Trick riding zadel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Surprise_Boy

Berichten: 498
Geregistreerd: 01-11-10
Woonplaats: Ergens in de prehistorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 18:06

Leuk dat je een trick riding zadel zoekt! :D

Heb je al eerder trick riding gedaan? Goede zadels zijn een behoorlijke investering en het is lichamelijk een vrij heftige sport, soms haken mensen daardoor af.
Goede begeleiding is ook echt belangrijk! Dit is ook echt wel een investering, zeker vanuit de EU.

https://www.ebay.de/itm/332982318427

Dit is in Duitsland, als je (nog) niet teveel uit wilt geven is dit je enige optie vrees ik... Western Stage Props zadels zijn de minimum zadels qua veiligheid. Het zijn fabriekszadels, dus ik zou hem zeker voor de zekerheid laten nakijken. De Country Mill heeft mijn oude zadel onlangs gerepareerd, ik denk dat die dit wel voor je willen doen. Ze hebben wel een iets langere en smallere horn dan handgemaakte zadels, blauwe plekken in je buik gegarandeerd dus! :D
Boommaat is altijd full quarter bij WSP.

Uit Amerika importeren is vrij duur. Ik weet niet of je iets met Arthur mee kan laten komen? Veach en Sherer hebben de meeste ervaring, maar voor Sherer zul je tot 2020 moeten wachten.
De prijzen voor een standaard bruin zadel liggen meestal rond de $3000, je hebt er nog een hippodrome, drag strap en goed borsttuig bij nodig. Dus rond de $3500 totaal, en dat is exclusief verzendkosten en import.

Als je niet per se voor de Amerikaanse stijl wilt gaan kun je ook een kozakkenzadel uit Frankrijk halen. Die liggen rond de 1000 euro tweedehands en zijn iets beter te verkrijgen.

Als je vragen hebt of problemen met Duits mag je me altijd een PB sturen!

Never regret anything you have done with a sincere affection; nothing is lost that is born of the heart. ~ Basil Rathbone


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charc, Eowyn_95, Jacksie, YandexBot en 77 bezoekers