreef:
ginatje schreef:
Ik heb vorige week mijn Anky Snake dekje verkocht voor €40,- maar de wat oudere kleurtjes (wel met anti slip letters) heb ik tussen de €20,- en €30,- voor gekregen. Dan moet ik er wel bij zeggen dat ze allemaal zo goed als nieuw waren, maar heb er dus best nog wel iets voor gekregen!


Nou dan heb je wel mazzel gehad, nu 45,- in de aanbieding met gratis verzending :j


Waar? :D

girlyggirl

Berichten: 3095
Geregistreerd: 06-11-07
Woonplaats: den helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 19:26

girlyggirl schreef:
ginatje schreef:
Ik heb vorige week mijn Anky Snake dekje verkocht voor €40,- maar de wat oudere kleurtjes (wel met anti slip letters) heb ik tussen de €20,- en €30,- voor gekregen. Dan moet ik er wel bij zeggen dat ze allemaal zo goed als nieuw waren, maar heb er dus best nog wel iets voor gekregen!


Nou dan heb je wel mazzel gehad, nu 45,- in de aanbieding met gratis verzending :j



Waar? :D[/quote]

Ooteman ;)

ginatje

Berichten: 229
Geregistreerd: 24-03-13
Woonplaats: NB

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:48


heyhallohey
Berichten: 315
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Pijnacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 20:56

NoekAa_ schreef:
Ik heb er sinds kort 2 , de teal green uit de zomercollectie en de snake pink. Vind de anti slip letters echt geniaal. Blijft echt fantastisch liggen.

Heb de bandages laten liggen, misschien nog een keer ergens met flinke korting scoren.

[ [url=m/UrLoEK.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/cd6G1X.jpg]Afbeelding[/url] ]


Die snake pink wil ik ook nog een keer.

Is dat de Trento B? Ik heb zelf ook een Trento B

DreamGuide

Berichten: 2015
Geregistreerd: 10-08-14

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:27

Ik kom even binnenvallen, zijn er ook mensen die deze dekjes onder een springzadel hebben?

En blijven die siliconen letters goed zitten, of slijten die weg na een paar keer wassen?

Marrit13

Berichten: 3383
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: een Friezin in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:31

kimwilliam schreef:
laatst wel een hele mooie gezien en toen nog niet gedaan maar nu wel weer twijfelende maar ik zie hem nergens meer.......

een wit dek met goude glitters erop ... wie kan me helpen


Snowwhite is dat, die heb ik ook en is prachtig! Ff googelen, bij rijbroekenenzo.nl is ie nog. En Ooteman heeft dacht ik het shirtje nog in L voor 19 euro :D

NoekAa_

Berichten: 1464
Geregistreerd: 24-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:32

_Nelleke_ schreef:
SALE? WAAR!!! :+

Shop hippique en Ruyters voor Ruiters hadden vorige week korting, maar weet niet of ze nog steeds hebben :)

heyhallohey schreef:
Is dat de Trento B? Ik heb zelf ook een Trento B


Nee dit is m'n Trento merrie:
Afbeelding

Vanavond met de Parrot Green op <3 ook echt een mooie kleur.

Sanet

Berichten: 7945
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:34

Citaat:
En blijven die siliconen letters goed zitten, of slijten die weg na een paar keer wassen?


Letters blijven echt super. Ook qua stroefheid!

LoveUggs

Berichten: 8677
Geregistreerd: 12-01-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 21:41

Ik meld me ook!
Die parrot green is gaaf! Zal op mijn vriendinnetje ook prachtig staan! <3

Eigenaresse is fan van LeMieux, ik gebruik van alles, heb 2 Anky dekjes waarvan 1 setje inclusief bandages. Paardlief heeft een bruin/oranje/koffie kleurtje en dat vind ik dan weer een lastige kleur om een passend dekje bij te vinden, maar ben nog niks tegen gekomen dat haar niet staat :+

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

veertje99

Berichten: 1183
Geregistreerd: 04-04-12
Woonplaats: Lichtenvoorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 22:53

Balenciaga schreef:
veertje99 schreef:
Ik kom ook even volgen in dit topic. Zelf nog geen Anky dekjes, vind ze altijd wel enorm leuk. Wat is een leuke/mooie neutrale kleur op een vos? Houd zelf niet van roze/paars tinten :)

Qua neutrale kleurtjes vind ik lichtgrijs heel chique op een vos

Edit: en deze is denk ik echt prachtig op een vos!! Kleur Sand https://www.dekroo.nl/products/anky-zad ... WIQAvD_BwE

Oh wauw die Sand is wel echt super mooi!

Remark

Berichten: 5096
Geregistreerd: 09-10-09
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 23:24

Jaaaa leuk! Ik vind anky dekjes veel mooier dan die glim dekjes van de andere hippe merken. Zelf heb ik nu twee anky dekjes. Niet zo nieuw hoor.

Dit is mijn old pink. letterlijk old, maar ik vind het echt een leuk kleurtje. Heb ook nog een beige. Daar zal ik binnenkort een foto van maken.

Afbeelding

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 23:36

Wat een leuke dekjes zie ik voorbij komen zeg!

Shari_B
Berichten: 806
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 23:54

Shari_Becker schreef:
Balenciaga schreef:
Leuk Shari! Lekker kleurtje :D

Sinds ik Anky shirtjes heb rijd ik ook met niks anders meer, vind ze zo fijn!

Ook in de zomer zelfs na meerdere paarden rijden ga je niet zo extreem naar zweet stinken.

Is het ook zo een stofje dat zweet niet laat zien.. Ik zweet namelijk heel snel en veel.


Bijna niet! Bij de wat donkerdere kleuren helemaal niet maar zelfs bij de lichte kleuren zie je het bij veel zweten echt niet/minimaal.

Terwijl bij katoenen shirtjes van bv Hv polo je het heel snel ziet moet ik zeggen.

Shari_B
Berichten: 806
Geregistreerd: 18-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-20 23:57


Duran123
Berichten: 1076
Geregistreerd: 02-05-19

Re: Anky dekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 00:06

@Shari_becker: Is dit nou de kleur ‘azalea’. Op de site noemen ze het roze. En er is ook een roze set in de nieuwe collectie. Lastig te zien!

Esmee_RS

Berichten: 4880
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-20 07:37

Duran123 schreef:
@Shari_becker: Is dit nou de kleur ‘azalea’. Op de site noemen ze het roze. En er is ook een roze set in de nieuwe collectie. Lastig te zien!

Nee, ik heb de azalea. Moet je even mijn posts terugkijken, daar zie je foto’s :)